Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefde en lw, ja heel vervelend. Ik had die klachten (iig moe, krampjes en steken en jeukende tepels) eigenlijk al ene paar dagen na mn ei!!

@all, helemaal vergeten te vertellen..... manlief moet volgende week vrijdag heen voor de semenanalyse. Zondag is mijn nod dus we zitten dan niet rond mijn ei oid! Top!

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Peony, ja ik ook paar dagen na mijn ei, daardoor twijfel ik of mijn ei wel gesprongen is! vrijdag weet ik meer :)

Wat fijn dat de semenanalyse niet rond je ei is! top!!!

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefde, maar ik weet zeker dat ik mn ei had. En niet iedereen is hetzelfde maar ik hoor van meerdere meiden dat ze oa. gevoelige tepels ed krijgen na hun ei. Dus dan zou je denken dat jij je ei ook hebt gehad... Maar je kunt het vrijdag zeker weten! Spannend!!!
    En ja, mn man heeft daar rekening mee gehouden met de afspraak. Hij kon zelf zeggen wanneer hij heen wilde.

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Peony, haha ja, iedereen is anders en ik lees meer dat je na je ei al dingen kan voelen! Maar al die verschillende verhalen enzo maakt dan toch ook weer onzeker ;) En voor t eerst clomid, en weer een ei na een half jaar......t voelt als mijn eerste ronde zo onzeker als ik me voel ;)

Haha super goed dat je mannetje er rekening mee heeft gehouden, dat heb jij hem vast ook wel toegefluisterd ;)

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Weegbree hopelijk goed nieuws morgen!

Liefde Jep heb ik ook. Ik weet alleen niet of ik ook echt een eisprong heb gehad.

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefde, jaaaa snap je ook wel hoor meis. Ik weet nog dat ik vorige ronde een halve dag ana het klungelen geweest ben met mn tempkaartje.... slijm weg, slijm erbij, temp discarden enz enz... :p
    Haha, ja , had het hem goed verteld! :D Hij heeft expres de afspraak voor volgende week gemaakt, anders kani nog afbellen als het raak is.... ;)

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @peony goed nieuws meid!!! Ben benieuwd!! Maar zal vast wel goed zijn :D !!!
    @lw en liefde jullie maken het wel spannend meiden!
    @babke owh lekker!! Goed bekeken! Succes met vergaderen!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @peony ik zit nu naar jouw kaartje te kijken! En het eerste wat door mijn hoofd schiet is TESTEN !!!! Morgen vroeg! 12dpo! Met ochtend urine moet goed zijn!!!!! Testen testen testen!!

9. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Iedereen: Ik ben er 99% van overtuigd dat ik deze maand niet zwanger ben hoor! Door de primolut sowieso. Zou al heel blij zijn als het echt een eisprong is geweest. Bedenk me net dat wanneer ik ongesteld moet worden ik de dag ervoor altijd heel misselijk ben dus wie weet zet het morgen door en dat zou niet gek zijn na primolut natuurlijk.

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, hahahahaaha dat berichtje van jou!!
    Ik zat vandaag wel te twijfelen of ik niet heel misschien zaterdagochtend ga testen ipv zondag. Ik ben niet zo'n tester, dan word ik liever gewoon ongesteld!
    Haha, krijg de kriebels van jou! :p Jij zei zelf volgende ronde!! :D Hihi!
    Ik hoop ook dat die semenanalyse goed zal zijn. Denk zelf van wel. Zei al tegen mn man dat ik denk dati 'superzaad' zal hebben! ;)
    Leuke banner trouwens!! :D

@lw, spannend! Maar misselijk kan zoveel betekenen... Jij kent natuurlijk je eigen lichaam het beste maar ik hoop het niet voor je!

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Peony ik zou pas testen als je overtijd bent hoor. Voorlopig gaat je temp weer omlaag.

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, ja idd...
    Ik houd gewoon zondag aan! :D

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Jammer, net weer roodverlies, redelijk wat. Icm krampen en misselijkheid reken ik het toch als cd1. Even afwachten wat de gyn. morgen zegt. Maar denk dat ik gewoon met 150mg ga beginnen vanaf vrijdag.
    Hopelijk kan ik vrijdag nog terecht voor een uitgangsecho en weer beginnen met clomid. Was ook zo verschrikkelijk down afgelopen 3 dagen dus denk echt dat ik door de primolut toch ongesteld ben geworden. wel positief dat de 100mg toch een eisprong heeft veroorzaakt (denk ik, morgen weet ik het zeker). 150 mg moet dan perfect zijn voor mij!!!

Duimen jullie mee?

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lw, ohhh wat balen zeg!! Nu maar op naar een super mooie ronde met 150!!

Meiden, truste!

15. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Haha er komen weer spannende dagen aan voor sommigen meiden hopelijk word het zwangere lijstje meer aangevuld!
    Zou toch haast moeten met al die eieren deze maand haha..

@LW hier draaien de duimen voor je meid!

@peony ik zou ook idd past testen als je overtijd bent tenminste ik doe dat wel anders heb je die teleurstelling weer zo ik word dan liever ongi dan van te voren nog een paar negatieve testen.

@all nou de pijn is 2 hele dagen compleet weg geweest helaas is het weer terug zucht! En natuurlijk krijg ik nu de straf voor het teveel doen een flinke dikke pols hoopte zo tot langer zou werken die verdoving :(

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste meiden kan iemand mijn vraag beantwoorden? Kan het niet vinden op internet.

@Zoetje
    Das vervelend zeg.. :(

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @jill ga ik wel vanuit. Gaat wel van je eigen risico af. Ze zijn nl bij elkaar wel zo n 600 eur per cyclus! Mijn apoyheek heeft t iig naar verzekering gestuurd.

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Volgens mij is dat allemaal basispakket, maar valt het wel onder het eigen risico. Zo heb ik het vandaag begrepen van de vrouw van zilveren kruis. Ivf en soortgelijke behandelingen vallen ook allemaal in het basispakket

19. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus eerst eigen risico opmaken en de rest is voor de verzekering. Dan ben ik al een stuk opgeluchter.. Pff. Dacht ff dat ik alles kon gaan omgooien. Je weet niet hoe het gaat lopen dus zou nodig kunnen zijn.
    Eigen risico ben ik al kwijt aan andere medicatie, dus dan is het wel oke denk ik.
    Ik zal ook nog even bellen met mijn verzekering. Iig bedankt dat jullie nog even geantwoord hebben.

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jill laat ff weten wat ze gezegd hebben!
    @hier spannend....hopelijk mooi ei met n laag bms! Dat ik maar aan de pregnyl mag!

Deel Deze Pagina