Super lief Wensje! Ik duim ook hard voor jou. Ongesteld en hormonen, heerlijk is dat! Ben de hele dag al emotioneel. Hihi ik lijk net eem jengelende kind
Haha jaa idd! Super fijn die hormoonmonsters ! Wensje. Meissie ik wil wel roepen: doen! Maar ik weet niet wat jou goed zal doen. Het is bijna je NOD. Als jij er een goed gevoel bij hebt, zou ik het doen. Ik weet hoe spannend het voor je is..
Dank je Anoniempje. Ik ben er niet over uit. Daarom vroeg ik het. Deels wil ik niet testen. Ik ben zo bang voor een teleurstelling. Aan de andere kant zijn mijn zenuwen zo groot. Dat het misschien slim is om toch een testje te wagen. Lekker hoor... al die twijfels en onzekerheden
Jaa dat snap ik heel goed! Daarom durf ik er ook geen uitspraak over te doen. Als het positief zou zijn kun je heeerrlijk van oud&nieuw genieten. Maar als de test geen duidelijkheid zal bieden, zou ik echt niet willen dat je met een rotgevoel het nieuwe jaar in gaat.
Pff jeetje ik help ook niet echt. Het is absoluut niet mijn bedoeling om nog meer twijfels te creeren! Ik zal aan je denken morgen! Laat je weten waar je voor gekozen hebt. Stiekem denk ik dat je wel een testje zult wagen
Hahaha, je zegt alleen maar wat ik zelf ook denk. En geen testje wagen, dan ga ik ook met een rotgevoel het nieuwe jaar in! Met de hoop dat ik snel een positieve test heb. Is de test negatief, dan weet ik dat er een kans is dat ik te vroeg heb getest. Ik zal morgen laten weten wat ik heb gedaan.
Precies! You can do this girl! *DuimDuimDuimDuim* (Hihi, ik zette mezelf in jouw schoenen, soms kan ik TE zorgzaam zijn )
Jeeeh tralalla jij gaat wel heel goed het nieuwe jaar in Oow knokke nog ff spannend:0 Ik haalde ze online op 123thuistesten.nl kun je heleboel voor weinig geld kopen
@Anoniempje, Je zorgzaamheid wordt hier heel erg gewaardeerd. Het was fijn om mijn onzekerheden te delen, zonder meteen het gevoel te krijgen dat ik zeur! Ik kon het dus toch niet laten om een test te doen. Een extra gevoelige test geprobeerd, maar helaas negatief. Jammer, maar ik ben toch nog hoopvol. Ik kan gewoon echt te vroeg hebben getest. Mijn nod is 3 januari, maar dat is dag 12 dpo. Mijn menstruatie komt altijd 11 dagen na mijn ovulatie. Nog even afwachten dus.
tralala, gefeliciteerd!!!! echt super! ik heb vanmorgen 2 testen gedaan om zekerheid te hebben. 1 predictor early en 1 clear blue plus die ook 4 dagen voor nod te gebruiken is. allebei negatief...... heel erg jammer en balen. maar ben ook nog niet ongesteld wat ik normaal wel voor nod al ben. dus snap er nog niks van.... iedereen fijne jaarwisseling vanavond en ik wens iedereen een gezond, gelukkig, vruchtbaar 2014!!!!
Wat jammer Knokke! Jij zit nu dus ook nog te wachten. Wachten we lekker samen Voor jou ook alvast een goede jaarwisseling gewenst. En hopelijk komen we snel met positief nieuws in 2014!
Wensje. Wat goed dat je toch hebt getest! Je zou idd ook te vroeg zijn geweest. K*t dat er geen tweede streep op stond. Maaarrr je hebt nog een paar dagen! Ik blijf duimen meid! Fijn dat mijn zorgzaamheid wordt gewaardeerd en natuurlijk zeur je niet! Er gebeurt zoveel in je lijf maar ook emotioneel.. je kan gerust hier alles delen! @Knokke. Aahh wat jammer meid.. !!! Geen bloed geeft moed! Ik hoop dat het positief uitpakt voor jou! Jij ook een fiine jaarwisseling! We gaan hoopvol het nieuwe jaar in. Het gaat helemaal goed komen met ons! Parelbloesem. Klopt ik heb een hoop pendels. Maar dec is het helaas noet geworden. Ik duim nu keihard voor januari. Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond, liefdevolle en vruchtbare jaar toe! May all your wishess come true! Merci dat jullie er zijn
Meiden balen van de testen. Anoniempje, haha ja het is ook maar een "spelletje" Voor ik zwanger was pendelde ik ook op zp. Wil dat wel weer gaan doen als kindje wat ouder is straks. Pendel Vrouwtje is dan de naam
Wooowww echtt was jij dat! Ik had idd vaker je naam gezien! Hihi wat grappig Mss kan je later voor mij pendelen, maar dan natuurlijk op geslacht. Ik hoop dat ik tegen die tijd al lekker zwanger ben!
Haha ja dat ben ik. Sommige zagen het aan mijn banner die staat natuurlijk gelijk met deze. Haha ik hoop dat idd op geslacht te mogen pendelen.
@ Wensje Ach meid wat ontzettend balen! Misschien heb je inderdaad nog wat te vroeg getest, er is nog hoop! Geen bloed geeft moed! Ik duim voor je! @ Knokke Wat balen meid. Een negatieve test went NOOIT, ondanks dat je er soms vanuit gaan, het blijft confronterend en pijn doen. Ik hoop dat je te vroeg hebt getest en anders dat 2014 een ontzettend vruchtbaar jaar voor je mag worden!! Dikke knuffel!