Balen Marytje fijn dat je vriendin naar je toekomt! Vanaf vanavond is er het festival werled van Witte de With! In en rond de W de W straat heel veel leuke feestjes, gezellige sfeer, optredens, kunstenaars, activiteiten enz. Misschien kan je daar lekker je gedachten verzetten? Afspraken LW 03-10-2013 eerste echo/controle gyn.!
ow marytje, wat k*t! heeeeeeele dikke knuffel! tip utrogestan is goede. heb het zelf laatste keer ook gebruikt en is goed voor baarmoederslijmvlies. bevorderd goede innesteling. heb het zelf vaginaal gebruikt omdat je dan schijnbaar minder last hebt van bijwerkingen. nu had ik veel last van bijwerkingen en is mijn dosis na een tijdje gehalveerd. maar dit merk je vanzelf. wil je niet vaginaal dan kan je de capsules ook slikken. benieuwd of je gyn hier achter staat en je het krijgt.
Hallo meiden.. ik ga straks op me gemakkie alles bijlezen.. Marytje nodigde me hier uit, dus hopelijk vinden jullie het goed als ik mee kom kletsen. Vorige week te horen gekregen dat ik pcos heb.. deze ronde wilde we afwachten omdat de gyn een eisprong heeft gezien, maar helaas vandaag op nod mijn menstruatie gekregen De laatste kans om zonder medische hulp zwanger te worden.. Maandag ga ik bloedtest doen om mijn hormoonwaardes te bepalen, vriendlief gaat binennkort zaadonderzoek doen, als beide onderzoeken goed zijn, starten we begin december met clomid.
Welkom hier mmmarian! @all.. Ik ben ook weer wat gekalmeerd.. Sorry voor al mijn onzekere, depressieve en chagrijnige berichtjes. Vannacht erg veel menstruatiepijn gehad. Niet leuk, maar ben alweer op dag 2. Ik ga er weer voor. Hoe is het met de andere meiden.. Marias? Al in de buurt van een ei? Knuf aan iedereen!
Joh meid het is normaal dat je baalt eb teleurgesteld ben. De eerste dag van mijn menstruatie ben ik ook meestal niet te genieten en daarna gaat het weer. Het is toch lekker als je hier van je af kunt schrijven. Vooral blijven doen. Welkom mmarian.
Marytje balen van je ongi! Ik hoop dat je snel weer de moed vind om door te gaan naar de volgende ronde ookal is het moeilijk! Lw volgens mij wist ik nog niet dat je zwanger was, gefeliciteerd meid! Super fijn voor jullie. Ben je ook misselijk of andere kwaaltjes? Parel. fijn dat je 20 weken echo goed was en een meisje haha leuk Wij hebben het geslacht in 3d kunnen zien nou we hoeven echt niet te twijfelen Verder wilde onze meid niet stil liggen dus is de 3d echo eigenlijk tegen gevallen en hebben we niet echt mooie beelden gezien Dit doe ik bij de volgende zwangerschap dus echt niet meer voor die 75,- Ons meisje loopt iets achter in groei maar wel in verhouding, we krijgen gewoon geen grote zware baby maar ze zal rond de 3200/3300 gram gaan wegen en ze is nu 975 gram ongeveer Maar mijn vriend en ik zijn ook klein (1.70 en 1.74) 03-10 Controle vk
@mmmarian: welkom! @marytje: geeft net, ik baalde ook elke keer keihard. T is gewoon niet leuk! @merel: dankjewel! Ik heb vrij weinig kwaaltjes, niet ongesteld, meer honger en heftige krampen is het enige. Als de testen niet zo duidelijk waren zou ik niet geloven dat ik zwanger ben. De vraag is nu: hoeveel zijn het er? Had 3 rijpe follikels waarvan 2 gesprongen
Wauw, wat heerlijk dat je precies verwoordt hoe ik het ook ervaar. En wat is het toch ongelofelijk k u t.
@mmmarian, welkom hoop dt je snel zwanger ben! Wel al twee dochters had je toen nog geen pcos? @marytje dikke knuffel logisch dat je je naar voelt!! @merel, super gaaff
He Lw..fijn dat je weinig klachten hebt! Ik had ook meerdere eitjes (geloof 3/4) die ook allemaal konden gaan springen met de pregnyl. hoeveel er daadwerkelijk gesprongen zijn heb ik nooit geweten maar het risico op een meerling was bij mij erg groot ze wilden het zelfs afbreken maar ik ging akkoord met dat grote risico wat nu 1 wondertje is! Ik duim voor jou dat het er 1 is(ik zat toch niet op 2 tegelijk te wachten) om mee te beginnen! Wanneer ben je uitgerekend?
Ik heb geen pregnyl gehad en mocht eigenlijk ook niet klussen met 3. Wilden we eerst ook niet doen maar het was toch tegen het gevoel in. Heb nog een follikelmeting gehad toen waren de follikels 2x20 mm en 1x 26mm. Moest toen een week later weer terug en had volgens temp. al een eisprong gehad. Op die laatste echo zag de gyn. dat 1 follikel was gekrompen en niet gesprongen was. de andere 2 waren weg en daar was alleen nog vrij vocht te zien. Ik heb zelf het gevoel dat het er maar eentje is. Twee zou enorm wennen en aanpassen zijn. Maar wel heel leuk. Dan zou ik ook gelijk stoppen, 2 is mijn ideale aantal haha. Mijn moeder heeft 2x een twee-eiige tweeling gehad (mbv hormonen). Mijn zus gaat binnenkort aan ivf beginnen. Dus wie weet dalijk een familie vol tweelingen. 21 mei ben ik uitgerekend (volgens de sites), 28-08 was mn eisprong
Ik had ook het gevoel dat het er eentje was en t was zo Maar ben wel erg benieuwd of jij er 1 of 2 hebt Maar dat weet je vast al snel?
Bah, ik heb weer ONWIJS last van de clomid. Voel me agressief, schizofreen, alsof iedereen alles doet om mij het leven zuur te maken, borderline, storm in mijn hoofd, huilbuien, minderwaardigheidsgevoelens, suicidegedachten, roepen dat ik geen kinderen meer wil, en koppijn. Vannacht tot diep in de nacht ruzie gehad met mn vriend... Hij kan er totaal niet mee omgaan. Hij wordt boos dat ik mezelf niet tot rede kan brengen, dat ik zoveel somberheid uitstraal, dat ik dingen op hem afreageer. Ik snap dat het moeilijk is voor hem, maar jeetje, die paar dagen kan hij toch wel even dingen bij mij laten en niet op zichzelf betrekken... Nog 3 dagen.. Pfff.. Ik vermoed dat jullie me veel beter begrijpen.. Morgen tattoo!! Yeah! Xxx
@Marytje: Shit zeg! Het is gewoon troep al die hormonen. Wij begrijpen je inderdaad wel. Kan je niet gaan spuiten de volgende ronde? Veel vrouwen hebben daar veel minder last van de bijwerkingen. Ben benieuwd naar je tatoeage! Ik ga dalijk naar de gyn. Had al vanaf nod hele erge krampen, pijnlijker dan bij menstruatie en doortrekkend naar mn rug. Nu staat de afspraak en is het opeens over maar ik ga toch. Stiekem wil ik ook graag alvast laten spieken daarbinnen in de hoop dat ze kunnen zien of het er 1 of meer is.
Ja het is troep. Ik wil eerst afwachten of ik weer zo'n mooi tijdig ei heb. dan is het het misschien wel waard... Hoe was het bij de gyn? Echo gehad? Hopelijk zijn die krampen niet erg!
Hoi meiden, Bij de gyn alles goed. Het lijkt erop dat het er 1 is maar zeker weten deed hij niet. Volgende week moet ik terug. Er zat nog een rijpe follikel, dat vond hij heeeeel erg raar. Die buikkrampen kon hij niet verklaren maar die zijn ook afgenomen dus zal wel goed zijn
Er was vrij weinig te zien. Erg dik baarmoederslijm (bijna 16mm) met erin een soort vlekj. Voor mij zag het eruit als een gedeukte mini follikel! Ik verelde over de buikpijn dus mn eierstokken ook gelijk nagekeken en daar was dus een follikel te zien. Wat helemaal niet hoort! Heb geen echo meegekregen.