@bbibi, mijn bedoeling is ook niet om te kletsen op fb... dat wil ik hier blijven doen zodat anderen ook kunnen meelezen die denken aan pcos of die net het labeltje hebben gekregen. Maar ben erg nieuwsgierig naar de gezichten.. Dus vandaar dat ik wel lid wil worden van die groep. Maar ik zal daar niet echt te vinden zijn als ik eenmaal een gezicht bij de naam heb... @marral, het is ietsies anders... ik zal ff kijken hoe ik het heb gedaan, laat het je straks weten!
Ik klets ook niet echt op fb hoor. Het is meer makkelijk met het khd arm eten enzo. Maar voor kletsen vind ik het ook noet zo handig. Meer voor snelle tips enzo. Voor wie benieuwd is wie ik ben. Ik sta bij een paar op fb. Mijn initialel zijn SHL. En paarse achtergrond op de foto
@marral, als je de ticker hebt gemaakt krijg je daarna een pagina met de bbcode voor je ticker... Die code moet je in je handtekening plakken. (Uitleg: Tech Q&A; Creating en costumizing your ticker. Hier wordt het uitgelegd met plaatjes....) Hoop dat het lukt!
Peony Ja, dat heb ik ook gedaan idd! En het stomme is als ik op opslaan druk staat ie er nog. Hij verschijnt alleen niet op het forum. En als ik nu in mijn handtekening kijk in mijn account zeg maar dan staat ie er ook niet meer bij... zo raar!!
Babke ik heb je toegevoegd! Ik ben RB Ik denk ook dat het kletsen gewoon hier zal zijn hoor. Anders wordt het denk ik ook een beetje verwarrend allemaal. Maar het is wel heel leuk om er gezichten bij te hebben! Nu nog onthouden wie wie is...
@marral, misschien dat je als je de link heb geplakt je eerst nog op spatie moet drukken? Vaak helpt dat.... Anders weet ik het ook niet! (Heb je wel de bbdcode genomen en niet die andere die er (volgens mij) onder staat?
Peony Het is gelukt! Was een beetje dom van mij... Er stond gewoon een melding boven Maar thnx voor je hulp meis!! Dit stond er: Your signature contains too many lines and must be shortened. You may only have up to 10 line(s). Long text may have been implicitly wrapped, causing it to be counted as multiple lines
@marral, jij hebt mij net geaccepteerd, gezellig!! Oh, zie net dat het gelukt is! Super!! Mooie ticker trouwens!!
Peony Ja ik dacht al dat jij het was. Want je had al aangegegeven dat je een naam had die niet veel voorkomt Wat waren jullie prachtig op jullie trouwdag zeg!! Hahaha ja het is gelukt. Was gewoon dom! Maar ja, het was nog vroeg... Laten we het daar maar op houden! hihihi
@Bbibi op dit moment gaat het idd iets minder met me maar wil er niet over lopen zeuren.... Maar gaat gewoon echt k*o*e met mijn polsen ik zit in mijn examenjaar maar het lijkt er nu op dat ik moet gaan stoppen doordat ik geen stage/werk kan krijgen omdat ik zo beperkt ben met mijn polsen... Woensdag gaan we proberen om via een plastisch chirurg een oplossing te vinden dit kan zo niet door gaan! En je word maar van het kastje naar de muur gestuurd. Erg vermoeiend
@marral, hahah ja idd! Moest'm altijd spellen in de kroeg, haha! Dank je! Jullie zagen er ook prachtig uit, schittende jurk! Blij dat het gelukt is met je ticker, was idd gewoon nog vroeg! Ga nu lekker sporten, fijn dag meiden!
Zoetje Soms lucht het erg op om gewoon even alles er uit te gooien. Dikke knuffel meis!! Wat heb je met je polsen dan? Zou wel echt heel klote zijn als je daardoor moet stoppen! En dat van het kastje naar de muur gestuurd worden is erg frustrerend!! Ik hoop voor je dat er een oplossing gevonden wordt! Zou echt heel fijn zijn!
Peony Hahaha ja dat spellen heb ik ook altijd! En daarna altijd de standaard vragen: Waar mijn naam vandaan komt, of ik daar ook vandaan kom, hoe ik dan aan die naam kom... (altijd zelfde volgorde hahahaha). Ach, vaak breekt het ook het ijs. Dat is dan wel weer een voordeel hahaha. Succes met sporten!!
@marral, hahaha ja idd zelfde riedeltje! @zoetje, oh jeetje meis, heftig! Wat heb je precies aan je polsen als ik vragen mag? Moet nu echt weg.... heb niet veel zin om te sporten maar ik weet dat als ik daar sta ik wel blij ben!!
@marral ik heb begin 2011 last gekregen van mijn rechter pols krachtverlies en pijn als heb gebruikte daarmee ben ik naar de huisarts gegaan en die stuurde mij door naar een orthopeed naar onderzoek bleek dat het om quervain tendinitis te gaan een ontsteking aan de pezen eerst kreeg ik cortisone spuiten en erna gips in gips uit omdat het niet rustiger werd. Werd besloten een operatie te doen gewoon plaatselijk verdoof kleine ingreep en ik zou van de pijn af zijn nou dat was alles behalve waar. Na 2 weken had ik flinke dikke pols en nog meer pijn bleek dat ze een pees vergeten waren en nog bekneld zat dus weer een operatie onder algehele narcose maar ook hierna werd het alleen maar erger o dat het ziekenhuis niets meer deed en het wel prima vond zijn we naar België gegaan daar werd na een mri een vernauwing ontdekt in de pols en week later werd ik weer geopereerd onder algehele narcose het vorige ziekenhuis zei mri niets op te zien! Ook zei de arts in België dat ze dit soort operatie nooit twee keer moeten doen. Hij kon mij ook niet verzekere dat het met zijn operatie opgelost zou worden maar zou de vernauwing verhelpen. Helaas is het nu nog altijd hetzelfde en heb k erg veel pijn sinds 3 weken begint mijn linker pols ook of dat nu komt door overbelasting omdat ik alles met links doe of omdat het daar ook zit nu dat weet ik nog niet. Je snap natuurlijk tot erg lastig is om te werken als je iets aan je handen heb overal gebruik je tenslotte je handen voor Hopelijk niet al te lang zeur verhaal.... @mieks voor in de agenda heb net een afspraak gemaakt 13-11-2011 09.15 FM meting
@fb okeeeee meiden dan is het goed ik dacht al...!! Peony voeg mij ook toe op fb!! Wat is je voorleter en letter achternaam? Dan kijk ik bij marral! @marral mooi bruidje hoor! Super leuk stel jij en je man!! @peony sportze meis @zoetje wat ongelooflijk klote meis valt er nu dus helemaal niets meer aan te doen? Nederland is echt kut wat betreft zorg he? Pfff ellende meid!! en je zat nog eel in je laatste jaar toch? Kunnen ze je niet aangepaste stage laten doen meid? *dikke knuf*
Zoetje Jeetje... Dat is echt heel klote zeg!! En helemaal als je allemaal operaties moet ondergaan en het niks helpt! (en soms zelf alleen maar erger wordt). Pff... Schiet niet op zo zeg! Ik hoop voor je dat links nu niet het zelfde wordt. Is het maximale resultaat van de laatste operatie al bereikt of heb je nog kans dat het iets beter zal gaan? Gaan ze nog wel verder kijken wat ze voor je kunnen doen? En weten ze ook waarom die operaties niet helpen? Echt balen hoor!! *dikke knuff!!*
Hoi meiden, Vanmiddag heb ik mn computer weer dus reageer ik even uitgebreid. Over de facebookgroep, ik vind hier blijven kletsen fijner! Misschien kan ik wel een paar van jullie toevoegen, ben wel beneiwd naar de gezichten nu herken ik mensen aan hun plaatje.
@Bibi en marral aangepaste stage hebben ze niet op school werken ze gewoon niet mee! Ik zat idd in mijn laatste jaar ik zou in mei klaar zijn.... Heb donderdag ook weer een examen maar kom gewoon niet aan leren toe omdat het al voelt ik doe het toch voor niets..... Woensdag gaan we naar een plastisch chirurg in de hoop tot deze arts een oplossing heeft.... Weet niet of aan rechts nog iets te doen is het in tenslotte al 3 keer geopereerd zonder resultaat ik persoonlijk denk tot komt doordat ze de eerst keer een pees waren vergeten en het twee keer hebben moeten openmaken en opereren en veel littekenweefsel is ontstaan wat weer irritatie bezorgt aan de pezen waardoor steeds opnieuw gaat ontsteken Het zit ook gewoon helemaal vast