Ik duim voor je! En drink met oud en nieuw kinderchampagne op ieder die nog niet zwanger is dat 2014 jullie jaar word.
Woehoooeeeee ik heb bruinverlies gespot! JEEEEJJ hahaha hoezo ik ben heeeell erg blij dat eindelijk mijn menstruatie doorkomt! Parelbloesem idd! Het duurde wel erg lang, als ik maandag nog niet ongesteld was geworden had ik besloten om te bellen. Nu heb ik bruinverlies, maar moet ik dit dan als dag 1 van mn ongi rekenen? Of echt als ik bloed verlies? Ik moet namelijk op dag 3 met Clomid starten. Anders ga ik het zo nog gezellig maken met m'n man Dan weet ik zeker dat er roze/rood door komt! Wat is handig meiden?
Ik heb geen duidelijk antwoord. De assistente van de huisarts zei mij dat wanneer er helder rood bloed is, je pas moet beginnen met tellen. Bij de poli gynaecologie werd gezegd dat het eerste verlies je begin van je nieuwe cyclus is. Of het alleen maar roze is of niet. Zelf voel ik me beter bij wat de assistente van de huisarts zei. Ik heb niet meer de moeite genomen om een nadere verklaring van de poli of mijn eigen gynaecoloog, omdat met Clomid ik steeds gewoon 'normaal' menstrueer. Ik ben ooit begonnen met Clomid bij roze bloedverlies, omdat er dus op de poli gezegd was dat ik dat gewoon als menstruatie moest rekenen. Verwarrend he?! (Ik vind nog steeds van wel.)
Jaa heel verwarrend! Ik heb het er eerlijk gezegd ook niet over gehad met mijn fertiliteitsarts... Niet bij stilgestaan! Mijn menstruatie start altijd zo en ik menstrueer altijd maar 2 dagen. Ik weet het gewoon niet, want ik weet ook niet of het effect van Clomid anders zal zijn als ik bijvoorbeeld een dagje te vroeg of te laat begin....
Ik begon altijd op dag twee omdat ik in de avond begon met de clomid dus denk niet dat dagje eerder erg is. Dit was wel in overleg met gyn. Officieel moet je de eerste dag helderrood bloed rekenen als dag een en dan eigenlijk ook als je eerder dan 18:00 bent gaan menstrueren. Na 18:00 moet je de volgende dag rekenen. Die laatste regel deed ik nooit, maar wel het helderrood omdat je wel eens kan hebben dat je tussendoor wat bruin verliest. En fijn zeg. Ik weet hoe blij je kan zijn van bloed haha
@marytje wij hadden echo met 16+4 enkon ze het al vrij goed zien na lang turen! @ parelbloessem, waah spannend je moet nu toch wel heel nieuwschierig zijn wat er in je buik zit!
Yes meid eindelikk starten!! Hoop voor Je dat eerste ronde gelijk raak is! Hier begon ik altijd als ik rood zag met dag 1 Maar mijn cyclussen waren met clomid nog steeds te lang
Djoon mijn cyclussen waren met clomid ipv 119 dagen 55 geworden en zelfs met spuiten bleven ze zo lang maar we hebben bewezen ook dan zwanger te kunnen raken. Ja ben wel heel nieuwsgierig. Droom nu al 3 nachten over een zoontje. Maar moet zeggen ben wel beetje klaar met zwanger zijn dus van mij mag die komen hoor
En wensje heeft je menstruatie doorgezet?? Ik hoop het voor je! Dat jullie cyclussen nog steeds lang bleven, parelbloesem en djoon! Ik hoop dat ik snel met Clomid mag starten en dat m'n cyclussen worden terug gebracht naar 30-35 dagen, dan ben ik al heel blij. Vind die lange cyclussen echt killing. Volgende cyclus toch maar weer gaan temperaturen om nog een beetje inzicht te krijgen. Waren jullie cyclussen lang maar wel regelmatig? Of ook nog onregelmatig? En hebben jullie ook al die tijd getemperatuurd en ovu testen gebruikt? Jullie zijn iig het goede voorbeeld hier op het forum haha. Enne parelbloesem ik hoop dat je snel mag bevallen! Wil je graag thuis of in het ziekenhuis bevallen? Zie je er tegenop?
Hier ongesteld geworden...weer een nette cyclus..maar dus weer geen zwangerschap...ben wel verdrietig nu... maar hoop dat 2014 ons jaar wordt. Ook ik heb vernomen dat de ongesteldheid er pas is als het roodverlies is Dus zou vanaf dan beginnen..
Aah balen Diligo! Hopelijk brengt 2014 meer geluk! He he! Eindelijk ben ik net op rood gegaan! De heledag wel veel last van buikkrampen gehad, dus had het ook verwacht. Ik reken vandaag als dag 1. Dinsdag kan ik dan mijn eerste Clomidpil nemen. Echt spannend! Diligo ik hoop dat we tegelijk zwanger zijn met de komende ronde! Djoon, ik hoop echt dat het de eerste ronde raak mag zijn. Wensje, hoe is het met jou?
Begrijp ik het goed dat je met Clomid ook voor follikel meting moet? Hoevaak gebeurd dat in een cyclus?
Dankje Diligo! Ik hoop dat mijn lichaam er goed op zal reageren. Tralala. Klopt! Hopelijk helpt Clomid een handje mee, zodat een ei goed groeit om een volwaardige sprong te maken. Ik moet in ieder geval tussen cd 12 en 14 komen. Dan zal er weer een afspaak gemaakt worden, maar ik weet niet hoevaak ik intotaal heen en weer moet.
Bij clomid ligt het eraan of er groei is em hoelang ze groeien.ik moest minimaal 2 a 3 keer altijd per cyclus.
@Tralala89 Volgens mij bedoel je Anoniempje89. Mijn menstruatie is er niet voor 3 januari en ik hoop nog steeds vurig dat deze nu wegblijft vanwege iets heel moois. @Diligo Ergo Sum Wat balen dat je ongesteld bent geworden. Op naar een zwangerschap in 2014 en hopelijk hoef je er niet al te lang op te wachten. @Anoniempje89 Fijn dat je menstruatie nu duidelijk aanwezig is. Heel veel succes met Clomid. Hopelijk heb je geen last van bijwerkingen en reageer je er goed op. Begin je ook met 50 mg? Een deel van het hoopvolle gevoel heeft weer plaatsgemaakt voor onzekere gevoelens en angst. Ik wil zo graag dat het nu raak is. Follikelmeting: ik hoefde altijd alleen maar op dag 12. Maar twee rondes zo geweest, daarna zelf. In december opnieuw een follikelmeting i.v.m. twijfels over goede eisprong in november. Nog steeds prima. Dus nu voor een half jaar opnieuw geen metingen meer.
Tralala, mijn cyclussen beleven helaas ook onregelmatig. Ergens tussen de 28 en 88 dagen zelfs met clomid maar moet daarbij zeggen dat ik maar twee van de 8 keer reageerde op clomid en dus telkens provera of primolut of duphaston kreeg wat dan weer in moest werken wat bij mij helaas ook erg lang duurde. Uiteindelijk zelf gevraagd naar spuiten en binnen twee rondes zwanger. Wil graag thuis bevallen, dus hij/zij moet nog even geduld hebbeb tot vrijdag en daarmee ik ook haha. Vanaf de 37 weken mag het thuis. Zie eigenlijk helemaal niet tegen de bevalling op. Mijn man probeert me wel eens bang te maken en mensen proberen horror verhalen te vertellen, maar ben heel nuchter eruit moet het toch, der is er geen een blijven zitten, dus dat gaat me lukken hihi. Ben zo nuchter dat mij vk zegt dat ik als er iets is echt moet bellen Diligo, echt balen meisje
Spannend Paardebloesem. Nog eventjes en dan kunnen jullie eindelijk jullie kleintje in jullie armen nemen.
Sorry wensje dat bedoelde ik inderdaad! Hoop voor je dat het raak is! Parelbloesem goed dat je zelf hebt gevraagd naar spuiten. Jammer dat ze er zelf niet mee kwamen zeg! Je hebt het goed aangevoeld want nu is het prachtige resultaat daar! En laat je niet gek maken voor de bevalling. Fijn dat je er nuchter instaat. Laat je gewoon verrassen :-D je kunt het! Ik ga morgen een testje wagen. Waarschijnlijk veel te vroeg, maar wil het voor oud en nieuw gedaan hebben. Beide feestdagen moet ik werken en morgen ben ik nog vrij, dus dan wel zo fijn. Eigenlijk helemaal geen zin om te testen. Die Omo witte testen zijn zo vreselijk. Heb met mezelf afgesproken dat als die morgen negatief is, ik vrijdag pas weer test. Hoop dat ik mezelf kan bedwingen. Heel diep van binnen weet ik gewoon dat het niet raak is. Maar goed, in de trant van hoop doet leven toch maar een testje. Morgen langs de action om wat extra testen in te slaan. Misschien ook maar een setje ovu testen.