Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht in kleur of dik gedrukt en ik pas het aan! NOD 4 oktober Maria87, 26 jaar, 11e maand, ronde 6, 1e kindje 7 oktober ThinkPink1201, ?? jaar, ??e maand, 2e ronde clomid, ?e kindje 8 oktober Elvira89, 24 jaar, 20e maand, 1e kindje 12 oktober Marytje, 29 jaar, 15e maand, ronde 11, ronde 4 Clomid, 1e kindje ??? Knokke, 31 jaar, 12e maand, 4e ronde clomid, 1e kindje ??? MariaP86, 27 jaar, ? maand, ronde 1, 1e kindje ??? Aster, 27 jaar, 19e maand, 1e ronde spuiten, 1e kindje Behandelingen Marytje Clomid 150 mg Elvira89 Menopur spuiten 112.5 eh Maria87 Clomid 50 mg MariaP86 Provera, Clomid 50 mg Knokke Clomid 100 mg Aster IUI + Puregon spuiten 50 IE ThinkPink1201 Clomid 100 mg + pregnyl Afspraken Marytje 4 oktober bloedprikken & telefonisch consult bijwerkingen clomid Merel Controle VK Aster 10 oktober FM Babke 11 oktober 20w echo Knokke 14 oktober FM Parelbloesem 17 oktober Controle VK Parelbloesem +/- 28 oktober bloedprikken ivm Rhesus D Zwanger Paniekertje 25 jaar Uitgerekend op 13-10-2013 - Verrassing! ♥ 26 september 2013 bevallen van een dochter! Merel123 ? jaar Uitgerekend op 12-12-2013- Meisje ♥ Niero ? jaar Uitgerekend op 14-12-2013- Jongetje ♥ Parelbloesem 26 jaar Uitgerekend op 24-01-2014 - Verrassing! ♥ Fren 22 jaar Uitgerekend op 07-02-2014- ?? Babke 30 jaar Uitgerekend 23-02-2014- Meisje ♥ Zahra2 ? jaar Uitgerekend 03-04-2014- Verrassing! ♥ NadineW 29 jaar Uitgerekend 30-04-2014 - ?? Djoon 24 jaar Uitgerekend 19-05-2014 - ?? LW85 25 jaar Uitgerekend 21-05-2014 - ?? Veranderd: Thinkpink aangepast Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht in kleur of dik gedrukt en ik pas het aan!
@maria is het niet mogelijk dat je een latere eisprong heb gehad en dus een langere cyclus heb? Ik zou anders even het ziekenhuis bellen,ik had met clomid nooit dezelfde lengte cyclus @ marytje Nee geen test gewaagd,morgen of zondag zou mijn menstruatie moeten komen en mocht ik overtijd raken dan test ik pas. Ik ben geen vroeg tester,maar ik heb het gevoel ongesteld te gaan worden.
@Maria, wat Elvira zegt is ook mogelijk.. En als je kijkt naar Djoon kan een laat ei ook nog resulteren in een zwangerschap. Maar valse hoop is ook niet leuk, dus idd gyn, bloedprikken/echo. @Elvira, spannend. Hoop dat je gevoel niet klopt.
Gyn-assistent gesproken. Nou daar heb je dus ook niet veel aan. Nee spuiten doen ze niet in het EMC, tenzij het voor IVF is. En dat vond ze te ver gaan (duh ik ook). Lage weerstand na clomid??? Nee nooooit van gehoord. Psychische klachten? Ai, veel sterkte. pfffff. De enige manier om hormoon te kunnen spuiten is door mee te doen aan wetenschappelijk onderzoek. Daar mag ik pas aan mee doen na 6 succesvolle clomidrondes. Helaas zit ik nog maar op 4. Mocht ik die 6 halen dan ga ik het zeker doen. Progesteron uitslag ook nog niet binnen, ga 16 uur nog eens bellen. Weet je wat, stomme EMC, dikke neus naar jullie, ik ben deze ronde gewoon zwanger.
Hey meiden, vandaag echo gehad, eindelijk een precieze termijn gekregen en het hartje klopte nog steeds duidelijk ben nu 7 w 3 d. Het vruchtje is het langwerpige dingetje tussen de twee kruisjes, het rondje ernaast is niet het hoofd maar het zakje waar nu de voedingsstoffen uit woorden gehaald. Ik moest zelf veel moeite doen om het te zien want ik was mn lenzen vergeten in te doen.. Zo stom!
fijn, LW!! Marytje, hear hear! Dikke neus naar iedereen, huppa, zwanger zijn jij!! Ik heb ook maar even naar de fertiliteitskliniek gebeld. Kreeg te horen dat clomid de neiging kan hebben om de periode na eisprong te verlengen. Ook al is het nu cd 35 en hebben ze eerder tegen me gezegd dat een cyclus bij voorkeur niet langer dan 35 dagen is, gaf de assistente aan dat ik nu vooral nog niet moet ingrijpen, ook omdat mijn vorige cycli 35 en 37 dagen waren. Zij hanteren als richtlijn: tot 2 weken na NOD wachten, dan ingrijpen. Zo lang weiger ik te wachten, maar een paar dagen durf ik wel aan. Ga zometeen nog even snel nieuwe testen halen en bel zondag nog een keer. Ook om nog even te vragen hoe de uitspraak over cycli van max 35 dagen zich verhoudt tot de uitspraak om bij een cyclus van momenteel 35 dagen nog eens 2 weken te wachten: spreekt elkaar enigszins tegen en ondertussen probeer ik weer ergens hoop te putten uit het feit dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Maar de verslagenheid overheerst vooral. Tranen liggen continu op de loer. Gemeen.
Wat is dat nou weer voor rare bedoening. 35 is gewoon de grens. Bij mij kapten ze hem wel af toen ik op dag 38 zat (ik heb toen zelf nog wel even gewacht tot dag 45 ofzo). En worden rondes langer met clomid? Dat heb ik ook nog nooit gehoord. Bij mij worden ze zelfs korter en volgens mij bij meer dames hier.. Natuurlijk hoop ik voor je dat je alsnog zwanger bent, meid. Het kan zeker nog, maar de kans is minder groot. Hahaha.. ik merk dat mijn eigen frustraties ook een rol spelen in deze opgefokte reactie. Vandaag 16.15 gebeld. Afdeling zou 16.30 dichtgaan. Al geen gehoor meer!! Grrrr. Nu weet ik mijn progesteron niet. Maarja, maakt niet uit. Deze ronde ben ik toch zwanger (ja ik ga het volhouden.. tot ik bloed zie of nog langer hahaha).
Wauw wat mooi!!!!!! fijn dat alles goed is meid. Hele geruststelling. Wanneer ga je het mensen vertellen? Ik ben zo benieuwd naar wie je vriend is hahaha.
Vind dat je dit erg mooi verwoord hebt!! Ook wij hebben er lang over gedaan door de PCOS. Ik ben 27 maanden bezig geweest en daarvan 17 maanden in de MMM, erg heftig maar na een lang weg wel mijn einddoel behaald, na meerdere miskramen. Ik hoop dat alle dames snel zwanger zijn en een heel lang MMM traject bespaart blijft.
@lw, yes meis goedzo! We schelen heel weinig zo leuk! Volgens de lengte van de beeb zou ik vndaag 8 weken zijn. Me ouders en souders reageerde zo leuk @lange cyclus, kijk naar mij meiden een cyclus van 40 en gewoon hardstikke zwanger!! Dus het kan wel! Maar ik had me vorige cyclus ook 40dagen met clomid 50. Want weten jullie me frustratie nog dat ik nog geen ei had gehad Met mij verder alles goed. Vooral nog s'ochtends misselijk. Nu zijn we een weekendje weg met souders Verder nog afspraken: 15OKT INTAKE VERLOSKUNDIGE, 23OKT TERMIJN ECHO
Mooie echo, LW! @Marytje: That's the spirit! Jij bent gewoon zwanger. Ik duim heel hard voor je mee! @Maria: Bij mij was ook 35 de grens. Niet mee akkoord gaan, hoor! Helemaal niet in combinatie met de bijwerkingen die je hebt. Desnoods stampij gaan maken.. @Djoon: Wat fijn dat de familie zo leuk reageerde! Wel klote dat je zo misselijk bent.. Niet leuk! @Hier: Het spuiten gaat goed! Zonder moeite eigenlijk. Voel me nu al stukken beter dan ik me ooit met Clomid gevoeld heb. De Puregon prikt alleen een beetje..
Fijn Aster!!! Super. Ja ik weet het nog goed Djoon.... Fijn dat het nu goed gaat! Hier heb ik echt een heel sterk voorgevoel. Ik was er vanmorgen zo enthousiast van dat ik niet meer kon slapen haha. Ben nu 4-5 dpo, maar heb als sinds 2-3 dpo 'andere' buikpijn en opgezwollen gevoel. Gisteren ben ik om 21.15 in slaap gevallen, kon mijn ogen niet open houden, en ik ben echt een avondmens.... Eergister zelfde verhaal. En nu, op dit moment, zit ik ook alweer met mijn ogen te trekken.. Wellicht is het de antibiotica, maar ik vind het erg opvallend. Ik ga 9 oktober testen, dan ben 8-9 dpo (maar LF is vlgs mij maar 11 dagen), maar bovenal ben ik dan jarig!!!! Ik word 30 en dit zou het mooiste cadeau van de wereld zijn..... Ik ga proberen hier wat minder te zijn. Merk dat de tijd hier zo langzaam gaat. elke keer als ik inlog staat er hetzelfde op mijn banner haha Elvira, succes zondag/maandag met testen! Maria, gaat ie weer een beetje? Wanneer ga je weer testje doen? Thinkpink, heb jij al een testje gedaan? Anders succes maandag op je nod!! Alle andere meiden.. dikke knuf! Vooral de zwangere dames. Jullie hebben inderdaad een verschrikkelijke weg bewandeld en laten zien dat de aanhouder wint. Dat is een prachtige boodschap.
@Marytje: nog even geduld! Wij gaan het onze ouders en familie over 2 weken vertellen. Vrienden enz. pas bij 12 weken. Wat fijn dat je zo een goed gevoel hebt! ik had deze ronde ook echt al heel vroeg het gevoel dat het raak was, dus hopelijk klopt het bij jou ook! Zou mooi zijn zo op je verjaardag. @Djoon: jaaa wij schelen echt weinig! Toch is jou vruchtje al een stukje groter zeg haha. Die van mij is vandaag als het goed is 12.5 mm. Zit er nu elke dag een milimeter bij op te tellen @Thinkpink, Maria en Elvira: ik duim voor jullie! Hier 25 oktober de volgende afspraken. Hebben dan een afspraak met verloskundige van het ziekenhuis, we krijgen dan uitleg over prenatale screening (combinatietest). Heb er ook al een boekje over gehad en we zijn er al over uit dat we die sowieso laten doen. Erna hebben we een afspraak met de gyn. voor nog een echo en dan die screening gelijk. Heb gister al bloedgeprikt voor de 12e week controle en daar krijgen we dan ook de uitlag van. (Ik weet al dat ik iig rhesusnegatief ben haha). We mogen dit eventueel ook allemaal bij de verloskundige die we zelf kiezen laten doen maar de gyn. raadde aan in het zkh te blijven omdat zij toch het beste mn medische achtergrond kennen. 25-10: echo / combinatietest
ik ben gister ongesteld geworden, cd 36, dus valt nog mee. Ik heb nog voor 1 ronde aan clomid liggen, als het dan niet raak is wil ik een andere behandeling (zit dan ook bijna een halfjaar (4 rondes) aan de clomid, dat vind ik wel genoeg ) nu weer overeind krabbelen en onze schouders er weer onder. We gaan er weer voor. (gek he, de dag van de negatieve test was werkelijk waardeloos, echt verschrikkelijk, maar nu ik eenmaal ongesteld ben kan ik mezelf weer veel beter motiveren voor de volgende ronde. De vorige ronde is dan echt definitief uit beeld). Voor de lijst: NOD: 11 november, 4e ronde clomid 50, 12e maand
Jammer maria op naar de volgende ronde. Hier vandaag het eerste lichte bloed verlies en dat zal wel morgen doorzetten. Dus pas maar aan naar de 21e maand
jeetje parelbloesem, wat een weg hebben jullie moeten gaan om toch uiteindelijk jullie doen te bereiken! heb echt respect voor jullie en vind het zelf heel fijn dat je ons nog steeds een hart onder de riem blijft steken! elvira en maria87, enorm balen weer! maar idd, op naar de volgende ronde! marytje, ik hoop dat je voorgevoel klopt. zou super zijn dit op je verjaardag bevestigd te krijgen!
Knokke graag gedaan en dank je wel. Is een moeilijke weg geweest, maar na zo'n weg besef je ook hoe mooi zo'n leventje in je buik is. Ben in 2010 al eens zwanger geweest 14w5d (door de pil heen), maar dat voelde heel anders, na zo'n lange weg heb je toch wel een gevoel hoe bijzonder het is.
Sterkte Elvira.. Ik zal later even de lijst aanpassen.. Hier nog steeds goede voorgevoel, buikpijn en knellend gevoel alsof ik een strakke broek aanheb.. Ik kan aan niks anders meer denken .