Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Hahaha wat grappig! Superleuk hoor! :D
    Lijkt me idd heel bijzonder om dat te zien/ horen!

I know, maar ik heb wel veel bijwerkingen gehad in de rondes waarin het goed aansloeg snap je. En nu niet, dus denk gewoon echt dat het niks is.

2. djoon

djoon Niet meer actief

Oow nadine wat ontzettend mooi! En een jongen leuk joh gefeliciteerd:) nu blauwe kleertjes kopen:)

3. djoon

djoon Niet meer actief

Ik had niet super veel bijwerkingen en bij sloeg het niet zo heel erg aan had lange cyclussen maar innde tweede ronde uiteindelijk toch zwanger:)

En heb geen overgewicht maar helaas wel pcos:(

4. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Parelbloesem. Ik heb je geaccepteerd! Mooie foto's heb je ;)
    En nog eens verrast met een babyshower, super leuk! Wel foto's plaatsen he, als je belly paint laat doen!

@Nadine. Een jongen! Super leuk! :D Ben je al gestart met shoppen :p Het lijkt mij zo bijzonder, om je eigen baby te zien dmv een echo!

@Marytje. Fijn om een mooi kloppend hartje te horen! Ik kan me heel goed voorstellen dat je een smelt moment had!

5. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Nadine wat leuk zeg een jongen..ik heb ook gewoon wat blauwe kleertjes voor mijn meisje trouwens...hou niet van dat overdreven meisjesroze haha:)

Marytje,,ik vond dit in het begin ook ontroerend..dat kloppende hartje..mooi is dat dan he?

6. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Hihi ik had voor onze trouwdag al een shirtje gekocht met de tekst "mijn papa is mijn held" en die was blauw.
    Ik ga straks even los met kopen :D ER zijn zoveel leuke dingen die al gericht op jongen of meisje zijn, dit maakt het een stuk leuker :D

7. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Jeetje dames wat kletsen jullie veel hihi.
    Wil toch even kwijt dat ik heel erg onzeker ben, ben zo bang dat het niet goed is. Heb bijna 3weken buikpijn gehad het is nu gewoon weg???
    Ben maar aan het wachten op pijn aan mijn borsten haha maar dat komt ook niet.
    Pfff wordt hier zo zenuwachtig van. Probeer al zo weinig mogelijk te google maar kan het soms niet laten.
    Gyn bellen heeft ook geen zin doen nu toch nog geen echo met 5weken denk ik.
    Wordt een beetje gek van mezelf slaap er slecht van.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Don't worry meisje. Niet iedereen krijgt pijn zij tepels. Ik heb het aleen als het echt koud is. Bijv. zonder jas in de supermarkt. (en dat kwam pas bij 3 maanden) Maar verder niks. Die buikpijn is ook logisch dat het over gaat. In het begin nestelt dat vruchtje zich lekker en dan zet je baarmoeder wat uit. Wat die buikpijn veroorzaakt. Dat houdt best snel op.
    Dus duim maar heel hard dat er voorlopig lekker niks bij komt aan kwaaltjes, want er komen er nog genoeg ;).
    En als je weer eens niks voelt, denk dan maar aan mij. Ik voel ook niet veel. Ieder mens is anders en je kunt niemand vergelijken.

9. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @meisje: stress is het minst goede wat je de baby aan kan doen. Ik weet hoe moeilijk het is. Ik kijk nog steeds elke keer als ik naar de wc ga of ik geen bloed ben verloren (Ik heb in januari een miskraam gehad)
    Probeer te bedenken wat er allemaal in je lichaam gebeurt! dan is dat je wat pijn hebt niet zo heel gek natuurlijk.
    Pijnlijke borsten is denk ik bij iedereen verschillend. Ik weet het ook niet zeker meer, maar volgens mij begonnen ze bij mij pas ook na ander halve maand echt pijn te doen. Ben nu in de tijd dat het minder wordt.. dus dat kan best nog even duren...
    Zo lang je geen rood bloed verlies hebt is er geen reden voor paniek.
    Maar wij snappen allemaal je onzekerheid hoor!

Om je daar alvast een blik vooruit op te geven. Ik hoor van iedereen: zodra je een positieve test hebt, is het leven zonder zorgen definitief voorbij :D

Het komt goed!!

10. MariaP86

Meiden, ik heb net de uitslag van mijn progesteron.. en die was 89,7 :$. Ik was echt mega verbaasd. Vorige rondes was die veel lager en had ik allerlei symptomen en nu niet, dus dacht ook echt dat de waarde laag zou zijn.
    Heb nu wel weer lichte hoop.. ojee.. nog 1 week wachten! ;)

11. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @Maria: Gelukkig!!! Nou hopen dat de rest ook mee werkt! Ik duim heel erg voor je!

12. MariaP86

Thanks! :)

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Super mooie waarde!!
    Ik had de ronde voor ik zwanger werd ook een waarde van 111. Dus je kunt er wel vanuit gaan dat het een hele mooie eisprong is. Nu duimen voor een hele mooie bevruchting.

14. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Thanks dames...ben weer een beetje gerust gesteld. Buikpijn is weer met vlagen gelukkig hihi. Wie had dat gedacht dat ik dat ooit zou zeggen. Idd de zorgen zijn al volop aanwezig:).
    Moet me echt gaan proberen me er bij neer te leggen en proberen blij te zijn als ik even niks voel. We werken eraan:p. Niet gedacht dat ik zo vroeg al zo bezorgd zou zijn.

Boh maria dat is een hele mooie. Die van mij was maar 32, of ja maar. In ieder geval wel met resultaat! Ga heel hard voor je duimen!

Heb van de nicht van mijn vriend vandaag het 9maanden dagboek gekregen. Ze weet het al vanaf de eerste test. Steunt me gelukkig heel erg.
    En wat een super leuk boekje :D, nu hopen dat we het ook snel in mogen vullen!

15. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    hoi hoi meiden, mag ik me ook melden.. Ik heb mn eerste kuur clomid afgerond en zit nu te wachten op mn nod. Ik heb een eisprong gehad, is vastgesteld via bloedtest. ik heb pcos waardoor ik ook in de mallemolen ben beland.

Ik zit nu op dag 22 heb denk ik dag 12 mn ei gehad. verlies al 5 dagen minimaal bloed/bruine derrie. Volgends de arts kan dit ovulatiebloed zijn of innesteling. Ik moet tot dag 35 wachten op mn nod, komt er niets moet ik bellen en word er weer een echo gemaakt ( als de zwangerschapstest negatief blijft )

16. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @MissDonna: Welkom, hopelijk mag je je snel bij de succesverhalen aansluiten. Tot die tijd, voel je vrij om je verhaal te doen, vragen te stellen of mee te lezen. Veel succes!

17. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    goedemorgen allemaal!
    missdonna, welkom!
    ik ben aan het werk dus even snel berichtje.
    besef me net dat als ik volgende week zwanger test ik op mijn verjaardag (vandaag dus) al zwanger was/ben en dat ik dit wel heel bijzonder zou vinden!
    wat een super kado zou dat zijn!
    nu enkel balen dat ik nog een week moet wachten voordat ik weet of het dit keer wel is gelukt...

18. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @Knokke: Als eerste Happy B-day!!
    Dat zou een heel mooi kado zijn! Ik bleek zwanger te zijn op de 30e verjaardag van mijn man. Had een hele lichte positieve test op zijn surprise party. Ik hoef nooit meer een kadootje voor hem te kopen, niks kan het toppen ;)
    Ik duim voor je!

19. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    @knokke van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Laat je maar lekker verwennen vandaag! Dat zou wel een heel leuk cadeau voor jullie zijn!
    Voel je nog niks raars?

@nadine, dat lijkt me idd heel erg bijzonder! En het mooiste wat er bestaat!

20. MariaP86

Knokke gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina