Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

@marytje, ja volgende week donderdag me eerste echo:) en ik viel me een partijtje beroerd. Al twee keer moeten kotsen en ik ben helaas dr gelukkige die heel de dag misselijk is:(
    Gister avond wel ff leuke momentje aangezien we het over borsten hadden. Vriendlief keek is naar me hij zei je borsten zijn echt gigantisch dus ik keek ook is en dacht echt WOOOW ze zijn echt heel groot haha dus ik denk van een grote c dat ik nu al op een ruime d zit:0
    Vriendlief helemaal happy hij zei wat komt er naar d hahaha

@marytje, fijn dat het nu min of meer uit de lucht is!

@gewicht, hier ook een slanke den en de gyn zei dan ook jij hebt gwn dikke pech dat je pcos heb:0 en hij zei toen ook ik weet zeker dat het niet lang durt bij jullie nja daar heeft ie gelijk in gehad:)

@lw, aaah meis wil ke wat kwaaltjes van mij vooral me misselijkheid kan ik heel goed missen!

@maria, oow balen meis:( dikke knuffel hoop dat 100mg wel aanslaat!!

2. djoon

djoon Niet meer actief

Oow dames over laat ei gesproken!! Ikhad pas mijn ei op dag 25 enne het was toch een zeer goed ei;)

@babke, niets tegen de zeeuwen he:) ik ben een echte zeeuwse:)

@maria, cool gefeliciteerd? Een foto? Mag zonder hoofd natuurlijk:) enne lekker genieten op je reis!
    Dankje wel voor felicitatie

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #543 Babke, 27 sep 2013
    Laatst bewerkt: 27 sep 2013
    Hihi, volgens mij zie ik juist iets over die van Goeree haha. Ik zit de hele dag tussen de Zeeuwen. Ik werk in Goes. Prima mensen hoor.

Wel een gevaarlijke uitspraak van je gyn trouwens.

Ik had gisteren trouwens iets geks. Ik liep zonder jas de supermarkt in, want buiten was het lekker. Ha dik het koud natuurlijk. Dat ging wel, maar mijn tepels hebben heel de tijd zeer gedaan. Echt een gevoel alsof je verbrand bent van de zon. Zodra ik de winkel uit was, was het over. Weird. :$

4. djoon

djoon Niet meer actief

@babke, haha jaah;) oow cool waar waar werk je in goes?

Oow zijn ze nog steeds pijnlijk ook nu je al verder bent in zw schap?
    Stijve tepels zijn niet zo fijn!

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Marytje: de rondes met clomid zonder follikelmetingen) moest ik ok op dag 21 prikken dus gingen ze ook automatisch uit van een ei op dag 14. Heb toen zelf aangegeven dat ik dat te vroeg vond omdat ik nog helemaal geen positieve ovulatietesten had gehad. Heb toen extra formulieren gekregen voor dag 24 en 28 ook nog. Zou het toch even aangeven en een keertje extra gaan.

@Djoon: neeeee dank je ik hoef geen kwaaltjes haha. Ben alleen ietsje moeier dan normaal en daar wil ik het bij houden tot week 40 :p

@Babke: hahaha lekker slim. Ik roep ook steeds: mijn tepels hebben het koud. Zijn natuurlijk veel gevoeliger nu. Ow en ze wille ook nog wel eens jeuken.

@Maia: nog gefeliciteerd met je trouwen! Waar gaat de huwelijksreis naar toe?

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Was alleen gisteren,. Verder geen last meer van hoor. Ja manlief meot niet gaan knijpen ofzo. Dan komt het wel goed haha.

Ik werk bij de w.oningstichting. Kom je uit Goes?

7. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Tnx. Ik wacht even mijn ei af... Als ik op dag 19 (di 1 oktober) een ei heb dan ga ik toch op vrijdag naar zh (4 okt, dag 22), omdat ik anders pas de woensdag erna kan ivm werk.

Zere borsten hebben overigens niet doorgezet, voel nu niks.. Vorige rondes had ik op deze cd al wel pijn! Ook ovutest nog licht.. maar wel al 3 dagen vruchtbaar slijm (en veel ook! ik heb vanmorgen nog met de douchekop helemaal schoongespoten, zojuist kon ik er alweer dikke klodders doorzichtig slijm uitvissen..). Waarom gaan bij mij de symptomen niet tegelijk?????? Irritant die onduidelijkheid.

Vorige ronde had ik ook echt discrepantie tussen temp- ovutesten -vruchtbaar slijm - eipijn. Zie mn kaartje. Weet eigenlijk nog steeds niet zeker of mijn ei die ronde op dag 19 was...

Deze ronde nog maar even afwachten.. en lekker veel klussen ;)

8. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    marytje, dikke klodders slijm eruit vissen?
    had ik dit maar niet gelezen vlak voor het eten hahahaha ;)
    zelf nooit gehad, geen ervaring mee.
    wacht het gewoon af is mijn advies.

babke en djoon, hier nog een zeeuwse hoor :D
    alleen dan uit zeeuws vlaanderen dus half belg als je de hollanders moet geloven :p

maria gefeliciteerd en geniet van je huwelijksreis!

@ allemaal, ik heb even advies nodig....
    vorige week vrijdag heb ik bloed laten prikken om te kijken waar ik zit in mijn cyclus omdat ik een maand zonder medicatie heb gehad.
    zaterdag gebeld voor uitslag en toen is mij verteld dat mijn menstruatie er aan zat te komen en dat ik die af moest wachten en moest bellen als het zover was.
    nu een week later nog geen menstruatie...
    zal ik een zwangerschapstest doen?
    ze heeft niets gezegd hierover, of het raak kon zijn of dat dit niet kon.
    weet niet goed of ik nou gewoon moet blijven wachten of even zal testen....
    wat zouden jullie doen?

9. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Testen!

;)

10. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    (ow en sorry voor de ranzige details hahaha... Vond het zelf eigenlijk niet zo vies ;))

11. Maria87

Maria87 Niet meer actief

hahaha marytje, viespeuk :D fine by me trouwens

gekke borsten hebben we ook he, ze lijken op rare ogen, doen zeer, of juist niet, doen gek in de supermarkt.... gekke dingen ;)

Maria, nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Was de dag precies zoals je gehoopt had?
    En heel veel plezier op huwelijksreis!

Knokke, ik zou ook testen hoor! Als ie wit is weet je nog niks, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd!

Hier: tja, ik weet niet of ik me zwanger voel. Ik WIL me vooral graag zwanger voelen en ik denk dat dat mijn daadwerkelijke gevoel erg beïnvloedt. Suf. Nog een klein weekje wachten (hoewel ik verwacht dat mijn NOD a.s. maandag is, maar ik weiger een witte test te zien dus ga pas vrijdag testen als ik nog niet eerder ongesteld ben geworden) :)

12. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    goedemorgen,
    net toch maar even voor de zekerheid een test gedaan.
    en zoals verwacht negatief.
    ik ga morgen dus maar even contact opnemen met gyn waarom menstruatie nu niet doorkomt want wil weer beginnen met de clomid.
    ben het afwachten al zat haha.
    fijn weekend iedereen!

13. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Spannend Maria!!! Hoop het zo voor je...

Balen Knokke.. Misschien primolut kuurtje doen om de boel een handje te helpen?

Hier (cd 17) is mijn ei dan toch eindelijk in aantocht. Sinds gister staat er onwijs hoge druk op mijn linker eierstok, doet zeer om eraan te zitten (zouden het er meer zijn?), en sinds gisteren dan toch eindelijk ook brandende tepels, ennnnnn vandaag een positieve ovutest! Joeeehoeeeee.
    Net als mijn vorige ronde is mijn temp nu alweer 2 dagen hoog. Kennelijk gebeurt dat bij mij al voor mijn ei.... Sorry voor al mijn onzekere gezeur over dat ei.. Maar ik ben gewoon nog zo bang om er geen te krijgen..

Nu 3 rondes op rij een ei! Whooohooooo!!! 3 maal is scheepsrecht. Ik ga nog voor mijn 30e (9 okt) zwanger zijn! Ik wil het ik wil het ik wil het!!!

@LW, gisteren was ik op een feestje op een boot, georganiseerd door een groepje flakkeeenaren.. Zat dus helemaal vol met flakkeeenaren.. Waren jullie er toevallig ook??

14. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Ik wil het met je mee, marytje! Hoe tof zou dat zijn!!
    En dat 'gezeur' over je ei vind ik helemaal geen gezeur! Ik ben ook iedere keer weer bang dat ie niet gaat springen, je weet het maar nooit met onze rare lijven ;)

maar heel fijn dat je ei in aantocht is :D aan de bak dus! ;)
    en drie keer scheepsrecht, vind ik een hele goede deal: voor mij is het mn derde clomidronde, zou mooi zijn als het daar bij blijft :cool:

15. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Zou zeker mooi zijn Maria!!!! Spannend meis, bijna nod!!

Vandaag knalde mijn ovutest nog ietsie meer. Verwacht dat ie vandaag of morgen springt. Mijn banner klopt precies.

xxx

16. djoon

djoon Niet meer actief

@marytje, hup aan de slag meis!!

17. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Aster, al getest?
    Babke & parel, hoe waren jullie controles?
    Miertje, Leen82, mamootje, TempusFugit, NadineW, zijn jullie hier nog actief? (laat me even weten hoe het er nu voor staat.. dan zet ik jullie terug op de lijst).

Zijn er verder nog nieuwe afspraken, behandelingen of NODs?

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht in kleur of dik gedrukt en ik pas het aan!

NOD
    1 oktober Aster, 27 jaar, 18e maand, 5e ronde clomid, 1e kindje
    4 oktober Maria87, 26 jaar, 11e maand, ronde 6, 1e kindje
    8 oktober? Elvira89 , 24 jaar, 20e maand,1e kindje
    12 oktober Marytje , 29 jaar, 15e maand, ronde 11, ronde 4 Clomid, 1e kindje
    ??? Knokke, 31 jaar, 11e maand, 3e ronde clomid gehad, nu maand rust, 1e kindje
    ??? MariaP86, 27 jaar, ? maand, ronde 1, 1e kindje

Behandelingen
    Marytje Clomid 150 mg
    Elvira89 Menopur spuiten 112.5 eh
    NadineW Clomid 100 mg
    Maria87 Clomid 50 mg; semenonderzoek manlief
    MariaP86 Provera, Clomid 50mg
    Knokke Clomid 100mg, Pregnyl, 100mg utrogestan (maand september rust)
    Aster Clomid 100mg

Afspraken
    LW 3 oktober 1e echo/controle gyn
    Marytje 4 oktober bloedprikken
    Merel Controle VK
    Babke 11 oktober 20w echo

Zwanger
    Paniekertje 25 jaar Uitgerekend op 13-10-2013 - Verrassing! ♥
    Merel123? jaar Uitgerekend op 12-12-2013- Meisje ♥
    Niero ? jaar Uitgerekend op 14-12-2013- Jongetje ♥
    Parelbloesem 26 jaar Uitgerekend op 24-01-2014 - Verrassing! ♥
    Fren 22 jaar Uitgerekend op 07-02-2014- ??
    Babke 30 jaar Uitgerekend 23-02-2014- Meisje ♥
    Zahra2? jaar Uitgerekend 03-04-2014- Verrassing! ♥
    Djoon 24 jaar Uitgerekend 19-05-2014 - ??
    LW85 25 jaar Uitgerekend 21-05-2014 - ??

Veranderd:
    oude afspraken verwijderd, niet actieve personen verwijderd, eigen afspraak aangepast

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht in kleur of dik gedrukt en ik pas het aan!

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Volgens mij is paniekertje vorige week bevallen van een meisje

19. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Waar heb je dat vandaan? ;)

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Marytje, mijn controle was prima, heb een druk mensje in mijn buik. Mijn bloeddruk en suiker zijn goed.

Deel Deze Pagina