Ik mag weer een nieuw NOD voor op de lijst. Ik ben donderdag ongesteld geworden en heb vandaag mijn uitgangsecho gehad. Mijn nieuwe NOD is dus ongeveer 30 november Als deze IUI niet lukt, gaan we over op IVF overigens. De zaadkwaliteit is simpelweg te slecht. @Zwangeren: Jullie hebben nog geen buikfoto's laten zien hier of wel? Ik vind dat altijd zo verschrikkelijk mooi om te zien..
Balen, Maria! Gewoon niet leuk! Sterkte met de Clomid, ik vond het rotspul, maar het werkte in ieder geval wel bij mij!
Balen aster en maria hopelijk is ivf niet nodig aster en is het de volgende ronde gewoon raak! @buikfoto nou hoer nog niet verl te zien beetje darmen buikje
Balen aster en maria! Onze duimen draaien aster dat het niet zover gaat komen!!! Hier een weekendje rust van het ziekenhuis net op het goede moment 2dagen pauze! Verder het weekend werken dus niet echt tijd om teveel na te denken gelukkig. Had bereikbaarheid vanavond in de tussen tijd een heerlijke appeltaart gebakken is het ook echt weer voor. Maandag beginnen de zkh bezoekjes weer en deze week wordt ook besloten als ik nog steeds geen reactie heb op de clomid als mijn menstruatie al wordt opgewekt of dat ik er op moet wachten en dan wordt de clomid verhoogd, ik ben benieuwd. Had gehoopt dat het spul nu een beetje uit mijn lijf was, mijn mood swings wat behoorlijk waren zijn wel weg getrokken alleen de obstipatie is nog volop aanwezig vol me net een opgeblazen olifant haha. Hoop iedere dag dag ik de movicolon kan over slaan maar helaas, is ook nog echt niet te drinken. Maar ja alles voor het goede doel! Fijn weekend dames!
hoi meiden, ik ben terug van vakantie. Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, zal in de loop van komende week proberen alles bij te lezen. xxx
Hey, Ik las nog even de stukjes over streptokokken en ik zou iedereen die blaasontsteking heeft tijdens de zwangerschap echt willen adviseren om je erop te laten testen. Vorig jaar is een vriendin van mij bevallen, en een dag na de geboorte is haar dochter met hersenvliesontsteking opgenomen. Met die kleintjes is de kans op overleven erg klein. Ze heeft een maand in het ziekenhuis aan de antibiotica gelegen (Daag roze wolk) en uiteindelijk bleek het door de streptokokken te zijn van die vriendin van mij. Als dit voor de bevalling getest was, had die vriendin nog voor de bevalling antibiotica gekregen en was er niks aan de hand geweest. Zij had het zelf nog wel gehoord, omdat een meisje uit haar pufcursus dit had, maar heeft zichzelf niet laten testen. Het is natuurlijk altijd aan jezelf, maar beter voorkomen dan genezen Verder hier nog steeds wat last van misselijkheid en vooral moeheid (niks nieuws dus) en vol spanning in afwachting van de volgende controle. Af en toe voel ik iets, waarvan ik denk zou het al het kindje zijn? Maar met 15 weken en een placenta die voor ligt kan het bijna niet.. Maar misschien heb ik wel een nieuwe krachtpatser in mij zitten
Djoon, wat zeg je nou..hoer??! Hahaha.. Ktyp niet zo veel meer, maar lees nog wel mee.. Ik duim voor jullie Marias, Knokke, meisje, aster, elvira. Hier gaat het goed, wel misselijk, moe, slaap hele weekenden.. Niet normaal! Bye bye sociaal leven.. (althans.. Feestjes tot laat, stappen ed zitten er even niet in) en vandaag heb ik op mijn werk aangegeven dat ik een stapje terug neem. 40u per week lukt me niet meer en ik voelde me zoooo schuldig als ik niets deed. Met mijn bf gaat alles wel een stuk beter. Gelukkig. Echo heeft een goede uitwerking op hem gehad. Verderrrr puilt mijn buik nu al uit!!! Niet normaal. Ik lijk wel een maand of 5. In borstenland gebeurt er echter nog steeds niks nada noppes . Nare verhalen van die streptokokken. Ik ben er echter tegen ingeent. Jullie niet? Succes dames!
ff snel reactie van mij, lees komende week even weer bij van iedereen. Beeb was vandaag met 34+5 2250 gram dat zit ze op de p21 lijn?! Ze wordt geschat op 5.5/6 pond bij geboorte...hoop geen couveuse baby vind het best wel eng..bang dat ze uiteindelijk te licht zal zijn.
Succes dames met de misselijk en moeheid. Alles voor het goede doel! Vrijdag en vandaag fm gehad. Vrijdag niks te zien. Vandaag links ene van 5, 6 en 8 mm...en jawel rechter eierstok heeft een enorme groeispurt gemaakt van wel 18mm, ze stond echt verbaasd te kijken. Nu dus 'huiswerk' mee gekregen . Ben zoooo blij dat ik al reageer op de clomid! Donderdag weer terug om te kijken als ze door groeien of als ie gesprongen is. Vind het nu wel heel erg spannend worden
Aster en Maria grr stomme kl*te ongi Merel is best wel een mooi gewicht en tja niks is zeker meid. Mij maakte ze bang met een groot kind en echo vandaag zij dat gewoon gemiddeld is. Aster speciaal voor jou. Hij is wel gedraaid ivm telefoon en mijn buik is erg groot voor het termijn, was vrijdag met 28w
aah wat fijn dat er goede echo's zijn geweest, ook bij jou marytje, super! Hopelijk kunnen jullie nu iets meer ontspannen en af en toe daadwerkelijk op die roze wolk zitten wel heel erg balen, aster en mariap, dat jullie ongesteld zijn geworden. Zo deprimerend is het he! Meisje, wat fijn dat de clomid zo goed z'n werk doet, dat eitje gaat vast mooi springen een dezer dagen! Hier: totaal geen vertrouwen in deze ronde. Ik geloof dat de clomid dit keer niet is aangeslagen, ik heb geen eisprong gevoeld terwijl ik dat alle vorige keren heel duidelijk wel heb gevoeld. Ga deze week bellen met het ziekenhuis over hoe nu verder, ook omdat ik door mijn voorraad clomid heen ben. Ik ben het soms zo zat, we willen het zoooooo graag
Wat klote hee Krijg jij geen echo's? Misschien kun je vragen of ze je bloed op progesteron checken? Ik had gister ook echt een klote dag. Ik heb het mijn hoogste baas verteld van deze situatie.. en hij reageerde op zich wel oke, maar totaal geen emotie getoond. Valt me tegen. En krijg ik s' avonds een goeie vriendin op visite, en zij vroeg hoe het ging.. Dus ik vertel dat ik het heel moeilijk heb met dit gedoe enz, zegt ze heel blij en vrolijk.. ja nu we het er toch over hebben, wij gaan ook aan kinderen beginnen. Ze heeft 10 maanden een relatie.. ik dacht echt.. o oke. Te verbijsterd over de manier waarop ze het me vertelde. Zo blij en vrolijk en totaal geen rekening houden met mij. Dat merk ik overigens best wel.. Dat mensen gewoon echt geen rekening ermee houden. Vind ik jammer en heel moeilijk.
Parelbloesem, mooi buikje! Je bent ook al ver zie ik ! Maria87, hoeveel rondes clomid ben jij gevolgd? MariaP86, ja moeilijk is dat he! Ik had dat ook met mijn beste vriendin waren pas een paar weken samen, is nu inmiddels 14weken zwanger als ik me niet vergist. Ik heb hier tranen met tuiten gejankt. Was er echt kapot van! Wij hebben het ook tegen sommige verteld. En dan krijg je oh hou ons op de hoogte. Dacht het dus niet, merk bij sommige dat ze denken jow fijn. Dus daar zwijg ik ook tegen heb 1 iemand waar ik veel mee deel als ik me rot vol of na zkh moet etc. Heb tegen haar wel gezegd als het je teveel wordt moet je me dat wel eerlijk zeggen! Dit zou ze ook doen! Ben me ook aan het bedenken om wat leuks voor haar te doen, betekent zoveel voor me dat ze me zo goed steunt! Aangezien er weinig van zijn vind ik dat wel het minste! Ja ik hoop het ook! Vrees alleen een beetje dat mijn lf te kort is nu het zich zo aan het trekken is! Wat wordt daarmee gedaan eigenlijk?
Meisje87 Ja een heel eindje ben ik al. Dankjewel! Als je LF kort is kan het zijn dat ze je utrogustan kunnen geven. Hoe kort is kort?
Nee weet ik niet als dat zo is ben er alleen een beetje bang voor omdat ze vaak door groeien met clomid zit al op dag 17. Net wel een knaller van ovutest grhad al die vorige hebben me dus echt in de maling genomen. Zo donker is die nog nooit geweest. Vind het alleen al leuk om hierna te kijken hihi. Zal hem vanavond even posten gaat helaas niet via de foon. Wordt er helemaal vrolijk van dat het allemaal weer wat functioneerd
hallo allemaal, zojuist de uitslag gehad van mijn bloedonderzoek en zoals wij zelf + iedereen hier al vermoeden ben ik echt niet zwanger. verlies nu al anderhalve week bloed dus snapte ook niet goed waarom ze toch bloed wilde laten prikken. maar nu dus bevestigd door een collega van haar omdat ze zelf vakantie heeft. ik ga vandaag dus weer starten met nieuwe ronde clomid. meisje druk aan de klus zie ik mariap, wat rot dat je baas + vriendin zo reageerden. jij hebt er bewust voor gekozen mensen in vertrouwen te nemen en dan reageren ze zo. snap dat ook niet. ben dan stiekem wel een beetje blij dat bij mij enkel een vriendin + mijn vader het weten. mijn vader zegt/vraagt niets wat ik heel fijn vind en mijn vriendin is heel makkelijk, ik kan altijd mijn verhaal kwijt bij haar en als ik er zelf niet over begint dan doet zij dit ook niet. heel fijn vind ik dat. Maria87, heb je al contact gehad met het ziekenhuis over hoe nu verder? merel, kan je baby in je buik geen groeispurt meer krijgen ofzo? weet niet of dit kan hoor maar dacht als kinderen dat kunnen hebben kan een baby dat misschien ook hebben? ik vergeet nu vast veel anderen maar houd het even niet meer bij.... probeer op iedereen te reageren maar lukt helaas niet altijd. zwangere dames geniet op die roze wolk en ik duim dat de kwaaltjes die sommigen hebben snel voorbij zijn! dames in wachtweken succes!