@jill85. Ja is wel raar hoor. Kwam ook pas later achter dat dat mijn eisprong was geweest want je gaat er niet van uit dat als menstrautie pijn hebt ( ik voel dat altijd in mijn onderrug). Dat een uiting van een eisprong is! Voelde me ook beroerd. Ontzettend hoofdpijn. Ik hrb 2 keer eisprong gehad en beide keren dus rugpijn+ hoofdpijn. Die hoofdpijn komt denkt ik doordat de hoeveelheid oestrogenen in. 1 keer daalt nadat je ei gesprongen is. Ik kan dus niet wachten tot ik weer rugoijn krijg, dan weeet ik dat het raak is! Bij geen rugpijn weet ik ook dat er geen eisprong is,.......nog paar dgn geduld,..zucht
@Peony Ja ik ga eigenlijk heel vaak, ivm reuma. En soms gaat dan een vriendin mee. Mijn hub gaat nooit die heeft astma en daar dan snel last van. Maar inderdaad verdeelde meningen. Als ik mijn ei had ging ik ook niet totdat ik zou weten of ik zwanger was e.d. maar ja ben nu aan de menstruatieopwekkers dus geen probleem dacht ik zo. Wilde het gewoon weten waarom dat is. Maar ook bedankt voor je speurwerk
@Nienke: aparte symptomen! Heb zelf geen idee wat ik voel rond de eisprong, heb m nooit bewust gevonden! Door t verhaal van jou clearblue ben ik ineens bang dat t bij mij ook niet klopt. Hoewel, mn temp zegt van wel.. Ben nog niet gebeld. Duurt lang! Zal wel weer half 5 zijn.. Lig al hele dag op de bank en in bed.. Was even vergeten hoe beroerd je kan zijn van ongesteld zijn. Heb geen buikpijn maar mennn wat ben ik misselijk. Al overgegeven ook, elke keer weer is het raak de avond voor ik ongesteld wordt en de eerste dag. Meer dames hier die dan ook moeten spugen? Voel me verder niet top. Gister behoorlijk onredelijk geweest tegen mn vriend (blijkbaar toch de hormonen). Hij is gaan werken maar t zit me niet lekker. Hij zegt dat t oke is en we vanavond het vanavond we even uitpraten maar dat duurt me echt te lang.
@Nienke Nou als mijn eerste ei te zien is op de Fm, dan zal ik er eens op letten. Tis bij jou wel heel typisch inderdaad
@lw85. Ik denk wel bij mij gewoon echt een fout was. Heb namelijk mijn hele plas er over heen geplast ( moest heel nodig) Kon hij gewoon niet aan. 2 uur later dus weer gedaan met normale hoeveelheid plas en nu doet hij het weer goed. Het test staafje zag er Ook gewoon niet goed uit. Besmeerd, helemaal uitgelopen.
Lw, eigenlijk is het niet slordig. Ik was zelf gewoon bij de verkeerde. Ligt dus niet aan hun. Er staat ook nergens dat het bij het ziekenhuis zou horen. Ging er dus gewoon vanuit.
Ah oke. Ik heb ook een andere test gedaan toen en de clearblue als controle.. Zal wel goed zijn geweest dan. Net gebeld door de assisten. Vond ik al zo raar want had een belafspraak met de gyn. zelf. Zegt ze: je moet een nieuwe belafspraak maken, kan het maandag? What de neuq! Heb haar uitgelegd dat dat niet gaat omdat ik zaterdag dag 3 zit en een uitgangsecho heb om te kijken of ik met clomid mag beginnen gelijk en of ik nou wel of geen eisprong had. Maandag zou dan al cd5 zijn en ben ik dus al 2 dagen " te laat ". Toen zei ze dat de uitslag helemaal niet binnen is. Dat lijkt me sterk want het wordt altijd op woensdag bepaald en is dan op donderdag binnen. Nu belt hij me als het goed is vanmiddag of vanavond terug. Wordt er een beetje moe van, elke keer dat slordige en lakse gedoe van maak maar een nieuwe afspraak of ga maar een extra keer bloedprikken.
Gyn. belde net. Morgen eind van de dag hoor ik het. Op de een of andere manier had het lab de progesteron niet gedaan. Hij heeft er een spoedopdracht van gemaakt en morgen word ik gebeld. Ik moet alleen wel werken vanaf 4uur dus hopelijk kan ik opnemen. Hij zei ook dat ik zowieso zaterdag met clomid begin, dat de uitgangsecho is om te kijken welke dosering? Terwijl we al hadden afgesproken 150mg te gaan doen. Ik krijg iig wel vanaf dag 10 follikelmetingen. Ik had nog een vraag aan jullie die ik net vergeet te stellen.. Op dag16 was er op de echo deze ronde niks te zien. Grootste follikel was 7,5 mm en baarmoederslijmvlies was erg dun/afwezig. Als ik op dag 22 een eisprong had, kan ik die 6 dagen het baarmoederslijm helemaal zijn opgebouwd?
@LW en Lotte bahhh zeg wat hebben jullie voor vreemde ziekenhuizen? lekker omslachtig en slordig zeg!! @lw wel fijn dat je sowieso aan de 150 mag @peony spannendddddd!!!! leuk vabn je tutpoppetje super lief! het wordt dus voor jouw en je vriendin aftellen leukkk!!
Hai meiden, Ben ik ook weer even hoor... eventjes buurten. Hier blijft temperatuur echt MEGA stabiel. Enne vanmorgen kwam manlief op bed met een ontbijtje en hebben we geklust haha. Was wel grappig. Uhm, verder niet veel te melden eigenlijk haha. Xx
Lw dat is pas slordig. Zitten we allebei in het zelfde schuitje. Nou hopen dat we allebei morgen echt de uitslag krijgen. Ik heb lekker weekend
@Lw en lotte, net zoals bbibi zegt, ik vind het allemaal heel stroperig lopen. (Nou moet ik wel toegeven dat ik ook ooit een belafspraak had en dat ik niet werd gebeld...) Hoop dat er snel allemaal duidelijkheid komt, nu weten jullie nog niets! @bbibi, hihi ja! Zit nu in de stress voor mezelf maar ook voor mn vriendin!! Hoop voor haar ook zo dat hij uit zichzelf komt en dat ze thuis mag bevallen zoals ze graag wilt. (Ze weet dat het ook anders kan lopen en dat laat ze maar over zich heen komen maar ze zou het wel super vinden). Ik zei net al tegen mn man, zal je zien dat ze zaterdagnacht belt en we dus niet samen kunnen testen zondag (als ik dan nog niet ongesteld ben geworden).
@lotte, fijn weekend alvast! @charise... ahhh wat fijn! Lekker hoor ontbijt (en man) op bed... Je temp is idd megastabiel! Zal je hormoonhuishouding dan ook wat stabieler worden???
Peony ik vind mijn Zh niet slordig hoor. Ik ben zelf naar de verkeerde gegaan. Mijn ZH heet VieCuri en de prik locatie ook. Ik ben zelf naar diagnostiek voor u geweest. Dus echt mijn eigen domme fout. Gelukkig is de assistente van het ZH meteen naar diagnostiek voor u gaan bellen.
Nienke, ik hoop dat je test zondag posi is, maar ik wil je mijn verhaal vertellen om eventuele teleurstelling te laten voorkomen. Als ik een 'valse' ronde heb verloopt hij net zoals alle andere. Ik heb vruchtbaar slijm en rond cyclusdag 23 heb ik in de ochtend smiley, maar een doorgelopen of licht streepje. Expres test ik later op de dag nog eens en dan is hij altijd negatief. Ik heb dat een keer twee dagen na elkaar gehad, een keer met een dag ertussen en een keer op maar 1 dag. Ik had ook gewoon steken alsof er een eitje groeide. Ik was dus heel blij met temperaturen, want daardoor wist ik dat mijn lijf me in de maling nam. Ik hoop dat het bij jou anders is, maar het klinkt voor mij erg bekend, daarom wil ik het toch met je delen.
@LW Van dat bms.vlies ik denk het wel. Bij mij was het in vier dagen 5mm gegroeid. Van Fm naar Fm zat vier dagen tussen.
@babke, ja ik heb ook een valse ronde gehad en toen ook vruchtbaar slijm en vaag pos ovu testen. Echter toen nooit pijn in onderrug en vruchtbaar slijm ging. Dit gng toen weer over in witte afscheiding. Of dit een echt cyclus wordt weet ik pas als ik pijn in mijn onderrug krijg en temp verhoging. Probeer positief te blijven. Als ik maandag nog niks merk is ht wrs idd vals alarm geweest, maar tot die tijd,....kan nog steed!
Meiden, een vraagje. Mn man en ik waren eigenlijk een beetje vergeten dat hij aankomende zaterdag naar een oud-collega gaat. Dat was zijn buddy in het leger en nu gaat hij daar een nachtje heen om bij te kletsen, biertje te doen, chinees te halen enz... Bedachten we ons net dat hij er zondag helemaal niet is (en dat we dus ook niet samen kunnen testen). Ik wacht ook mijn temp nog ff af maar zal ik dan die zaterdag of maandag testen? Ik dacht dat als zaterdag mn temp hoog is, ik dan ga testen en anders wacht of ik ongesteld word (of anders maandag test). Wat vinden jullie?