Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Oow dus volgende week gen toegeven aan twee x per dag hahaha:)

Nee meer gaat bij mij ook niet hahaha;)

2. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Hahaha :) Leuk gesprek ;).
    Ik ben zo blij dat ik deze ronde rond mijn ei niet een of andere infectie heb (krentenbaard, schimmelinfectie), zoals de vorige rondes. Dat is niet bevorderlijk voor de seksdrive haha.

Anyway, ik ben sowieso HEEL blij en verheugd, jipperdepip, joeperdepoep, hiephoi, want ik weet ZEKER dat mijn ei eerder gaat komen. Sinds gister gevoelige tepels. Vorige ronde had ik 3-4 dagen na het begin van zere tepels mijn ei. Ook heb ik weer flinke buikpijn, drukkend gevoel, en doet op mijn buik drukken zeer (had ik vorige ronde ook). Al 2 dagen vruchtbaar slijm, gister was het bijna doorzichtig zelfs. Hitsig als een kweetnietwat (maar dat was jullie vast niet ontgaan hahaha). En mijn ovutest is al behoorlijk donker (zie foto, wat denken jullie)! Deze ronde dan misschien op dag 18-19 een ei. Ronde dan slechts 31/32 dagen, Nod dan 14-15 sept. NICE. Maar laat nog maar even staan, Parel ;). Ik weet het, het klinkt bijna of ik al zwanger ben, zo blij ben ik haha.

Maar meiden, ik was zo ontzettend bang dat de clomid deze ronde weer niet zou aanslaan (het was bij mij immers wel-niet-wel, zie handtekening). Ik ben door de gyn dan wel met 150mg clomid in het wild losgelaten voor een maand of 10, maar ik had er zelf stukke minder vertrouwen in. Logisch was namelijk als die wel-niet-wel weer gevolgd werd door een 'niet'.

Ik merk overigens dat ik een beetje ZP verslaafd ben. Ik ga kijken of ik wat kan minderen.. hup hup aan het werk.

LW, spannend dat je ei echt gesprongen is. Je hebt goed geklust.. En misschien zijn het er wel meer dan 1!!! (ik denk dan.. meer kans dat er in elk geval 1 blijft plakken, de kans op een tweeling blijft gewoon ontzettend klein). Djoon, voor jou ook spannend!!!! Succes op het wachtbankje. Ik verwacht daar snel aan te schuiven dus! Samen is het gezelliger daar ;) :)

Bijgevoegde bestanden:

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Jeeeej ei is geweest! Vanmorgen temp van 36.9 en tepels nog steeds pijnlijk. Nog wel even doortempen tot iig morgen maar ik weet het 99% zeker.
    My Ovulation Chart
    Jaaa nu komt echt het besef dat het er eventueel meerdere kunnen zijn. Zou wel grappig zijn, mijn moeder heeft mbv hormonen 2x een tweeiige tweeling gekregen.
    We hebben zeker goed geklust dus daar kan het niet aan liggen.

@Marytje: ik heb in onze pauze 2x een 7-daagse kuur gehad met antibioticacreme die ik vaginaal met spuiten moest inbrengen. Had wekenlang pijn en wondjes door streptokokken-infectie. Nu alleen nog een zalf om de huid erom heen te herstellen (kan geen kwaad met zwanger worden/zijn). Dus was er echt precies op tijd van verlost.

Wat goed als je ei eraan komt! Je ziet de ovutesten inderdaad al oplopen. Goed teken icm je symptomen.

LW nod 12-09

4. djoon

djoon Niet meer actief

Joehhoee gezellig op jet wachtbankje we hebben al bijna een lounge nodig;) nog meer op de wachtlounge??

5. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Net getest.. Hartstikke negatief. Getverdemme. :( ook al zit ik nog voor mijn nod, ik voel gewoon dat het niet gelukt is. Ben gelijk ook onzeker over de bloeduitslag maandag. Pff :(

@marytje ziet er goed uit die foto!!!

6. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Maria :( Boe boe boe.. stomme test!!!

Over 3 daagjes nog eens, op je NOD. Er kan nog vanalles gebeuren. Je zit nu nog gewoon gezellig met Djoon & LW in de wachtlounge ;). Ik schuif snel aan.

KNUF!!!!

7. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!

NOD
    26 augustus Knokke, 31 jaar, 10e maand, 3e ronde clomid, 1e kindje
    30 augustus Aster, 27 jaar, 17e maand, 4e ronde clomid, 1e kindje
    31 augustus Maria87, 25 jaar, 9e maand, ronde 4, 1e kindje
    2 september MariaP86, 27 jaar, ? maand, ronde 1, 1e kindje
    8 september Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 6, ronde 2 Clomid, 1e kindje
    9 september Djoon, 24 jaar, 14e maand, ronde 8, ronde 2 clomid, 1e kindje
    12 september LW85 25 jaar, 12e maand, ronde 6, 1e kindje
    17 september Marytje , 29 jaar, 15e maand, ronde 11, ronde 4 Clomid, 1e kindje
    ??? Elvira89 24 jaar, 19e maand,1e kindje
    ??? Mamootje, 23 jaar, ? maand, ronde ?, 2e kindje
    ??? Tempusfugit, 22 jaar, 14e maand (?), ronde 8, 1e kindje
    ??? NadineW, 29 jaar,8e maand, ronde 6 Clomid, 1e kindje
    ??? Miertje, 28 jaar, 19e maand, 1e ronde clomid, 1e kindje

Behandelingen
    TempusFugit Clomid 100 en pregnyl
    Marytje Clomid 150 mg
    Elvira89 Menopur spuiten 112.5 eh
    Djoon Clomid 50 mg
    NadineW Clomid 100 mg
    Mamootje Clomid 50 mg
    LW85 Puregon 50eh en pregnyl
    Maria87 Clomid 50 mg; semenonderzoek manlief
    MariaP86 Provera, Clomid 50mg
    Leen82 Duphaston, Clomid 50mg
    Knokke Clomid 100mg, Pregnyl, 100mg utrogestan
    Aster Clomid 100mg
    Miertje Duphaston en clomid 50mg
    Afspraken
    Miertje 28 augustus FM
    MariaP 2 september uitslag over goede eisprong of niet
    LW 2 september controle eisprong
    Zahra 6 september termijn echo (12 weken)
    Parelbloesem 9 september de 20w echo
    Merel 10 september pretecho 3d/4d
    Merel 19 september intake gesprek kraamzorg
    Marytje Cd21 volgende cyclus (+/- 14 oktober) bloedprikken
    Parelbloesem 25 september controle VK

Zwanger
    Paniekertje Uitgerekend op 13-10-2013 - Verrassing! ♥
    Merel123 Uitgerekend op 12-12-2013- Meisje ♥
    Niero Uitgerekend op 14-12-2013- Jongetje ♥
    Parelbloesem Uitgerekend op 24-01-2014 - Verrassing! ♥
    Fren Uitgerekend op 07-02-2014- ?
    Babke Uitgerekend 27-02-2014- ?
    Zahra2 Uitgerekend 03-04-2014- Verrassing! ♥

Veranderd:
    LW afspraak aangepast*

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik ben ongesteld geworden. Gisteren al een heel klein beetje en vandaag echt wakker geworden van de buikpijn, zet al goed door nu.
    Donderdag contact gehad met de FA, we gaan nog 2x Clomid proberen en daarna gaan we over op IUI met hormooninjecties. Ik hoop echt dat ik daarvoor zwanger mag raken, ik ben als de dood voor naalden!

Sorry overigens dat ik niet veel meeschrijf, het gaat mij vaak gewoon te snel..
    Ik hoop dat de meiden in hun wachtweken snel een mooie positieve test krijgen!!

9. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Balen Aster :((( Ik had het al voorbij zien komen in een ander topic.. Hopen dat je zwanger bent voor je met naalden in de weer moet!

Hier vandaag een knalovutest (teststreep=controlestreep).. op cd 17! 5 dagen eerder dan de vorige keer. Whoohoo. Zere tepels en druk op mijn buik liegen er ook niet om. Alleen wel gek dat mijn temp vandaag (al) 37 is. :(

Ei ei ei, ik ben zo blij, omdat ik vandaag een eisprong heb, dat vieren wij!:D

Stiekem heb ik het gevoel dat mn dieet (en misschien ook de tarwekiemolie die ik sinds deze ronde slik) een goede invloed heeft op mijn cyclus. Mijn temperatuur is ook stabieler, heb minder puistjes etc. Hopelijk komt het dieet en de tarwekiemolie, + een keer een vroeg ei ook ten goede aan de rest van het proces :).

10. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Aster balen van je ongi meid! Hopen dat clomid zn werk goed doet de volgende rondes!

Maria, je hebt nog 3 dagen niet iedereen test posi voor nod;)

11. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Ik denk dat de Maria's weinig geluk hebben deze ronde: ik ben gister ongesteld geworden. KAK!!!
    Heel erg balen. Gister flink gejankt, heel dramatisch op de wc van mijn nieuwe werk waar ik eigenlijk volgende week pas officieel begin. Goede binnenkomer ;) (hoewel alleen het wc papier mijn getuige was, maar toch)

Nu maar weer opkrabbelen en wachten tot de rode troep weg is en dan gaan we er weer voor. Volgende NOD is 4 oktober. Dierendag! En laat ik nou net een grote dierenvriend zijn. Dat MOET wel goed komen dan :)

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Aster en Maria's: Ahh balen zeg. Hopelijk volgende ronde wel raak!

@Marytje: jeeej dus jij een deze dagen ook op de wachtbank erbij.

Hier niks te melden. Temp was vanmorgen nog steeds hoog dus heb mn eisprong woensdag gehad! :D Zat tussen dinsdagchtend en woensdagnacht ongeveer 36 uur dus hopelijk goede zaadjes geweest. Echt spannend.
    My Ovulation Chart

Dacht dat de gevoelige tepels van vorige keer door de pregnyl kwamen maar ze doen echt zeer nu dus zal wel bij mn eisprong horen dan. Dinsdag heb ik een echo om te kijken of de follikels echt weg zijn (weet ik natuurlijk stiekem al door t tempen). Ben benieuwd of ik stiekem al wat verdikt bms zie oid. Ben dan 6 dpo.

13. Parelbloesem

Heb mijn buik foto in mijn album gezet en mijn handtekening gewijzigd ;)

Maria, haha jij raakt zwanger van een aapje :p
    Nee zonder gein, hoop dat jullie snel zwanger zijn allemaal

14. Parelbloesem

NOD
    26 augustus Knokke, 31 jaar, 10e maand, 3e ronde clomid, 1e kindje
    30 augustus Aster, 27 jaar, 17e maand, 4e ronde clomid, 1e kindje
    2 september MariaP86, 27 jaar, ? maand, ronde 1, 1e kindje
    8 september Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 6, ronde 2 Clomid, 1e kindje
    9 september Djoon, 24 jaar, 14e maand, ronde 8, ronde 2 clomid, 1e kindje
    12 september LW85 25 jaar, 12e maand, ronde 6, 1e kindje
    17 september Marytje , 29 jaar, 15e maand, ronde 11, ronde 4 Clomid, 1e kindje
    4 oktober Maria87, 25 jaar, 9e maand, ronde 4, 1e kindje
    ??? Elvira89 24 jaar, 19e maand,1e kindje
    ??? Mamootje, 23 jaar, ? maand, ronde ?, 2e kindje
    ??? Tempusfugit, 22 jaar, 14e maand (?), ronde 8, 1e kindje
    ??? NadineW, 29 jaar,8e maand, ronde 6 Clomid, 1e kindje
    ??? Miertje, 28 jaar, 19e maand, 1e ronde clomid, 1e kindje

Behandelingen
    TempusFugit Clomid 100 en pregnyl
    Marytje Clomid 150 mg
    Elvira89 Menopur spuiten 112.5 eh
    Djoon Clomid 50 mg
    NadineW Clomid 100 mg
    Mamootje Clomid 50 mg
    LW85 Puregon 50eh en pregnyl
    Maria87 Clomid 50 mg; semenonderzoek manlief
    MariaP86 Provera, Clomid 50mg
    Leen82 Duphaston, Clomid 50mg
    Knokke Clomid 100mg, Pregnyl, 100mg utrogestan
    Aster Clomid 100mg
    Miertje Duphaston en clomid 50mg
    Afspraken
    Miertje 28 augustus FM
    MariaP 2 september uitslag over goede eisprong of niet
    LW 2 september controle eisprong
    Zahra 6 september termijn echo (12 weken)
    Parelbloesem 9 september de 20w echo
    Merel 10 september pretecho 3d/4d
    Merel 19 september intake gesprek kraamzorg
    Marytje Cd21 volgende cyclus (+/- 14 oktober) bloedprikken
    Parelbloesem 25 september controle VK

Zwanger
    Paniekertje Uitgerekend op 13-10-2013 - Verrassing! ♥
    Merel123 Uitgerekend op 12-12-2013- Meisje ♥
    Niero Uitgerekend op 14-12-2013- Jongetje ♥
    Parelbloesem Uitgerekend op 24-01-2014 - Verrassing! ♥
    Fren Uitgerekend op 07-02-2014- ?
    Babke Uitgerekend 27-02-2014- ?
    Zahra2 Uitgerekend 03-04-2014- Verrassing! ♥

Veranderd:
    LW afspraak aangepast*

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Even ego
    Ik lees wel mee,maar ben nu op vakantie
    Ben ook ongesteld geworden had ik wel verwacht hoor na een eitje van 12 mm te laten springen
    Nu dus even niks en na de vakantie maar met de fa overleggen hoe of wat
    Dus we gaan maand 20 in.

16. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Hier ook gister ongesteld geworden :(Heb nu een luteale fase van 11 dagen. Is dat niet te kort? Mijn cyclus was nu in totaal 24 dagen.

17. Parelbloesem

Pas onder de 7 dagen is hij TE kort, zou het wel even in de gaten houden.

18. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ze houden normaal gesproken 10 tot 14 aan.dus opzich is het goed hoor.maar je kan het altijd aangeven volgende keer bij de arts.

19. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Maria87 & MariaP.. CR*P!!!! Balen meiden!!!!!! Dikke knuffel!

Vervelend Elvira.. Maand 20 alweer. Vind ik niet leuk! Waarom hebben ze een eitje van 12 mm laten springen?

Hier zit ik met wat vraagtekens :(. Mijn tempkaartje en ovutesten matchen helemaal niet. Het ziet er ook allemaal compleet anders uit dan de vorige keer.
    Gisteren had ik een positieve ovutest. Vandaag was die ook nog behoorlijk donker, maar wel ietsiepietsie lichter (zie foto). Ik neem dus aan dat mijn ei gister eind van de dag of vandaag gesprongen is. Maar mijn temp is sinds gisterochtend al 37 graden!! (zie tempkaartje in handtekening). Gister dacht ik.. misschien komt het doordat ik 10 uur 's ochtends heb gemeten ipv 7 uur en/of omdat ik de avond ervoor een paar glazen heb wijn gedronken. Vandaag echter geen alcohol in mijn bloed en wekker gezet om 7 uur. Nog steeds 37 graden! Hoe kan dit????? Normaal gesproken (en de vorige keer) stijgt je temp toch een paar dagen NA de eisprong??? Please help.

Ik ben zo bang dat ik toch geen ei heb.. dat mijn cyclus gek doet.. Maar dan heb ik geen posiovutest.. en geen drukpijn en geen brandende tepels.. alle symptomen zeggen EI EI EI.. maar ik ben zo onzeker :(.
    Gisteren had ik overigens de meest zere tepels ooit. Zonder ze aan te raken waren ze onwijs aan het steken en prikken. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Bijgevoegde bestanden:

20. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    marytje, ik denk dat je een eisprong hebt gehad hoor!
    heb je goed geklust?

@ parelbloesem, voor in de lijst:
    11e maand, geen medicatie (maand rust), 3 rondes clomid gehad nu, geen NOD dus waarschijnlijk deze maand tenzij mijn lichaam zonder medicatie besluit een eitje te maken. afwachten dus. a.s. donderdag afspraak voor HSG en zwemmers onderzoek vriendlief. 20 september afspraak voor uitslag daarvan.

maria, balen! goed dat je zo positief gelijk doorgaat voor de volgende ronde!

lw, spannend!

Deel Deze Pagina