Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    @Knokke.. vervelend dat je een ronde hebt moeten overslaan. Maar wie weet heeft je lijf een goede opdonder gehad en maakt ie zelf een ei.. Succes met het onderzoek.

Hier: Ja, nou, het wordt nog gekker....
    Zie hier: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Weer positieve ovutest! En vanmorgen helse stekende pijn ter hoogte van mijn linker eierstok. Tot huilens aan toe, zo zeer deed het! Dus waarschijnlijk ei vandaag. Maar volgens FF (gebaseerd op temp/vruchtbaar slijm) was het 3 dagen geleden al zover.. Ik heb er een topic over geopend. Snap mijn lijf niet meer.

In elk geval heb ik ergens deze periode een ei hahaha..

2. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    marytje, ik vind het niet heel vervelend om mijn lichaam een maand rust te geven. had zoveel last vorige maand van bijwerkingen dat ik het wel lekker vind om een maand gewoon mezelf te zijn ;)
    en daarbij word alles uitvoerig onderzocht zodat we daarna zeker weten of het nut heeft al die hormonen te gebruiken of dat we op een andere manier verder moeten. dus voor mijn gevoel komen we toch dichterbij de goede weg naar een zwangerschap.

snap dat jij je lichaam niet meer snapt. je krijgt geen fm's denk ik hè?
    wel om gevraagd of ook niet? want dan heb je iets meer duidelijkheid, vond ik wel fijn elke keer. ik zou zeggen; hele maand klussen, dan weet je zeker dat je de eisprong niet mist :D

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Knokke: Hier was de vakantie (ongeveer 2 maanden geen medicatie) ook echt heerlijk om tot rust te komen. En had erna ook een heel relaxed en goed gevoel en dat heb ik nog steeds ondanks dat het anders liep dan verwacht. (Geen pregnyl ivm te veel follikels).

@Marytje: Als ik je kaartje zie zou ik zeggen dag 16 je eisprong, maar vind het moeilijk omdat het pas 2x wat hoger is geweest.
    Als ik je testen zie zou ik zeggen dag 17 knaller (dus dag 18/19 eisprong). Moeilijk moeilijk. Wat zeggen ze in het temperatuurkaartjestopic ervan?

Ik heb een pendel gehad en zij zei nu zwanger. Zou wel heeeel fijn zijn haha. Heb zowieso echt mijn eisprong gehad, zere tepels sinds donderdag en geen afscheiding meer. Droomde alleen vannacht dat vriend te horen kreeg dat hij geen zaadcellen had :S hoop niet dat het echt zo blijkt te zijn! Vanmorgen was mijn temp weer wat lager, volgens de calculator op deze site zou het innestelingsdip kunnen zijn. Heb af en toe wat kleine krampjes, maar die had ik voor mn ei ook al.

My Ovulation Chart

4. djoon

djoon Niet meer actief

@aster, balen van je ongi:(

@marytje, waaah istie inmiddels gesprongen?! Goed gevreeën??:)

@maria's: balen joh:(

@elvira, aah neeh ook balen:(

Volgende maand allemaal op roze hoor meiden!!

5. djoon

djoon Niet meer actief

@marytje, hahaha jij hebt nu gewoon een turbo ei! Hij is zo lang positief ik zou nog ff doorvrijen:)
    Nee geen geintje maar ik zou toch nog ff doorvrijen en dan nog maar ff wachten!
    Ik dacht dat ie van mij vrijdag was gesprongen deed me lichaam ook zoo raar en pas maandag eisprong!!

@ego, ik ben weer terug van weekendje centerparcs heerlijk was het!
    Enne verassend ik voel van alles!! Maar ben er minder mee bezig teminste ik ben rustiger:) heb wel heleboel symptomen!
    Nja we zullen zien!

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    LW Spannend, hopen dat de pendel het juist heeft!:D

7. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Marytje zijn het 2 eitjes misschien?Ik heb vandaag de uitslag gehad en die was perfect. Goeie eisprong gehad en prolactine was ook goed. Gelukkig! Hij zei zelfs dat hij verwacht dat ik snel zwanger ben! Vond dat echt fijn om te horen. Volgende poging n hsg onderzoek want dat ging nu niet meer.

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Marytje: zou ook nog kunnen, 2 eitjes!

@MariaP: wat goed, hopelijk heeft hij gelijk!

Morgen echo om te kijken of de follikels weg zijn en geen cystes zijn geworden (wat ik dus stiekem al lang weet door het tempen haha).
    Ben benieuwd hoe het er van binnen uitziet na mn eisprong. Ben morgen 6 dpo :D

9. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Net terug uit t ziekenhuis.
    Heb een eisprong gehad van 2 eitjes (de derde zat er nog en was gekrompen) dus de kans op een tweeling is wel aanwezig.
    Ik voelde me best schuldig omdat de gyn. er zo op hamerde dat we geen seks mochten hebben en we het toch gedaan hebben, ik durfde het niet te vertellen...

Bms was heel dik, 14mm. de gyn. verwachtte binnen 2 weken mn menstruatie.

Mocht ik deze ronde niet zwanger zijn, ga ik een ronde 25 eh spuiten, regaeer ik daar weer zo hard op dan gaan we een LEO doen. (Dat wilde de gyn. eigenlijk nu al). Nu is het dus echt officieel op het wachtbankje :D

10. djoon

djoon Niet meer actief

@lw85, oow spannend meis! En je hoeft je niet schuldig te voelen zeker niet als het twee eitjes zijn want dan laten ze wel gewoon vrijen:) dus hopelijk ist raak:)

11. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Lieve mama's to be!!!

Hoe gaat het met jullie? De stortvloed aan menstruaties alweer te boven? Iedereen weer hoofd omhoog en vol goede moed door met de volgende ronde? Of nog even moeilijk...? Knuffel voor jullie allemaal.

@MariaP, wat ontzettend fijn dat de gyn zo positief is. Dat wil je hebben! Dan ga je toch met meer moed en kracht een nieuwe ronde in. Fijn dat de testen goed waren. Kijk, dat is al een heel mooi resultaat. Zeker als je beseft dat al die waarden NIET goed waren voor de behandelingen... Voor het eind van het jaar zwanger, vind ik! :D

@Knokke, wat knap en fijn dat je er zo nuchter in kunt staan. Nu is de tijd voor onderzoeken, straks weer vanalles proberen!
    Nee, ik krijg geen FM. Nooit gehad. Bij het EMC geloven ze meer in zelf proberen. Nu heb ik zelfs helemaal geen afspraken meer. Ik mag wel 1x bloed komen prikken (volgende cyclus) om te checken of ik echt een eisprong had. Maar dat weet ik zelf ook wel :).

@LW, fijn dat er maar 2 gesprongen zijn ipv 3. Dat geeft een stuk kleinere kans op een meerling. Wat Djoon zegt... voel je niet schuldig!!! Met 2 laten ze je normaal dus doorgaan. En bovendien. Het is jouw lijf, jouw keuze. Je kent de risico's. Ik snap heel goed dat je geen kans onbenut wilt laten.. Ik hoop zo voor je dat er in elk geval 1 blijft plakken!

@Djoon... jouw testdatum komt snel dichterbij!!! SPannend hoor. Je bent nu zo'n 8 dpo? Dan zou je lijf al wat kunnen merken van een bevruchting.. Voel je je zwanger?

Bedankt iedereen voor de optimistische kijk op mijn rare cyclus!!
    2 eitjes of 1 turbo ei.. hahaha. Oeeeeeh. Klinkt goed. Spannend!!!
    Mijn temp is btw hoog gebleven. Nu al 5 dagen hoog. FF zegt dus nog steeds dat ik mijn ei op CD 16 gehad heb. Ik ben nu CD 21. Ik denk zelf dat ik 2 dpo ben (vanwege de heftige (ei)pijn maandag), maar tis een leuke gedachte dat ik misschien 5 dpo ben :). Dat rechtvaardigt het feit dat ik 12 september mijn eerste test ga doen iets meer.

Verder gaat het goed. Ik merk dat de gevoeligheid van mijn tepels afneemt, mn buik weer wat meer opgezollen aanvoelt, en gisteren had ik wat weeige, menstruatieachtige buikpijn. Ik ga er vanuit dat dat de werking van progesteron op mijn bm is.

Drinken jullie eigenlijk alcohol als jullie op het wachtbankje zitten? Ik heb vandaag een bruiloft van 2 goede vrienden (ik ben getuige jeej) en ik heb wel trek in een glaasje. Ik denk dat ik het bij 2 houd.

12. Maria87

Maria87 Niet meer actief

hoi meiden, ik lees zo even verder bij, maar kan de lijst bij mij geupdate worden?

Maria87, inmiddels 26 jaar ipv 25, ronde 6 ipv ronde 4 en maand 11 ipv maand 9. Iee, ik word oud en ieeeeh, het duurt lang! Na deze ronde mag ik me bij de 'ruim een jaar bezig zonder succes'-groep voegen :(

Dankjewel :)

Parel, bijna 20 weken!!!!! Woehoe!

13. Maria87

Maria87 Niet meer actief

oooh marytje, wat klinkt dat hoopvol met die hoog blijvende temperatuur!! Ik vind dat je zwanger bent :D (was het maar een kwestie van 'vinden' he!)

en LW, idd, voel je zeker niet schuldig naar die arts! Jullie willen graag een kindje, je weet wat de risico's zijn en je wacht al lang. Dan wil je gewoon geen enkele kans missen. En dat er 2 eitjes ipv 3 zijn gesprongen, is toch ook een fijne geruststelling en een bevestiging dat jullie de juiste keuze hebben genomen om toch te vrijen! Ik hoop zooooo dat het raak is!

djoon, spannend dat je van alles voelt!! Ik voel weer een zwangerschap aankomen :D

hier: de frustratie van het ongesteld en dus niet zwanger zijn ben ik weer te boven. Ben nu alleen wel ziek, erg irritant. Gelukkig mag ik vandaag thuis werken, dat scheelt. En wij gaan deze hele cyclus om de dag vrijen, van begin (dus nu ongeveer) tot ik weer ongesteld word. Het zekere voor het onzekere he ;)

14. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    HAHAHA, dat vind ik ook!

Beterschap meis!! En idd, lekker klussen volgende ronde!

15. djoon

djoon Niet meer actief

@marytje, oehh gelukkig is je ei nu echt geweest! Ik zou gwn een wijntje drinken! Je moet nog wel genieten:)
    Ja voel weer van alles maar wat heel erg aanwezig is zijn mijn pukkels (normaal niet zo erg) en een drukkend gevoel in me buik. Geen idee wat het is!
    Voor de rest zijn me borsten niet heel erg gevoelig! Wat ik normaal wel heb!

@maria, ja balen he:( ik ben al bijna in maand 16 dus ik zit al bijna in de anderhalf jaar en geen succes topic:( bah het moet snel raak zijn he meis!
    Enne veel vrij plezier:) even stomme vraag maar wij proveren zeg maar in de hele vruchtbare periode echt umm diep enzo en rantjes seks te doen:0 ga je dat dan ookom de dag doen haha:)
    Enne beterschap meis!!

16. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Djoon bedoelt dat jij klaarkomt na je vriend ;)

(wij doen dat ook zoveel mogelijk, of tegelijk klaarkomen als dat lukt).

17. djoon

djoon Niet meer actief

@marytje, ja maar vind ik best ondhandig omdat het bij ons eigenlijk altijd andersom is:( dus doen het alleen in me vrichtbaarste periode!
    En beentje omhoog hahaha
    En daar is vriendlief heel streng mee hAhaha;)

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Marytje: oehh spannend, jij ook op de wachtbank. Ik heb van we week ook een wijntje op (2 zelfs) en vanavond bij de bbq lust ik wel een biertje. Verder eet ik wel heel gezond (groenten, fruit enz) en neem elke dag extra een multivitamine.

@Djoon: ik heb ook drukkend gevoel in mn onderbuik en wat steekjes. Verder onwijs gevoelige tepels en wat grotere/stevigere borsten, beha's zaten laatst te groot door het sporten en nu weer te krap.

Ik word nu trouwens opeens super veel gestoken door muggen. Normaal is mijn vriend de lul en heb ik nergens last van.
    Zou dat dan toch komen doordat je 0.4 graden warmer bent dan voor je eisprong? Haha. Verder moet ik meerdere keren per dag grote boodschap terwijl ik normaal echt alleen msorgens 1x ga.
    Ik heb opeens zin om eerder dan nod te gaan testen, terwijl iktot gister zoiets had van ik kan en wil echt afwachten, had helemaal geen testdrang. Sufff

My Ovulation Chart

19. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    goedemorgen iedereen,
    wat heb ik gelachen om de laatste reacties over hoe seks te hebben en wanneer klaar te komen!
    doet me weer even goed want ik begin een beetje bang te worden voor die hsg.
    even gegoogled en is naar wat ik tot nu toe heb gelezen toch niet zo makkelijk en niets voorstellends als ik van mijn gyn begreep.
    gyn zei dat het bij sommige vrouwen een beetje pijn deed zoals menstruatiepijn en dat ik daarvoor best iets in mocht nemen net als bij menstruatiepijn.
    nu doe ik dat bijna nooit dus dacht; het zal wel meevallen ik pak niks.
    nu lees ik dat bij sommige ziekenhuizen je pijnstilling van hun krijgt, verplicht!
    en dat je erg duizelig daarna kan zijn en het verstandig is om niet alleen te komen wat ik dus eigenlijk ook van plan was.
    knijp hem nu dus behoorlijk en vriendlief moet afspraken maar verzetten en mee.
    iemand dit al gehad en me gerust kan stellen?

maria beterschap!
    enne zou oud ben je niet!
    ik ben al 31.... en zit ook in de 11e maand nu.

marytje, wat ben je toch een lieverd; iedereen lekker knuffelen! haha
    ik ben een nuchtere zeeuwse ja dat klopt wel :D
    voel jij je goed me de aanpak van het ziekenhuis waar jij loopt?

lw, ik zou me ook helemaal niet schuldig voelen!
    jullie willen een kindje en doen daar veel moeite voor, dan vind ik niet dat die beste man zomaar kan zeggen dat jullie een ronde moeten overslaan.
    die keuze is nog altijd aan jullie, jullie leven, jou lichaam.

20. djoon

djoon Niet meer actief

Haha wat grappig hier ook nuchtere zeeuw:)
    Maar zo nuchter ben ik niet haha;)

Een kennis heeft het al eens gedaan knokke en die vond het best mee vallen!

Deel Deze Pagina