Haha ja ben er ook niet bang voor. Mijn moeder zou een ks krijgen omdat ik te groot was, ben op de normale manier geboren en kindje word 20 gr lichter geschat op 40 weken, ik kwam zelf exact op de uitgerekende datum. Komt helemaal goed haha. Maar hoop wel dat het snel mag zijn, want zitten is zelfs voortaan pijnlijk oeps hihi. Ja dankzij paniekertje uit dit topic heb ik die stap gezet, ben haar heel dankbaar daarvoor. Spannend ga duimen voor een mooie test!
Parelbloessem, ja snap ik laat de beeb maar Gauw komen kun je lekker genieten Ja bij mij was het met lange cyclus dan wel raak omdat ik precies me eisprong voelde en dat dus een goede was. Mja ons doel is bereikt dus ben heel blij dat er dat soort medicijnen zijn Tralalal, ik had wel twee x een cyclus van 40 dus wel regelmatig Maar gyn zei dat het niet kon (sommige mensen) Had de tweede ronde getempt maar ik voel duidelijk me eisprong dus het was meer voor me cyclus ovu testen werkte niet bij mij! Aah balen diligro
Anoniempje, succes meiss!!! Ik moest ook best vaak naar ziekenhuis voor controle zo'n 4a5 x mja ik had ook lange cyclussen. Parelbloessem, ik denk ook een jongen bij je
Parelbloesem, ik duim ook voor je dat je kleintje snel mag komen! Vind het super om te lezen dat je er zo nuchter onder bent. Ik zie namelijk nu al op tegen zo'n bevalling hahaha. Tralala, al getest vandaag? Wensje, gooi je er een vroege test tegenaan of ga je afwachten? Anoniempje, succes! Hier heel veel vraagtekens..... Ik had jullie verteld over de test met heel kort een horizontale streep die verticaal moest zijn. Dat was een huismerk test volgens mij van de Emte maar stond er niet op en weet ik niet meer zeker. 2 dagen later pas weer getest (gisteren dus) met clear blue en toen volgens ons een licht positieve test. Vanmorgen voor de zekerheid een clear blue test gedaan met woorden en verscheen er niet zwanger..... Heel erg aant balen nu dus want we willen duidelijkheid en waren gisteren stiekem al heel gelukkig..... Normaal ben ik ook altijd een dag voor mijn nod al ongesteld en volgens mij was mijn nod toch echt afgelopen zaterdag. Maar 100% zeker ben ik niet want op dinsdag was te zien dat eitje wel gesprongen was maar niet hoe lang geleden precies. Dus we gaan morgen maar weer testen en dan gelijk 2 testen tegelijk haha. Van clear blue een gevoelige en van clear blue met woorden. Duimen draaien overuren en inlegkruisjes + maandverbandjes liggen voor de zekerheid toch ook maar al klaar. Word gek van die onzekerheid!!!!!
De cb met woorden zou ik even mee wachten, die heeft meer hcg nodig! Zou eerst even alleen de gewone doen. Je hcg verdubbeld met 2 dagen, dus om de dag testen is het effectiefst om te zien og hij goed oploopt. Maar streep is streep en geen bloed geeft moed de action en kruidvat testen kun je eventueel ook doen. Djoon, haha ben benieuwd wat het word. Het is wel een pest kop Ben wel benieuwd wie mijn lichaam zo mishandeld
Jaaaa ik ben zwanger!! Ik moet eraan geloven. 5 tests heb ik vanmorgen al gebruikt Onvoorstelbaar en ongelofelijk! 2x kv, 1x action, 1x cb zonder zwangerschapsindicator en nu net een gedaan die zwanger 1-2 aangeeft. Heel pril dus nog!
Nu ik dit typ zit ik te bedenken dat het lastig te berekenen is hoelang je nu zwanger bent. Eerste dag laatste menstruatie was 12 november. Maar met zo'n lange cyclus is het natuurlijk niet betrouwbaar om het vanaf dan te rekenen. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Waaaaa omg omg! Tralalalaa geweldig meid! Nog voordat je uitslag krijgt van de mri, kan jij al goed nieuws brengen. Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat de rest en ik je gauw kunnen volgen!
Proficiat tralala!! Helemaal geweldig!! Waar kopen jullie al die testen? Heb ze nu van kruidvat eigen merk maar vind vooral de ovu testen erg duur! Waar halen jullie ze want we gebruiken er toch wel veel...
@Knokke, Ik wil morgen misschien testen. Al twijfel ik nu wel heel erg of ik dat wel moet doen. @Paardebloesem Jullie wilden het geslacht niet weten dan? @Tralala Wow, meid, van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van!!! Weet je wanneer je eisprong is geweest? Je moet nu twee weken terug rekenen. Daar is ergens je bevruchting geweest. Dus je bent dan nu bijna 4 weken zwanger?! Aangezien je nog niet bij je nod bent. Hopelijk volg ik je van de week met een positieve test. Jouw positieve bericht geeft me wel testdrang. En toch durf ik niet. @Tero 123thuistesten. Alleen sinds augustus werken de dipsticks (ovulatietesten) voor mij niet meer goed. Alsof ze er iets aan veranderd hebben. De midstreamtesten werken wel, maar deze zijn wat duurder. Steeds meer hoofdpijn hier en ik voel me zo chagrijnig. Ik ben snel geïrriteerd. Ik vind er zo niets aan en dan nog dat stomme wachten. Nog eventjes.
Ik heb geen flauw idee wanneer m'n eisprong is geweest. Maar zal nu waarschijnlijk iets van 4 wk zijn nu. Wat vreselijk dat lange wachten hè. Succes meid nog heel even, je bent al een goed eind op weg!
Wauw, Tralala! Gefeliciteerd!!!! Wat lekker dat je op de valreep van 2013 nog positief test! Lekker van genieten, meis! Die 1-2 van CB had ik met 4 weken en 2 dagen, met 4 weken 4 dagen had ik 2-3. Maar dat verschilt ook weer per vrouw.. Ik hoop dat alle pcos dames hier snel op de zwangerlijst komen te staan. Ik gun het iedereen hier zo enorm!! Ik duim voor een erg roze 2014 voor jullie!
Tralala, pas zeker weet je het met de 12 weken echo maar zou even uit gaan van 4 weekjes afgaande op je cb. Enne GEFELICITEERD Wensje, hihi nee we wilde het niet weten. We weten al zoveel. Laten ons verrassen. Tero, zelfovulatietesten.nl haalde ik ze altijd. En had een setje cb's om te checken of knal ook echt knal was. In mijn album staat nieuwe foto van mijn buik en een van het geboorte bord. Net weer controle gehad bij vk en kindje ligt goed voor eventuele bevalling
We hebben echt een vruchtbaar topic! Tralala kan knallend 2014 in! Bij mij liep alles even gek... Gister was mijn menstruatie 'doorgekomen.' Ik had rood/roze bij het afwegen, maar ik vloeide verder niet. Vandaag in de ochtend ook alleen bij het afvegen. Dus ik heb het ziekenhuis gebeld, het verhaal aan de assistente uitgelegd. Zegt ze enthousiast, misschien ben je wel zwanger. (Oke, ik moet toegeven, afgelopen vrijdagmiddag getest, omdat het wel erg lang duurde met mijn menstrustie. Maar het was negatief) Ik heb dit ook aangegeven, maar de assistente had zoiets van, je weet het maar nooit. Mijn mannetje meteen dromen, misschien is er een mini van ons in je buik. 2 uur later begon ik eindelijk te vloeien! Maar is het goed dat ik dan gister als dag 1 reken? Ik ben helemaal de kluts kwijt
Gisteren was het al helder toch? Wel eens waar minder maar wel rood niet bruin? Dan zou ik gisteren als dag een pakken.
Ik sluit me aan bij Paardebloesem. En misschien op dag 3, voordat je met Clomid begint, toch voor de zekerheid een testje doen.
Bedankt meiden! Gister had ik idd rood maar wel gemend met bruin. Ik start morgenavond met Clomid. De laatste dag van het jaar.. Hopelijk brengt januari meer geluk.