Hihi LW, wat een eigenwijsje Maar ook super schattig om te zien op de foto Hoe is het verder met jullie meiden? Aster, Tralala, Wensje, Meisje1987? Hoe is het met de beginnende zwangerschapskwaaltjes? Parelbloesem, nog even voor jou!
Weer getest en het streepje is nog steeds licht, maar wel duidelijker dan gisteren. Volgens mij moet ik er echt maar vanuit gaan dat het dit keer goed gaat! Volgens mij nog weinig last van kwaaltjes. In bed heel even een vlaag misselijk (ik vraag me af of het echt een zwangerschapskwaaltje is) en nu voelen mijn darmen niet helemaal lekker. (ook hiervan vraag ik me af in hoeverre het een zwangerschapskwaaltje is.) Verder gaat het wel goed. Ik kan het nog steeds niet bevatten!
Lijst NOD ??? MariaP86, 27 jaar, 11e maand, ronde 4 clomid, 1e kindje ??? Maria87, 26 jaar, 13e maand, ronde 8, ronde 5 clomid, 1e kindje ??? Elvira89, 24 jaar, 24e maand, 1e kindje ??? Anoniempje89, 24 jaar, 18e maand, 1e kindje ??? Knokke, 32 jaar, 16e maand, 6e ronde clomid, 1e kindje Behandelingen Elvira89 Menopur spuiten 75 eh Maria87 Clomid 50 mg MariaP86 Clomid 100 mg + pregnyl Knokke Clomid 100 mg Anoniempje89 Clomid 50 mg Afspraken Djoon 6 januari Controle VK Marytje 8 januari Controle GYN + echo Parelbloesem 8 januari Controle VK Zwanger Paniekertje 25 jaar Uitgerekend op 13-10-2013 - ♥ ~ 26 september 2013 bevallen van een dochter! Merel123 23 jaar Uitgerekend op 12-12-2013 - ♥ ~ 5 december 2013 bevallen van een dochter! Niero 34 jaar Uitgerekend op 14-12-2013 - ♥ ~ 16 december 2013 bevallen van eeen zoontje Parelbloesem 26 jaar Uitgerekend op 24-01-2014 - ♥ Babke 30 jaar Uitgerekend 23-02-2014 - ♥ NadineW 29 jaar Uitgerekend 30-04-2014 - ♥ Djoon 24 jaar Uitgerekend 17-05-2014 - ♥ LW85 25 jaar Uitgerekend 20-05-2014 - ♥ Marytje 30 jaar Uitgerekend 22-06-2014 - ?? Meisje1987 26 jaar Uitgerekend 30-07-2014 - ?? Meissie 27 jaar Uitgerekend 11-08-2014 - ?? Aster14 27 jaar Uitgerekend 01-09-2014 - ?? Tralala89 24 jaar Uitgerekend 12-09-2014 - ?? Wensje2014 27 jaar Uitgerekend 14-09-2014 - ??
Heb je er bij gezet En heb meteen alle afspraken en NOD die verlopen waren veranderd of weg gehaald. 11 nu zwangere, 3 al bevallen en nog maar 5 die bezig zijn, ondanks de PCOS toch een mooi resultaat. Nu op naar de eerste nieuwe bevallingen en dat de 5 maar snel zwanger mogen zijn.
Wat voelt het speciaal mijn naam erbij te zien! Ik duim heel hard dat de andere 5 er ook snel bij staan!
Ja wensje onwerkelijk hè dat we er tussen staan? Echt heel bijzonder! En nu heel hard duimen dat de rest heel snel gaat volgen!! Enne parelbloesem, hopen dat je snel gaat bevallen? 37+1 zie ik, dus je mag thuis bevallen, joepie!!
Tralala, haha ja heb het wel beetje gehad, vannacht dacht ik yeaah zet het door maar helaas. Wel erg fijn dat ik nu thuis mag bevallen
Zo hé! Wat een buik Paardebloesem! Hopelijk komt de kleine snel! Hier gelukkig geen bloed gezien en ook geen hevige buikpijn. Af en toe wat pijntjes. Mijn tepels doen ook erg zeer.Ik zit wel steeds met tranen. Vanmorgen al bij een liedje en bij het uitzoeken van een kaart in de winkel. Ik heb echt het gevoel alsof de wereld er ineens veel zonniger uitziet .
Hallo dames, Aller eerst de beste wensen voor jullie allemaal! Dat al jullie wensen uit mogen komen en het een gezond en vooral vruchtbaar jaar mag zijn! Jeej wensje! Van harte gefeliciteerd!!! Ik heb me even een tijd afwezig gehouden van de ipad omdat ik te veel aan het google geslagen was hihi. Hier gaat alles gelukkig goed! Vrijdag hebben we de laatste echo gehad. Zag er allemaal top uit! Was al een echte jumper bleef niet stil liggen hihi. Toen papa het wilde filmen was het feestje in mijn buik voorbij. Nu al een eigenwijsje hihi. Nu weer 4 weken wachten. Wat duurt dat toch allemaal lang altijd dat wachten. Verder dacht ik me weer redelijk te voelen met de medicijnen. Maar helaas het liedje begint weer opnieuw. Volgens de verloskundige normaal omdat het hormoon nu aan de top zit. Dus hoop maar dat het nog maar een paar weekjes duurt en niet tot het einde aan houd. Ook hebben we het bekend gemaakt op fb. Zoveel en leuke reacties )). En het belangrijkste we hoeven niet meer te zwijgen hihi. Eerst was ik aan het twijfelen als ik wilde weten wat het wordt, maar wordt nu al langzaam nieuwschierig hihi. Heb een tijdje gedacht een jongen maar begin nu te twijfelen. VL is nogsteeds heilig overtuigd dat het een little princes wordt hihi. Hopelijk gaat het bij jullie goed en zijn de kwaaltjes een beetje te doen! Hoor het me nog zeggen hong ik toch boven de emmer, ben ik heel snel van terug gekomen hihi. Maar ja aan de andere kant weet je wel dat het er nog is. Ik mag trouwens na beval datum 28juli ben paar daagjes vooruit gezet .
Wensje, wat super! Gefeliciteerd! Nadine, wat vervelend dat je zo moet plassen dat het soms ook fout gaat . Maar fijn om te lezen dat alles goed gaat. LW, wat super die foto! En goed te horen dat het zo goed gaat! Wow parelbloesem, wat een buik! Super zeg! Meisje leuk weer van je te horen! Zo'n echo moet toch geweldig zijn! Zoals al eerder hier gemeld ben ik niet ongesteld geworden en had ik 4 negatieve testen en 1 heel onduidelijk licht positieve test. Op aanraden van gyn bloed laten prikken en laten onderzoeken. Ben dus niet zwanger en waarschijnlijk bevatte de follikel die we zagen groeien geen eicel. Geen idee of dit vaker voorkomt? Wij hebben nu 6 rondes clomid gehad + rustmaand halverwege ongeveer en gaan nu ook door naar de volgende stap: IUI.