Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Weegbree
    Super zeg! Lekker klussen

@Yvette
    Je moet wel geduld hebben he.. jeetje. Maar wel mooi dat ze oppassen en dat je nog doorgaat. Alles staat dus nog open. Ik duim voor je!

Hier sportief op de fiets boodschappen gedaan en verjaardagsvisite. Was nog al stukje fietsen maar oke! Gaat om de gezondheid.
    Begin toch beetje te merken dat ik me anders voel omdat ik nu geen sintjanskruid meer neem.. maar hoe kan ik niet echt omschrijven. Hopenlijk kan ik zo positief blijven.

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @lotte nou nog geen nieuws meid? wat een ellende he dat wachten altijd :(

@ yvetje ja logisch ook! ze hebben natuurlijk al zoveel met jouw mee gemaakt dat ze het daarom idd waarschijnlijk niet goed meer aandurven! spannend hoor! hopelijk groeit hij wel mooi verder en kan je binnenkort je pregnyl gaan zetten :D

3. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Vandaaag iets raars. Doe nu al 10 dgn clear blue ovu twsten en ik kreeg vandaag een smiley. Echter, teststaafje eruit gehaald en ik kon amper een tweede streepje zien. Wel een soort donkere ' smeer' horizontaal, een soort veeg. Ik heb al een x eerdr gehsd dat hij error gaf omdat ik er tveel over heen had geplast. Wat denken jullie? Hebben jullie het teststaafje weleens bekeken? Ik zal hem vanmiddag herhalen en minder over heen plassen want ik geloof niet dat hij nu echt positief is.

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @nienke, volgens mij is het niet de bedoeling dat je die testen sloopt! ;) Zou lekker testen, kijken en daarna evt aan de klus! :D Je kunt vanmiddag nogmaals testen als je twijfelt maar naar mijn idee is een smiley een smiley...

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Nienke: bij mij zeggen de streepjes van de test helemaal niks. Bij knaldonker had ik geen smiley en bij licht wel een smiley! Ik hoor vanmiddag van de gyn of ik een eisprong heb gehad dan laat ik je weten of de smiley bij mij klopte!

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @nienke, of je testen zijn sowieso onbetrouwbaar. Bij mij werken ze gelukkig maar ik hoor vaak genoeg verhalen over pcos en vals positieve ovutesten.

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Nienke bij clear blue moet je de test niet uit elkaar halen. Vraag maar aan Babke gelof dat zij ook altjid smiley's heeft maar geen duidelijk 2e streep.

All heb net naar het ZH gebeld en ze hadden mijn uitslag niet. Ik heb gisteren bji het prikken ( bij mij in het dorp) duidelijk gezegd ( stond ook op het formulier) dat het naar polie gynaecologie moest en het is dus weer fout gegaan. Ben echt pist. De assistente is nu aan het bellen met de locatie waar ik bloed heb geprikt. Wordt vervolgd...

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dit kan twee kanten op. Of hij is vals of dit is het begin van je piek. Maar zo waren mijn testen in de valse cycli ook. Alleen de dikke strepen zijn bij mij de echte piek gebleken. CB geeft een positief resultaat vanaf een bepaalde waarde. Echter zijn bij ons de lh waardes altijd iets verhoogd, waardoor hij eerder positief wordt. Maar, ik heb als ik bijv. ochtend avond ochtend test (als voorbeeld en de piek is in de avond) Dan is de ochtend licht, de avond donker en de ochtend geen smiley meer en amper streepje.
    Als de test vals was, had ik verder op de dag meestal een rondje. Ik zou vanavond nog eens testen. Heb je dan een smiley, heb je vermoedelijk een donkerdere streep. Heb je een rondje, dan zou ik uitgaan van valse lhpiek.
    De test zelf is wel betrouwbaar, maar je eigen lh-levels niet. kut, maar waar.

@Peony, das geen slopen ;) Als je bij clearbleu test, kun je meerdere staafjes in een apparaat gebruiken, dus je ziet de streepjes als je de oude eruit haalt.

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, ohhhh wat balen zeg!! :( Hoop dat ze snel erachter komen wat je uitslag was.

@babke, ooo ok. Haha, dat wist ik helemaal niet!

@all, vriendinnetje net gesproken. Alles was goed. Ze voelt de kleine wel iets minder sinds dinsdag dus hebben ze een hartfilmpje gemaakt van de kleine. Alles was prima.
    Zaterdagochtend moet ze weer heen, dan wordt er waarschijnlijk een afspraak gemaakt om haar in te leiden voor begin volgende week. Ze hoopt dus nog heel erg dati uit zichzelf wil komen. Spannend dus allemaal... afwachten!!

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad spannend wanneer die kleine komt. Zo leuk dat je erbij mag zijn.

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Ja, zooo leuk!! Vind het net zo spannend als zij denk ik! ;)
    Heb een tutpopje besteld met z'n naam (was er toevallig bij dat ze 'de' naam vonden). Hoop dati op tijd komt, las net op de site dat het week kan duren, dat zou dan dinsdag zijn. Wilde het tutpopje meenemen als ze belt dat de weeën zijn begonnen maar dat zal dan wel niet lukken. Dan moet mn man het maar meenemen als hij mij komt ophalen en een beschuitje eet.

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Spannend Peony!!!

las ergens opt forum dat vliezen kunnen breken door seks of traplopen hihi. en t had bij veel.mensen geholpen ;) lol

13. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All
    Ik ga morgen naar de sauna. Maarre... kan dat ook schadelijk zijn voor je kinderwens? Een vriendin van mij beweert van wel. Ze weet eigenlijk niet precies waarom. Ze gaf wel aan dat het bij mannen met hun zaad te maken heeft, dat dan je lichaamstemp te hoog word.
    Maar mijn hub gaat niet mee, ga met vriendin. Dus wat weten jullie van sauna fabels of feiten??

14. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @all. Net de test opnieuw gedaan en nu gewoon weer negatief. Heb het teststaafje bekeken en het ziet er ook uit als alle andere. Eem donkere controle streep en een lichte test streep. Ik denk dat die van net gewoon mislukt was want dat test staafje zag er door lopen uit. Ook voor de eignlijke test streep zaten vegen, terwijl op de plek waar de test streep hoort te zitten niks te zien was. Ik blijf gewoon door testen tot ik echt positieve heb of temp omhoog gaat. De keren dat ik een eisprong had eas dat rond cd 28, maandag dus. Ik zet mijn geld dus op zondag voor een pos test!

15. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ik ben er deze keer wel echt van overtuigd dat ik een eisprong ga krijgn. Voelt nu namelijk net ze als die keren dat ik er 1 had. Heb zelfs ook mn BMM gevoeld en deze voelde super zacht en open. De keer dat ik eisprong had kreeg ik na paar dagen veel slijm, met op de dag van de eisprong geen slijm meer, rugpijn en hoofdpijn, echt gevoel ongesteld te worden. Alleen dat was mijn eispong! Ik probeer er niet teveel op te focussen maar het is zo moeilijk om los te laten want ik wil het zo graag!

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nienke
    Wel fijn als je dat zo voelt eigenlijk. Ik ben er pas mee bezig maar tot nu toe nog geen bewuste eisprong meegemaakt. Ben wel nieuwsgierig of ik ook zulke dingen zal voelen.

17. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @nienke, spannend dus. Hoop dat je snel een positieve ovutest hebt!!

@jill, ik ben wel een tijd geleden naar de sauna gegaan. Zeker als je vaker gaat wordt er gezegd dat het geen kwaad kan. Wel ging ik voor mijn ei... Je mag alleen niet in de infraroodsauna. En je kunt per sauna bekijken of je erin gaat (je hebt sauna's van 60 graden en van 90 graden). Ik zou lekker gaan!!
    Maar ik heb het ook gegoogelt en de meningen zijn verdeeld. Doen wat je gevoel zegt. (Ik vind het altijd echt super fijn!!)

18. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Nou net telefoontje gehad van de assistente.
    Ze hebben de bloeduitslag niet omdat ik blijkbaar bij ons op 2 locaties kan prikken 1 hoort bij mijn ziekenhuis. En de andere zit bij mijn huisarts dist is blijkbaar de concurent( daar heb ik dus geprikt). De assistente heeft nadrukkelijk laten weten dat zodra ze de uitslag hebben ze dit meteen moeten doorfaxen. Zeg zei dat ik het beste morgen rond half 12 kan bellen. Weer afwachten dus. bah bah..

19. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Lotte: he wat slordig!!!

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, ohhh wat balen! Weet je dat iig voor de volgende keer!
    Ik had de vorige keer het zh gebeld om te vragen of ik ook kon laten bloedprikken in het dorp hier. Gelukkig kon dat maar ik was er al bang voor dat zoiets ook mij zou overkomen. Hoop dat ze morgen meer info heeft!!!

Deel Deze Pagina