Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee dames, ook ik heb ZP een klein beetje op een laag pitje gezet. Het is in dit topic best confronterend (en hoopgevend!!!) dat er al zoveel zwangeren zijn.

Ik heb donderdag een terugplaatsing gehad van een 8-cellig topembryo. Vrijdag gehoord dat we 1 cryo hebben. Zaterdag is er overstimulatie geconstateerd en zondag, gisteren, ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Ik lig aan een infuus met vocht om de inname ervan te controleren. Hopelijk snel thuis en zwanger! Want minizwanger ben ik wel een beetje! Onze kleine Emmy zit vooralsnog nog veilig in mijn buikje..

2. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    aster, wat vervelend dat je opgenomen bent in het ziekenhuis!
    enige voordeel is dat je heeel goed in de gaten word gehouden nu.
    ik hoop zo voor je dat die topembryo goed innesteld en je straks niet een beetje minizwanger bent maar gewoon op en top zwanger!

elvira, knap dat je positief blijft!
    het is je echt gegund na zo'n lange tijd!
    net als iedereen hier trouwens hoor :D

ikzelf had vandaag eigenlijk fm maar die is afgebeld omdat gyn ziek is.
    baal hier enorm van want hoop alsmaar zo dat ik uiterlijk vandaag of morgen een eisprong heb/opwek zodat ik op oudjaarsdag kan testen of het gelukt is (en zo niet ik flink kan doorzakken hahahaha)
    moet dus nog een dag duimen want morgen heb ik dan wel fm.

3. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Jeey! Het ziet ernaar uit dat ik eind van de week gewoon een eisprong zal hebben :D Gelukkig! We waren al begonnen met 'klussen'.

4. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Joupiee! Klinkt goed!

Wij zijn hier ook aan het testen...maar hij blijft nu even gelijkmatig donker..even afwachten en woensdag naar de gyno..

5. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Aahh Aster wat spannend! Meid, het is je van harte gegund! Ik sluit me helemaal aan bij Knokke, straks op en top zwanger!!!

@Knokke. Je blijft nog even in spanning,, hopelijk morgen goed nieuws:D Nogmaals sluit ik me bij jou aan, ik gun het ook alle meiden hier. We weten allemaal hoe we ons voelen en hoe groot de wens is. Alle spanningen, verdriet en geluk! Het gaat ons allemaal lukken!

@Wensje. Meid, wat hoop ik zo dat je gyn gelijk krijgt. Hij kon toch namelijk al zijn geld in zetten, dat jij binnen 6 maanden zwanger zou raken. Hopelijk 2014 knallend in gaan! :D

@Diligo... Testen... Huhh heb ik wat gemist :D Nu ben ik wel erg nieuwsgierig!

Ik ben inmiddels weer helemaal beter meiden! M'n stem was wel een paar dagen weg.. Hihi :D klonk net als een kerel!

6. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Leuk die verhalen over het verplichte klussen. Mensen kunnen het heel mooi maken, maar we weten wel beter.

Gister hebben we de 20 weken gehad en alles zit er op en eraan. Dus dat was een hele opluchting (Zou ik het nu een keer los kunnen laten). Het enige "probleem" was dat de kleine niet zo klein is.. hij loopt nu een week en een dag voor op groei. Bij alle metingen zat hij op de bovenste curve, alleen zijn hoofdje lag er iets boven. Ze maken zich er niet druk over, maar omdat hij er dus boven ligt krijgen we vrijdag een extra echo in het VU.
    Als hij zo doorgroeid zou hij met 40 weken een 10 ponder kunnen zijn :$
    Ik mag dus al gaan nadenken over inleiden...
    Het kan natuurlijk nog alle kanten op, maar aan beide kanten van de familie zijn er grote baby's gemaakt, dus het is niet heel verrassend.

Maandag krijg ik ook de glucosetest, omdat het daar ook nog wel eens aan kan liggen. Deze week dus maar even "streng" na al het Sinterklaas snoep, en hopelijk zijn die waardes goed...

7. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Wauw Aster... Heftig. Wat spannend!! Ik denk aan jou en emmy. Dat ze maar goed mag innestelen!!!!!!

8. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Aster! Ik duim voor je!!
    En natuurlijk voor alle anderen! Dat maar niemand ongi mag worden! :)

9. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Aster jeetje heftig. Maar ik hoop dat je minizwangerschap een grote word!

10. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    stuiter stuiter stuiter joepie joepie joepie!!!
    ik heb een spontane eisprong gehad!!!
    en dat dacht ik eigenlijk zelf ook wel gevoeld te hebben.
    wat ben ik blij dat we na de vorige fm waarbij het niet de moeite was ze te meten toch dagelijks hebben geklust!
    anders hadden we hem gemist en nu dus niet.
    voor de zekerheid nog paar dagen klussen en dan begint het lange wachten weer....
    testen rond oudjaarsdag :D

11. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Dat wordt dus weer flink duimen op het forum! Ik doe weer mee!! :)

12. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Dat je dat van die gynaecoloog hebt onthouden. Het is de vierde ronde na de miskraam. Dus we zullen zien of hij gelijk krijgt.

13. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Knokke. Jeeejjj! En nu flink duimen!
    @Wensje. Haha sommige reacties kan ik me idd nog goed herinneren. Maar ik vond het nogal een gewaagde opmerking van je gyn, vandaar dat het is blijven hangen denk ik :D
    @Nadine. Wat fijn dat het goed is gegaan met de 20 weken echo! Wow 10 ponder, dat zal dan idd een flinke baby worden :D

@Verplicht klussen. Nadine, we weten helaas wel beter. Maar we doen ons best om het toch wel leuk te houden.

Inmiddels zit ik alweer op dag 9 van mijn provera kuur. Oww wat hoop ik dat ik snel ongesteld mag worden! Haha des te sneller ik met Clomid kan starten. Uit ervaring weet ik dat ik 10 dagen NA een proverakuur ongesteld kan worden. Nu hopen dat het niet zo lang zal duren. *DuimDuim*

14. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Een paar berichten geleden had ik het erover dat ik eventueel naar Belgie was gegaan als de kans bij ons groter was geweest op Down Syndroom.
    Ze doen daar een bloed test, ipv de vlokkentest. Het testen van bloed is geen extra risico voor het kindje.
    Voor degene die hierin ook geïnteresseerd zijn, vanaf april 2014 wordt de test ook op deze manier aangeboden in Nederland!!
    Veilige test op Downsyndroom nu ook in Nederland | Volg het nieuws terwijl het gebeurt

15. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik hoop alleen dat het ook echt gebeurd. Nu vind ik vaak dat er dingen worden beloofd en niet gedaan. Maar het is wel een mooi vooruitzicht.

16. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Lieve Nadientie,

Fijn dat de 20 weken echo goed was!! Alleen een beetje groot zie ik? Heeft dat nog bepaalde redenen of consequenties? Jouw gekots heeft de kleine man er in elk geval niet van weerhouden te groeien haha ;). Voel je je wat beter?

17. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @Marytje: nou hij is wel in verhouding, dus dat scheelde, alleen zijn hoofdje valt iets buiten de curve. Ze willen geen risico lopen, dus zijn we wel doorgestuurd (vrijdag naar het VU) voor een extra meting. Maar maak mij er niet echt druk over.
    Maandag krijg ik de glucosetest, om (hopelijk) uit te sluiten dat hij zo groot is wegens zwangerschapsdiabetes. En als hij wel zo door blijft groeien, dan zal ik worden ingeleid. Anders wordt hij 10 pond en dat is iets te veel om te baren :)
    Dit was voor het eerst dat ik dacht k*t hij moet er nog uit ook :)
    Maar ik heb er geen slecht gevoel bij (Hoewel ik mij wel een beetje nerveus maak voor de glucosetest)

En qua kotsen..same old.. elke ochtend weer... Ik ga nu maar weer eens contact opnemen met mijn acupuncturist.. kijken of zij nog iets kan doen

En hoe is het met jou?

18. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan hoop ik dat jij maar snel ongesteld mag worden Anoniempje! Dan kun je weer verder!
    Hier is al 7 maanden geen ongesteldheid meer te bekennen! Ben blij als ik begin jan eindelijk bij de gyn terecht kan! Ben wel echt toe aan een reeele kans op zwangerschap!:(

19. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    @NadineW
    Ik hoorde het ineens op het nieuws.Toen moest ik gelijk aan de berichtje op het forum denken.
    Wat vervelen dat je steeds moet overgeven. Ja, baby moet er ook nog uit ja. Daar ben ik helemaal niet mee bezig in gedachten. Ik kan nu alleen maar denken: “wanneer ben ik nu eindelijk eens zwanger”. Wel spannend allemaal zeg. Hopelijk valt het allemaal mee wat zwangerschapsdiabetes betreft.

@Tero
    Ik kan me voorstellen dat je eraan toe bent. Frustrerend dat lange wachten. Hopelijk vliegen de dagen een beetje voorbij. Des te eerder zit je bij de gynaecoloog.

@Anoniempje89
    Het was zeker een gewaagde opmerking van de gynaecoloog. Hopelijk verteld hij morgen meer over de uitslag van het zaad. Alleen maar: “het is niet goed, maar ook niet slecht” hebben we weinig aan. Ik wil gewoon percentages horen! (Anders moet hij ons maar weer naar de uroloog sturen. Die gaf tenminste wel precentages!)

20. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @Wensje: Snap ik heel goed. Ik hoop voor jou ook dat het zo snel mogelijk is!

Deel Deze Pagina