Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Oke. En wat gaan ze daar dan mee doen? Moet ie miss nog slinken?

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Heb bloedgeprikt op hcg en moet dat donderdagochtend weer doen. Krijg dan donderdag ook weer een echo dus hopelijk dan meer duidelijkheid. Hij was in ieder geval niet ongerust maar wel verbaasd.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wie heeft er gevloekt op pagina 46? Mijn werk opent die pagina niet meer :D. Meestal is dat al bij s.h. i.t. Dus ja vloeken vloeken. Maar wel lastig soms.
    LW wat heb ik gemist?

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Marytje, ben je weleens bij een mesoloog geweest? Ik had last van clomid. Bne bij haar geweest en ik bleek toen twee stofjes tekort te komen. Die ben ik gaan slikken(homeopathie) en ik had nergens last meer van.
    Ook kan ik je d chiro inositol heel erg aanraden. Daar voeld eik me ook stukken beter onder. Duur, maar super spul. Ga het straks zeker weer slikken. Scheelt heel erg in je humeur!

Bijgelezen op gsm. LW vreemd!! Hopenlijk niks gek

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Babke: ik heb gevloekt en inderdaad het woord wat je noemde haha.
    Wat je hebt gemist. Ik ben vandaag bij de gyn. geweest. Heb al vanaf nod ongeveer onwijze krampen/buikpijn uitstralend naar mn rug. Zijn erg heftig, pijnlijker dan bij menstruatie.
    Hij heeft een echo gemaakt en daarop was behalve erg dik slijmvlies met een vlekje ook nog een follikel te zien die bijna rijp was.

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Haha LW gevloekt en Marytje allerlei psy.chi.sche ziek.tes (even zodat hij dat ook niet blokt)...

LW, kan ook door de hoeveelheid follikels zijn zei mijn gyn, ik had dit ook heel erg!!

7. Parelbloesem

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht in kleur of dik gedrukt en ik pas het aan!

NOD
    29 september Aster, 27 jaar, 18e maand, 5e ronde clomid, 1e kindje
    4 oktober Maria87, 26 jaar, 11e maand, ronde 6, 1e kindje
    12 oktober Marytje , 29 jaar, 15e maand, ronde 11, ronde 4 Clomid, 1e kindje
    ??? Elvira89 24 jaar, 20e maand,1e kindje
    ??? Mamootje, 23 jaar, ? maand, ronde ?, 2e kindje
    ??? Tempusfugit, 22 jaar, 14e maand (?), ronde 8, 1e kindje
    ??? NadineW, 29 jaar,8e maand, ronde 6 Clomid, 1e kindje
    ??? Miertje, 28 jaar, 19e maand, 1e ronde clomid, 1e kindje
    ??? Knokke, 31 jaar, 11e maand, 3e ronde clomid gehad, nu maand rust, 1e kindje
    ??? MariaP86, 27 jaar, ? maand, ronde 1, 1e kindje
    ??? Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 6, ronde 2 Clomid, 1e kindje

Behandelingen
    TempusFugit Clomid 100 en pregnyl
    Marytje Clomid 150 mg
    Elvira89 Menopur spuiten 112.5 eh
    NadineW Clomid 100 mg
    Mamootje Clomid 50 mg
    Maria87 Clomid 50 mg; semenonderzoek manlief
    MariaP86 Provera, Clomid 50mg
    Leen82 Duphaston, Clomid 50mg
    Knokke Clomid 100mg, Pregnyl, 100mg utrogestan (maand september rust)
    Aster Clomid 100mg
    Miertje Duphaston en clomid 50mg

Afspraken
    Djoon 16 september intake MvM
    Elvira 18 september 1 FM
    Merel 19 september intake gesprek kraamzorg
    Knokke 20 september uitslag HSG en zaadonderzoek
    Parelbloesem 25 september controle VK
    Babke 27 september controle VK
    Marytje 2 oktober bloedprikken
    LW 3 oktober 1e echo/controle gyn
    Merel Controle VK
    Babke 11 oktober 20w echo

Zwanger
    Paniekertje 25 jaar Uitgerekend op 13-10-2013 - Verrassing! ♥
    Merel123? jaar Uitgerekend op 12-12-2013- Meisje ♥
    Niero ? jaar Uitgerekend op 14-12-2013- Jongetje ♥
    Parelbloesem 26 jaar Uitgerekend op 24-01-2014 - Verrassing! ♥
    Fren 22 jaar Uitgerekend op 07-02-2014- ??
    Babke 30 jaar Uitgerekend 23-02-2014- Meisje ♥
    Zahra2? jaar Uitgerekend 03-04-2014- Verrassing! ♥
    Djoon 24 jaar Uitgerekend 19-05-2014 - ??
    LW85 25 jaar Uitgerekend 21-05-2014 - ??

Veranderd:

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht in kleur of dik gedrukt en ik pas het aan!

8. djoon

djoon Niet meer actief

Ik denk dat het on het woordje sh.it gaat haha of niet?

@lw85, meid ze zijn bij de mei mama's heeeel benieuwd hoe je echo was;)

@parelbloesum wil je bij mij zetten: 3OKT 1E ECHO EN BIJ GESLACHT VERASSING :)

9. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    He Lw wat een vreemde ontdekking bij de gyn, lijkt me vervelend.
    Zag de zwangerschap er verder wel goed uit of was dat nog niet te zien? Hoop dat alles goed zit meid!!

10. Maria87

Maria87 Niet meer actief

heee allemaal,
    marytje, wat vervelend toch die stomme hardnekkige bijwerkingen van de clomid, en dan ook nog vriendlief die weinig begrip geeft. STOM! Maar inderdaad (hopelijk) voor een goed doel...

LW, wat fijn dat alles er goed uitzag, maar gek, die follikel! Ben benieuwd wat er de volgende keer te zien is en wat ze er mogelijk aan gaan doen (kan het kwaad?)

hier: ik denk dat gisteravond m'n ei is gesprongen. Dan zou m'n nod weer een paar dagen eerder zijn dan de vorige keer, maar ik ga toch maar veiligheidshalve uit van de lengte van de vorige keer (35 dagen), nu dag 19. Ik vind het toch wel weer heel erg spannend en heb zo'n grote hoop dat het dit keer raak gaat zijn dat ik nu alweer opzie tegen de teleurstelling straks als het weer niet raak is. Stom he. Telkens weer dat zelfde lelijke cirkeltje!

11. Parelbloesem

Merel, denk dat je babke bedoeld, die krijgt een meisje!!
    Ik weet het in januari pas ;)

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat denk je zelf parel? Heb je een voorgevoel?

13. Parelbloesem

Ik heb vanaf het begin het gevoel dat het een jongetje is.
    Veel mensen om mij heen zeggen dat ik een meisje krijg, onder andere mijn moeder en oom die het normaal bij iedereen goed hebben. Toch blijf ik zelf bij het gevoel en jongen te krijgen. Dus zal wel even switchen zijn als we een meid krijgen, maar daar zijn we net zo blij mee!!

14. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Daar istie dan...

Bijgevoegde bestanden:

15. Parelbloesem

Marytje, WAUW!!!

16. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik hou helemaal niet van tattoos,maar ze zijn mooi en realistisch gemaakt!

17. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    marytje, wat mooi!!!!

ik heb mezelf even helemaal rust gegund en heb dus niet vaak ingelogd en gereageerd afgelopen tijd.
    dacht een maand geen medicatie dus ook een maand geen stress en me er niet mee bezig houden.
    maar nu mijn afspraak vrijdag dichterbij komt begin ik zenuwachtig te worden.
    en laat ik net vandaag sinds een uur geleden het gevoel hebben dat ik een eisprong heb....
    echt raar, had dit helemaal niet verwacht zo zonder medicatie en ben heel benieuwd of er vrijdag bij de echo te zien is of mijn gevoel klopt of niet.
    straks als vriendlief terug is van de voetbal gelijk klussen hahaha.
    wie weet!
    zou toch supermooi zijn als het ineens zonder medicatie raak zou zijn.
    dromen mag hè ;)

18. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Tnx iedereen!!! Ben er zoooooooooo ontzettend blij mee!!! Wauw. Ik kan gewoon niet geloven dat dat kunstwerk op mijnrug zit...

@ lieve Maria, wat fijn dat je ei waarschijnlijk weer is gesprongen!!! Dat is goed nieuws. Fijn dat de 50mg blijft aanslaan (en dat je niet in dosis omhoog hoeft! Trust me, you dont want that haha ;)). Als het goed is heb je dan ook een iets kortere cyclus.. Temp of ovutest je ook? Dan kun je het wat preciezer vaststellen..
    Goed dat je hoop houdt, dat is het enige wat dit lange, zware proces nog een beetje verzacht... Die teleurstelling is killing, hate it so much, maar duurt maar een week ongeveer (is mijn ervaring nu...).. Daarna voel ik, met het groeien van mijn ei, snel weer nieuw enthousiasme en nieuwe hoop opkomen. Veel klusplezier meid.

@Knokke, echt waar joh!!! Dat zou fantastisch nieuws zijn!!! Ik hoop het zooooo voor je. Veel klusplezier ook voor jou meissie!!

@LW, wat vreemd en vervelend van die follikel!! Hebben ze dat weleens eerder meegemaakt? Dat kan wel de pijn verklaren... Denken ze dat die nog kan/zal verschrompelen? Fijn dat je bms er goed uitzag.. En dat je al iets kon zien!! Aaaaaah. Nog maar een vlekje, maar toch!!!

@Djoon, hoe is het nu bij jou?

@ Babke, tnx voor de tip. Ik geloof niet in homeopathie (ik ben een rasechte wetenschapper haha), maar over dat laatste middel wat je noemt heb ik goede dingen gelezen. Ook al een wetenschappelijke studie geweest zag ik.. Wel duur hoor! Ik wacht nog 1 ronde af.

@hier.. Nieuwe strategie: clomid innemen net voor het slapen (ipv na avondeten)! Resultaat: veel beter!! Als ik slaap kan ik niet bitchy, of depri of whatever zijn.. Ja, ik slaap onrustig en zweet als een otter, maar ik slaap wel.. En mijn avond (en relatie :)) is gered.
    Ik voel mijn eitjes nu alweer btw!! De clomid lijkt zijn vruchten af te werpen (letterlijk). Menstruatie is voorbij. Op naar een nieuw ei!
    Het paaaaaaringsseizoen is geooooooopend!! :D. (vandaag ook meteen flink van genomen hihihi)

O ennuh... Sorry voor het vloeken... ;)

19. djoon

djoon Niet meer actief

Marytje, wauwir mooi joh. Vooral die bovenste vind ik erg mooi!

@knokke, hoop zo dat je gelijk heb en gewoon spontaan zwanger word.

@hier, alles goed wel beetje buikpijn en krampjes maka dat hoort zo zeggen ze.

20. djoon

djoon Niet meer actief

@marytje, haha hoop dat jet weer helemaL werkt meis!!

Deel Deze Pagina