Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik duim ook mee, meis! Zou mooi zijn als start van 2014!

2. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Wensje jij hebt die streep gezien en daar gaat het om!
    Hoop snel op een duidelijke test voor je!
    Mijn duimen draaien!

3. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Wat een lieve berichtjes. Dank jullie wel.

4. djoon

djoon Niet meer actief

Waah wensjee spannend

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Nog een keer getest vandaag?

6. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Ja, nog een keer getest. Nu weer een extra gevoelige test van 123thuistesten. Weer heel vaag licht lijntje. Echt een tuurstreepje.

Gisteren Actiontesten gehaald en ook deze geprobeerd. Een duidelijk licht streepje. Dus volgens mij mag ik erbij op de zwangerenlijst :D Wow, ik kan het nog bijna niet geloven. Eindelijk!

7. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Wensje hij is idd vrij duidelijk voorzichtig gefeliciteerd.

Nieuwe zwangere willen jullie de uitgerekende datum vermelden? Ivm de lijst. Als je duidelijk positief test zet ik hem erop ;)

8. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Waaauew Wensjeee!!! Van harte gefeliciteerd meid! Lekker genieten nu!Hihi je gyn had toch gelijk!

9. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Ik wil er heel graag op, maar ik wacht nog heel even tot ik iets meer zekerheid heb! En wat leeftijd betreft. Over een klein 3 weken ben ik een jaartje ouder. :D Dus dan moet er ook 27 in plaats van 26 bij staan. (sorry, detail ;))

10. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Inderdaad Anoniempje. Dit had ik niet meer verwacht!

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik zie 'm!!!! Gefeliciteerd! Onwerkelijk, he?!

12. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Ja heel onwerkelijk. Ik voel me heel blij en ineens vol energie. En toch zit er ook angst. Omdat ik een miskraam heb gehad en ik denk dat mijn laatste menstruatie een vroege miskraam was (gezien de buikpijn en gigantische misselijkheid.) Maar ja, ik kan niet aantonen dat het zo is geweest.

Hopelijk gaat het nu gewoon goed en blijft het bloed weg!

Wanneer krijg je eigenlijk je eerste echo?

13. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Wensjeeeeeeee gefeliciteerd!!!! Dit is geen tuurstreepje hoor!!!
    Wat een mooi begin van 2014. Wauw.

Ik blijf duimen voor de rest!!! Jullie tijd komt ook, lieve meiden.

Parel en Nadine, wat rot van die klachten. Boe. Dikke knuf! Ik mag mezelf gelukkig prijzen hier geloof ik!!! Ik was slechts tot 9 weken misselijk en tot 13 weken moe, nu voel ik me top. Op 3x per dag janken om niks en weke botten en daardoor zere spieren na (loop nu bij de fysio voor mijn rug, maar heb ook zere liezen waardoor ver lopen niet goed gaat, en mijn knieblessure van 2 jaar geleden (tijdens squash full speed tegen de muur gelopen schaam schaam) speelt ineens weer op! Binnenkort naar Warschau en Rome... Ik mag wel een rolstoel meenemen haha.. Zo dat was mijn portie klagen haha).

Nadine, meis, maak je niet druk. We hebben alle recht om te klagen. In de eerste plaats omdat we er lang genoeg op hebben moeten wachten en er genoeg shit voor hebben moeten doormaken. Daarnaast hebben we dan wel om een baby gevraagd, maar echt niet om al die klachten. De hele dag misselijk zijn haalt nu eenmaal alle plezier en lust uit je dag, of je er straks een mooie baby voor terug krijgt of niet. Natuurlijk ben je dolgelukkig dat je zwanger bent, daar twijfelt niemand aan.
    Nog een tip. Heb je al eens een psycholog overwogen? Overgeven heeft een sterke mentale component. Het wordt heel snel geconditioneerd.

14. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Wensje, ik had de eerste echo met 6w3d.

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik zie hem hoor wensje!alvast voorzichtig gefeliciteerd!

16. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Dank je wel voor de berichtjes, dames! Ik blijf steeds maar op de test kijken. :)

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wensje gefeliciteerd! Hier de eerste echo met 5 w gehad maar was nog niks te zien, alleen dik slijmvlies. Door veel erge buikpijn werd gedacht aan bbz dus mocht om de dag weer en met 6w3d werd een stipje met knipperdingetje (hartje) gezien. Erna met 7w3d een vruchtje met dooierzakje en kloppend hartje en toen heb ik zelf de overstap naar de vk gemaakt.

Hier verder alles goed. 20 weken echo gehad maandag en de kleine was 100% apk goedgekeurd. Eindelijk was hij eens goed te zien en we hebben nu ook eens een keer wat duidelijkere foto's kunnen maken. We hebben er 2 van zijn gezichtje van voren, super lief. En hij was de hele tijd aan het duimen.
    Ik voel hem nu dagelijks bewegen en vond het eerst erg vies en nu juist leuk.
    hij houdt ervan opgerold op 1 plek bovenin te liggen. Gevolg, steeds een dikke bult bij mijn navel waardoor het voelt alsof mijn buik scheurt/geplet wordt van binnen uit. Na wat duwen en porren gaat hij dan uiteindelijk wel ergens anders liggen.

18. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Hahaha LW! Wat een eigenwijze donder. En wat ben je nog slank!! Ik was ook zo, maar ben geexplodeerd gahaha.

19. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Wauw wensje! Wat een nieuws!! Super meid, van harte gefeliciteerd!! Prachtig begin van 2014, het is je ontzettend gegund!

20. djoon

djoon Niet meer actief

Waah wensje geweldig! Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina