Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    haha toevallig djoon!
    heeft die kennis pijnstilling vooraf ingenomen of niks genomen?
    weet je dat misschien?

2. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    heb nog een vraag aan iedereen:
    betreffende het vrijen.
    is het nog spontaan bij jullie?
    ik vind het heel moeilijk om het geen verplicht nummertje te laten worden.
    om de dag is het beste en sommige standjes zijn het beste en tijdstip van klaarkomen kan invloed hebben.
    als je daar allemaal rekening mee houd is de spontaniteit toch al snel ver te zoeken?
    of hoe doen jullie dat?
    ik word haast spontaan kurkdroog als ik daar allemaal aan denk haha.
    heb ook echt wel dagen dat ik echt geen zin heb ook al moeten we dan eigenlijk aan de slag voor het goede doel zeg maar.....

3. djoon

djoon Niet meer actief

Hedy knokke, zeker toevallig wijzijn hier sterk in de minderheid haha al die nuchtere gaan niet op een forum;)
    Maarre dat zou ik niet weten!!
    Enne over seksen tsja mijn vriend was veel weg dus wij deden het nu alleen int weekend! En dan hadden we veel zin!
    Heb nu zowieso veel meer zin in veuchtbare periode.
    Nu na ei heb ik 0,0 zin:0 haha hoor vriend wel eens klagen! Je doet het alleen voor de baby haha;)
    Maar ik denk tijdens vruchtbare tijd steeds van oow stel dat het raak zou kunnen zijn en dan krijg ik spontaan zin:0 haha
    En sinds ik gestopt ben met de pil al anderhalf jaar geleden ben ik veel vochtiger en heb veeeer meer zin!!

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Knokke: voor en tijdens mn vruchtbare periode heb ik altijd wel zin en dan ben ik ook vochtig genoeg. Erna nog steeds wel zin maar niet meer de hele dag door haha. Heb dan ook wel glijmiddel nodig.
    Vriend heeft constant zin dus hoef er geen moeite voor te doen hem te verleiden haha. Hij komt meestal klaar op zijn hondjes, dat is wel goed want dan komt hij dieper.
    We denken er dus niet echt over na van nu moet het (het gebeurd bij ons toch wel) en dit standje moeten we doen.
    Ik doe ook niet aan randjesfietsen, ik kom echt zelden klaar (ook als ik het zelf doe niet) dus dan kunnen we lang doorgaan elke keer pff.

Ik denk dat als je gewoon sex hebt wanneer je zin hebt, en vlak voor, tijdens en na je vruchtbare periode wel om de dag, dat je dan wel goed zit. Over standjes enzo zou ik echt niet teveel na gaan denken.

5. djoon

djoon Niet meer actief

@lw85, dat denk ik ook gewoon vrijen als je zin heb! En als dat niet heel vaak is tijdens vruchtbare periode misschien langer voorspel doen knokke! Dat helpt idd bij mij heel goed:)

6. djoon

djoon Niet meer actief

Knokke nog ff na gevraagd over leo ze zei dat ze 2 paracetamols lreeg vooraf! En iets rustgevends voordat ze de nacose in ging maar dat hielp niet bij haar!
    Hoop dat je er wat aan heb!

7. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik ga even de lijst bij werken en zal even kijken of ik kan reageren.
    Ben veel bezig met klanten voor ons bedrijfje...

8. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    #268 marytje, 4 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2013
    @Knokke, als je bang bent voor de pijn neem je van tevoren toch wat ibuprofen? Dat kan echt geen kwaad. Ik heb dat ook gedaan toen ze een biopt van mijn bms namen (voor wetenschappelijk onderzoek naar PCOS). Verder kan ik je helaas niets zeggen over de ingreep...

Wbt vrijen.. Haha nou! Ik heb altijd een vrij hoge drive. Ik begin al met klussen als ik nog een beetje ongi ben. Na mijn ei is het wel wat minder inderdaad..
    EN ik geef toe dat ik het in mijn vruchtbare periode ook echt wel een paar keer gedaan heb terwijl ik dacht.. mwaaaa een boekje lezen was ook fijn geweest.. ;). Maar als we bezig zijn is het meestal toch wel lekker. En zo niet, dan zit ik er eigenlijk ook niet mee. Kan toch een keer zijn dat je je " opoffert" ? Voor je vriend, voor je toekomstige baby, je 2 grote liefdes? :). Moet het altijd superfantastisch zijn? Wat mij betreft niet. Het zegt niets over de keer erna!
    (maar als het zeer doet of je als je gedwongen wordt is het natuurlijk een ander verhaal he;)).

Maak er vooral geen verplicht nummertje van. Ruim ook tijd in voor andere dingen. Misschien kan je van te voren filmpje ;) kijken? Hoewel ik eengroot deel best ranzig vind, raak ik van sommige dingen ook best wel opgewonden en reageert mijn lichaam heel sterk! Ik hoop dat de moderator deze post goedkeurt hahaha. Sorry voor de ranzigheid.

9. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ik had een reactie geplaatst over vrijen, maar die moet eerst goedgekeurd worden door een moderator *oops* :d

10. Parelbloesem

Foei was het zo erg :p

11. Parelbloesem

#271 Parelbloesem, 4 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2013
    Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!

NOD
    8 september Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 6, ronde 2 Clomid, 1e kindje
    9 september Djoon, 24 jaar, 14e maand, ronde 8, ronde 2 clomid, 1e kindje
    12 september LW85 25 jaar, 12e maand, ronde 6, 1e kindje
    17 september Marytje , 29 jaar, 15e maand, ronde 11, ronde 4 Clomid, 1e kindje
    4 oktober Maria87, 26 jaar, 11e maand, ronde 6, 1e kindje
    ??? Elvira89 24 jaar, 19e maand,1e kindje
    ??? Mamootje, 23 jaar, ? maand, ronde ?, 2e kindje
    ??? Tempusfugit, 22 jaar, 14e maand (?), ronde 8, 1e kindje
    ??? NadineW, 29 jaar,8e maand, ronde 6 Clomid, 1e kindje
    ??? Miertje, 28 jaar, 19e maand, 1e ronde clomid, 1e kindje
    ??? Knokke, 31 jaar, 11e maand, 3e ronde clomid gehad, nu maand rust, 1e kindje
    ??? Aster, 27 jaar, 17e maand, 4e ronde clomid, 1e kindje
    ??? MariaP86, 27 jaar, ? maand, ronde 1, 1e kindje

Behandelingen
    TempusFugit Clomid 100 en pregnyl
    Marytje Clomid 150 mg
    Elvira89 Menopur spuiten 112.5 eh
    Djoon Clomid 50 mg
    NadineW Clomid 100 mg
    Mamootje Clomid 50 mg
    LW85 Puregon 50eh en pregnyl
    Maria87 Clomid 50 mg; semenonderzoek manlief
    MariaP86 Provera, Clomid 50mg
    Leen82 Duphaston, Clomid 50mg
    Knokke Clomid 100mg, Pregnyl, 100mg utrogestan (maand september rust)
    Aster Clomid 100mg
    Miertje Duphaston en clomid 50mg

Afspraken
    Knokke 5 september HSG en zaadonderzoek partner
    Zahra 6 september termijn echo (12 weken)
    Parelbloesem 9 september de 20w echo
    Merel 10 september pretecho 3d/4d
    Merel 19 september intake gesprek kraamzorg
    Knokke 20 september uitslag HSG en zaadonderzoek
    Parelbloesem 25 september controle VK
    Marytje Cd21 volgende cyclus (+/- 14 oktober) bloedprikken

Zwanger
    Paniekertje Uitgerekend op 13-10-2013 - Verrassing! ♥
    Merel123 Uitgerekend op 12-12-2013- Meisje ♥
    Niero Uitgerekend op 14-12-2013- Jongetje ♥
    Parelbloesem Uitgerekend op 24-01-2014 - Verrassing! ♥
    Fren Uitgerekend op 07-02-2014- ?
    Babke Uitgerekend 27-02-2014- ?
    Zahra2 Uitgerekend 03-04-2014- Verrassing! ♥

Veranderd:
    LW afspraak aangepast*

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!

12. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    hahaha marytje toch! ;)

@ djoon, ik krijg geen leo maar een hsg en die is niet onder narcose voor zover ik overal heb gelezen. zijn röntgenfoto's die gemaakt worden voor eierstokken enz. met contrastvloeistof erin om alles goed te kunnen zien. denk dat jij het over iets anders hebt?

ik zie dat ik juist het omgedraaide heb als jullie :D
    fijn lichaam van me :D
    ik heb juist minder zin sinds ik gestopt ben met de pil en ben droger ipv vochtiger....
    glijmiddel staat dus standaard binnen handbereik hahaha
    proberen het wel altijd eerst zonder maar gaat echt niet altijd helaas...
    en ikzelf denk er niet heel veel over na hoor maar als ik zo de berichten vooraf las met tegelijk klaarkomen en welk standje dan gedaan word dan dacht ik; dat klinkt niet echt spontaan meer ;)

13. Parelbloesem

Maria, nou ja 26 oud?! Echt niet, ik voel me heel jong ;)
    Maandag mag ik me ook bij de 26 jarige voegen!!

14. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ok het is "filmpje ;)" en " opgewonden" geworden hahahaha.. Ik had hele andere woorden. Maar goed!

Wat betreft die 26 jaren.. man!! Ik ben bezig met het plannen van mijn big three-oooh party!

Vorig jaar had ik een "nerdy -not yet-thirty b-day party. Super leuk. Iedereen verkleed als nerd, heel het huis aangekleed met nerd spullen en snacks, iedereen een naambadge met zijn nerdnaam en nerdscore (van te voren moesten ze een nerdtest op internet maken en de score doorsturen), een nerd quiz tussen de 2 grootste nerds (met team) met een starwars lightsaber als "bel". Was echt te gek!

Nu wordt het "dirty thirty".
    (hoe ga ik dit beschrijven zonder dat de moderator mijn bericht aanpast.... haha)

Mensen moeten in zwart, wit of rood komen, liefst een beetje sexy (of kinky. lak, latex, leer.. of burlesque..). Ik doe rode tule over de lampen zodat het huis gehuld is in een rode gloed. Ik dacht ook aan een paar rode lavalampen. Verder zijn er natuurlijk genoeg rode snacks, of in de vorm van hartjes etc. Pi-mol-rietjes en dat soort dingen is ook wel geinig. Hebben jullie nog ideeen? bv. over wat de mensen kunnen doen (vorige keer had ik die test en die quiz dus en ik heb een prijs uitgereikt aan de best verklede nerd).

TNX

15. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    marytje, je bericht is goedgekeurd zie ik net. staat op het tijdstip dat je het verstuurd had. was aan het teruglezen en kwam het tegen. vond het niet zo ranzig hoor ;) ben best wel wat gewend :D
    tuurlijk bij ons is het ook niet altijd super geweldig en fantastisch en tuurlijk offer ik mezelf ook weleens op voor het goede doel.
    zoals ik net ook typte: ik zie dat ik juist het omgedraaide heb als jullie
    fijn lichaam van me :D
    ik heb juist minder zin sinds ik gestopt ben met de pil en ben droger ipv vochtiger....
    glijmiddel staat dus standaard binnen handbereik hahaha
    proberen het wel altijd eerst zonder maar gaat echt niet altijd helaas...
    en ikzelf denk er niet heel veel over na hoor maar als ik zo de berichten vooraf las met tegelijk klaarkomen en welk standje dan gedaan word toen dacht ik; dat klinkt niet echt spontaan meer

16. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    hahaha marytje, tekst is aangepast lees ik net.
    geweldig!
    wat een super feesten organiseer jij!
    denk dat mijn vriendenkring er te nuchter voor is (lees; wat een onzin allemaal, doe normaal doe je al gek genoeg).
    lijkt mij wel helemaal super zo!
    echt geen idee wat je erbij kan doen, ben niet zo creatief in zulke dingen maar zal eens nadenken voor je :D

tis erg rustig hier op het werk, merken jullie het? hahaha
    ben de stalker van de dag geloof ik ;)

17. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    ja heb een spel!
    bedenk me net dat dit bij de voetbal van vl eens is gedaan hahaha.

mannen op een rijtje.
    bak ijsklontjes erbij.
    dames moeten proberen ijsklontje door broekspijp van linkerbeen omhoog te brengen en zo richting rechterbeen en weer omlaag.
    je kan koppels pakken zodat er geen ongemakkelijke sfeer komt of weigeringen of je gokt net als de voetbal erop dat iedereen dit gewoon doet en mixt zelf koppels. (ze hadden daar maar 3 mannen en 3 vrouwen gedaan waarvan ze dachten dat ze het wel zouden doen en ze hadden toen gelijk haha)

18. djoon

djoon Niet meer actief

Marytje hahaha stoutert ik lees j bericht en zie er onder staan bericht gewijzigd door beheer:)
    En je raad nooit wat vriendlief tegelijk zegt;)
    Vriend: we hebben lekker gezeuld vandaag he ga je straks ook op mijn zeilen?
    Hahaha lig helemaal dubbel ja hoor schat gaan we doen;)
    Die mannen he:)

@parelbloesem, hoeist met jullie bedrijfje gaat het goed?

19. djoon

djoon Niet meer actief

@knokke, oow ja sorry dat is iets anders dan weer ik het niet meis:(
    Hoop voor je dat het allemaal meevalt..!

@marytje, hahahaha wat heb jij grappige feestjes:) ik kom ook:) doe ik me sexy lingerietje aan hahahahaha

Enne dames dan ben ik maar een jong ding tegenover jullie haha ik ben 'nog' maar 24

20. Parelbloesem

Djoon op zich wel, maar het is heel veel werk en dat is niet erg, maar ik moet heel veel dingen regelen.

Deel Deze Pagina