Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Nog even tussen de bedrijven door deze zijn van gisteren 18 en 23 uur ongeveer.
    Toen net ene gedaan die is ook nog donker maar heb me er niet netjes aan gehouden met het drinken dus durf ik niet zo van uit te gaan.
    Vannacht wel slecht geslapen veel buik en rugpijn aan 1 kant gehad dus denk echt dat hij in aantocht is.
    Ben nu heel erg aan het twijfelen niet toch te moeten klussen vandaag. Moest eigenlijk om de dag morgen dus weer eigenlijk.
    Hoe doen jullie dat rond ei?

Bijgevoegde bestanden:

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Meisje: was het zaad van jou vriend nou getest? Als dat niet slecht is zou ik gewoon vanavond nog klussen!
    Wij hebben he rond mn eisprong elke dag gedaan (soms wel meer dan 1x) en ik ben daarmee zwanger geworden.

3. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Dat was goed ja gelukkig. Ja het wordt wat aam de krappe kant vandaag haha. Ik moet dadelijk weer werken tot vanavond en vl heeft nachtdienst zul je net zien natuurlijk. Ga er proberen het beste van te maken.

4. djoon

djoon Niet meer actief

Ikzou gewoon proberen bij ons elke dag en toen was het ook raak

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Meisje, hoop dat je nog een gaatje hebt gevonden om te klussen. Hier ook met power zaad wel eens waar, was ver boven gemiddeld, Zwanger door dagelijks seks rond eisprong.

6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Nee helaas ben net thuis en vl moet over 5min werken.
    Een vluggertje gaat helaas niet lukken. Gaat wat moeizaam nu het *moet* dus dan maar hopen dat gisteren genoeg is geweest.
    Morgenochtend weer fm ben benieuwd als die dan al gesprongen is of niet!

7. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Wij deden het ook elke dag (meerdere keren)

Liefs marytje

8. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Wij hebben het netjes om de dag gedaan. Het verhaal dat de zaadkwaliteit pas na ruim 24 uur weer op peil is, heeft ons er van weer houden. Zaad leeft tussen de 48 en 72 uur, dus het is niet perse nodig. (Is om de dag dus zelfs al ruim voldoende)
    Overigens na al die maanden vond mijn man het om de dag ruim genoeg :D

9. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ik heb iets leuks! Ik doe mee aan de predict studie van het EMC. Daarvoor krijg ik tijdens mijn zwangerschap 6 extra echo's, en wel in 3d! Vanmiddag 16.15 de eerste! Zoooo spannend.

Ik ben ook wel weer meteen bang dat er misschien iets niet goed is....ik ben al 2 dagen helemaal niet meer misselijk.. Wat blijft dit toch eng!!

10. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @marytje Wat gaaf! Maak je niet te druk... soms heb je goede dagen en soms niet. Ik loop al 2 ochtenden, van oh misselijkheid zakt echt!
    Met als gevolg dat ik over mijn nek ga als ik thuis ben s middags.
    Die extra echo's zijn wel heel fijn.. Tussen de laatste en de volgende zit alweer 4 weken, dat duurt zooo lang... (Terwijl andere het soms met 2 echo's in de hele zwangerschap moeten doen en vroeger hadden ze geen eens echo's!)
    Met hoeveel weken heb je de echo's?

11. djoon

djoon Niet meer actief

Ja bij mij is het ook ietjse minder maar gisteren toch weer moeten spugen:(
    Ben wel echt minder moe en slaap ietsje beter:) yes vandaag ook want ja moet vnaaf wakker blijven voor expeditie

12. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mijn gyn gaf aan dat het niet helemaal klopt met due uren ertussen. Wij hadden alle cyclussen om de dag geklust, laatste keer iedere dag en was het raak. Maar denk dat dit bij iedereen anders is.

Misselijkheid, hier tot 18 weken alleen maar misselijk en overgeven en nu als de baby verkeerd draait en daarbij mijn ingewanden raakt. Auw! En kan meteen naar wc rennen.

13. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Wat een leuke middag moest zijn was dat alles behalve. Ik ben me rot geschrokken. Om 14 uur verloor ik ineens bloed. Vriend uit zijn werk gebeld en samen naar het ziekenhuis voor die echo.. Wat een spanning. Maar een kloppend hartje! En alles goed gegroeid. Ben 7 weken en 1 dag, volgens de onderzoeker.
    Wel een geruststelling, geen garantie, maar ik moet vertrouwen hebben.
    Ik bloed nog en heb buikpijn, ben doodsbang, maar... Vertrouwen dus. Brrr.
    Babke heeft me al een hart onder de riem gestoken. Ze zei dat het bloeden in elk geval niet kan komen doordat mijn kindje niet meer leeft.. Daar hou ik aan vast!

Sterkte met alle misselijkheid dames!

14. djoon

djoon Niet meer actief

@marytje, ik heb ook in de eerste weken wat bloed verloren niet veel maar wel wat bij was het vaak de volgende dag al bruin bloed en dat was dan weer een teken vond ik van oow het is een vaatje...

15. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Oh marytje, wat moet je ontzettend geschrokken zijn, bah! Maar fijn dat er een goed kloppend hartje te zien was op de echo en dat de groei ook goed was. Hoe is het nu met het bloeden? Hou je haaks!

Ik heb inmiddels contact gehad met het ziekenhuis over hoe nu verder. Ik werd alleen de eerste ronde clomid gevolgd, daarna voor nog 3 rondes 50 mg aan dosering meegekregen, en die is nu op (dus 4 rondes in totaal gehad nu). Ik kan dit weekend een nieuwe dosis clomid 50 mg ophalen, mocht ik ongesteld worden (dan heb ik kennelijk toch een eisprong gehad alleen niet gevoeld, en doet de dosering dus nog steeds z'n werk). Ik verwacht maandag mijn NOD. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden, dan moet ik vrijdag bellen en gaan ze meekijken. Op basis van wat ze dan zien bepalen of/wanneer we menstruatie gaan opwekken en hoe we verder gaan met dosering/andere behandeling. Mocht ik wel ongesteld worden, dan heb ik nog 2 rondes clomid 50mg te gaan (mijn ziekenhuis doet 6 rondes clomid, dan nieuw plan maken). Het was een fijne verpleegkundige. De vorige keer zei er eentje doodleuk dat ik maar 20 dagen moest gaan wachten tot ik ongesteld zou worden. 'Gelukkig' werd ik het toen toch betrekkelijk snel voor mijn doen ;)

Hoe is het verder met jullie allemaal?

16. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    @marijtje jeetje ja dat geloof ik graag. Zijn wel vele wat bloed verliezen tijdens hun zwangerschap, zolang er geen erge buikpijn aan te pas komt is het goed. Maar meestal als het bij jezelf is is dat toch weer makkelijker grzegd natuurlijk! Gelukkig dat je een kloppend hartje hebt gezien! Anders als je onzekerheid blijft een extra echo vragen of doen ze dat bij jullie niet?

Maria87: voel je je eisprong normaal wel? Ik wil je niet ontmoedigen maar ik kreeg ook iedere keer mijn ms of ja wat zo mag noemen en toch geen eisprong. Hoe het kan is hun een raadsel, mijn zus heeft dat ook gehad. Is dan wel meer aan de bruine kant en beetje rood maar af en toe. Dus houd het wel even in de gaten anders toch echt aan de bel trekken hoor!!!

Hier gisteren weer op controle geweest, als het goed is toch een eisprong gehad, eiblaas was geslonken was een driehoek en de bm had ook een naam die weet ik even niet meer maar in ieder geval na de eisprong schijnbaar.
    Ik heb hem nu weer gevoeld, ondanks de buikpijn was ik er wel blij mee toch een gevoel van yes het werkt weer allemaal!
    Mijn ovutesten zijn ook weer een stuk lichter dus de wachtweken zijn hier in gegaan.
    Mijn gyn heel enthousiast nou als je zwanger bent kom je over 5weken terug voor een echo (ik weer de positieve ahum euhm ja maar daar gaan we maar niet van uit) toch wel erg eigenlijk. Meer zelf bescherming denk ik hoop natuurlijk wel dat het raak is maar de eerste ronde lijkt me sterk. Kan natuurlijk allemaal wel.
    Woensdag moet ik bloed prikken voor de progesteron waarde . Heb een recept mee gekregen voor op dag 3weer te starten met clomid mocht het zijn en dan wordt ik nog een ronde gevolgd. Mocht ik eerder dan over 14weken mijn ms krijgen moet ik eerder terug voor de lf.
    Vind het nu zooooo spannend allemaal.
    Mijn vriend gisteren heel droog kun je niet vroeger testen, zeg misschien maar nu is het veel te vroeg. Heeft nog een hele weg te gaan.
    Merk wel aan hem dat hij het nu ook spannender vind. Gisteren toen ik me aan het kleden was allemaal vragen aan het stellen hihi, doet hij normaal niet zo snel.
    Ben heel erg benieuwd als de clomid dus ook zorgt dat ik dus een goede lf heb.
    Dus ik plof ook gezellig (on)geduldig op het wachtbankje!
    Heel fijn weekend dames!

17. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    14dagen natuurlijk hihi. Sorry typ nog wel eens wat verkeerd met snel zijn doet de ipad zelf zijn werk af en toe.

18. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ik ben vannacht ongesteld geworden. Stom, maar ach. Snel door naar de volgende ronde.

Meisje1987, ja, normaal voel ik mijn eisprong echt superduidelijk. Ik heb hem de afgelopen keer wel voelen groeien, maar niet voelen springen (maar ja, misschien is ie 's nachts wel gesprongen en sliep ik er doorheen). Ik ga deze ronde maar eens beginnen met ovu-testen, kijken of ik daar wat wijzer van word ;)

Wat fijn dat je zeer waarschijnlijk toch een eisprong hebt gehad! Nu dat verdomde wachtbankje uithouden ;) Leuk dat het ook wat meer bij je vriend begint te leven, het is af en toe ook echt heel erg spannend! Ik hoop voor je dat het raak is :)

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ah, Maria! Wat verschrikkelijk rot voor je!
    Hele dikke knuffel!

20. djoon

djoon Niet meer actief

Aaah maria, zoo balen:( dikke knuf

Deel Deze Pagina