Toekomstige pcos mama's deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door djoon, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes anoniempje! Is t nu de eerste ronde clomid?

2. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dit is idd mijn eerste ronde met Clomid! :D
    Het zou toch echt een wonder zijn, als ik in de eerste ronde positief mag testen!

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dat is ook het stomste gedeelte van het zwanger worden!!

Nou baby maakt het erg spannend! Vandaag de VK gebeld, was daar gisteren geweest en verlies telkens beetjes vocht, ze dacht aan vruchtwater, dan zou ik vanmorgen naar ziekenhuis moeten want na 24 uur gaan ze je inleiden. Dus zodoende de VK gebeld. Naar de VK in het ziekenhuis gestuurd, werd meteen aan de CTG gelegd. Ik had dus harde buiken, maar de regelmaat is nog niet goed genoeg, het hartje deed het prima. De baby gaf wel een flinke trap toen de verloskundige wou voelen :p was die het niet mee eens na die stomme noppen op mama's buik. Daarna werd er gekeken of het idd vruchtwater was, maar ze kon er niet veel uit op maken, dus kreeg ik de fijne eendenbek voor inwendig onderzoek. Niet leuk als je zwanger bent, ben niet kleinzerig maar damn wat deed dat pijn, verloor ook bloed. Ze denkt dat ik gewoon waterige afscheiding heb die van zichzelf dus zoetig ruikt. Mocht gewoon weer naar huis, bij thuiskomst verloor ik een slijmprop met nog steeds bloed. Gelukkig is het bloedden gestopt nu, maar ze heeft dus blijkbaar wel wat getriggerd, nu afwachten wat het gaat doen. Mag in ieder geval thuis bevallen, was het wel vruchtwater dan hadden ze mij meteen ingeleid.

4. Parelbloesem

Lijst

NOD

15 januari Maria87, 26 jaar, 13e maand, ronde 8, ronde 5 clomid, 1e kindje
    ??? MariaP86, 27 jaar, 13e maand, 1e ronde puregon, 1e kindje
    ??? Elvira89, 24 jaar, 24e maand, 1e kindje
    ??? Anoniempje89, 24 jaar, 18e maand, 1e kindje
    ??? Knokke, 32 jaar, 16e maand, 6e ronde clomid, 1e kindje
    ??? Diligo Ergo Sum,, 26 jaar, ?e maand, 1e kindje

Behandelingen
    Elvira89 Menopur spuiten 75 eh
    Maria87 Puregon spuiten
    MariaP86 Clomid 100 mg + pregnyl
    Knokke Clomid 100 mg +IUI
    Anoniempje89 Clomid 50 mg
    Diligo Ergo Sum IVF

Afspraken
    Diligo Ergo Sum 6 februari Gyn ivm IVF

Zwanger
    Paniekertje 25 jaar Uitgerekend op 13-10-2013 - ♥ ~ 26 september 2013 bevallen van een dochter!
    Merel123 23 jaar Uitgerekend op 12-12-2013 - ♥ ~ 5 december 2013 bevallen van een dochter!
    Niero 34 jaar Uitgerekend op 14-12-2013 - ♥ ~ 16 december 2013 bevallen van eeen zoontje
    Parelbloesem 26 jaar Uitgerekend op 24-01-2014 - ♥
    Babke 30 jaar Uitgerekend 23-02-2014 - ♥
    NadineW 29 jaar Uitgerekend 30-04-2014 - ♥
    Djoon 24 jaar Uitgerekend 17-05-2014 - ♥
    LW85 25 jaar Uitgerekend 20-05-2014 - ♥
    Marytje 30 jaar Uitgerekend 22-06-2014 - ♥
    Meisje1987 26 jaar Uitgerekend 30-07-2014 - ??
    Aster14 27 jaar Uitgerekend 01-09-2014 - ??
    Tralala89 24 jaar Uitgerekend 12-09-2014 - ??
    Wensje2014 27 jaar Uitgerekend 14-09-2014 - ??

5. Parelbloesem

Ik heb meissie86 van de lijst gehaald, ze heeft blijkbaar eind nov, begin dec een VMK gehad.

6. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    thanx allemaal!!!

maria en anoniempje, gezellig samen op de wachtbank.
    altijd fijner dan maar alleen toch?

ik heb zitten rekenen en we achten de kans nu vrij klein dat het gelukt is....
    enkel als ik zondag mijn eisprong heb gehad of maandagmorgen heeeeel vroeg dan zou het gezien de levensduur van sperma gelukt kunnen zijn.
    maandagmiddag rond 3 of 4 uur is mijn bloed geprikt en ik kreeg dinsdag om half 10 te horen dat ik een eisprong heb gehad.
    wanneer precies weet ik niet en bloedwaardes geven ze in belgie nooit dus het blijft toch gewoon afwachten.
    tussentijdse bloeding die ik sinds zaterdag heb is ook stuk erger geworden, lijkt wel gewone menstruatie dus of een goede innesteling (mocht er een bevruchting hebben plaats gevonden) lijkt ons ook moeilijk.
    maar het wonder is zeer welkom hoor! hahaha

parel, wat spannend toch bij jou!

7. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie? Wat is het hier stil!

Ik heb nieuws:
    Ik ben officieel AFGESTUDEERD!!!!!! :D:D:D

8. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Anoniempje! Gefeliciteeeeeeeeerd! :)

9. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Anoniempje wat goed!!

Pareltje jij houdt het spannend!

Hier is de cv gisteren storingen gaan geven met als resultaat: Buiten winter binnen herfst..tenminste de temperaturen zijn er wel naar..12 graden..kun je je toch niet voorstellen vriendlief is aan het werk en ik zit hier met een baby van 1,5 maand oud thuis, we huren het van mijn schoonouders en die hebben een monteur gestuurd maar de monteur zegt alles moet vervangen worden...dat kunnen ze niet betalen dus laat jeje schoondochter en kleindochter maar in de kou zitten en ga zelf lekker naar huis...AG JA WAAROM NIET?!:x Ligt het aan mij of is dit niet normaal...`heb mn kleintje in dekens gewikkeld.

Iedereen een warm weekend gewenst;)...

10. djoon

djoon Niet meer actief

Anoniempje, gefeliciteerdd:)

Oow wat erg merel! En sorry maar als je schoonouders hun huis huren weten ze dat dit kan gebeuren dat is dan jammer maar hallo ze laten jullie toch niet in de kou met als reden ja we kunnen het niet betalen!! Tis nog maar januari!! Bah hoop dat het snel oogelost word!

11. Parelbloesem

Spijt me maar ik zou deze maand geen huur betalen en de verwarming laten repareren, hallo als verhuurder weet je dat de kosten op jou als verhuurder aan komen en al helemaal je kleinkind in de kou laten zitten

12. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Je staat als huurder, van wie je het ook huurt, ook volledig in het recht nu, Merel!
    Desnoods de boel laten repareren en de rekening verhalen op je schoonouders. De factuurnaam en -adres kan dan anders, is gewoon mogelijk.

Is toch onvoorstelbaar dat ze jou en je kleine nu in de kou laten zitten..

13. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    jeetje merel, wat schandalig!
    ik ben helemaal met de rest eens; geen huur betalen en desnoods zelf alles laten repareren en rekening naar schoonouders sturen.
    dit kan toch niet!
    sterkte meid!

14. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dankjulliewel meiden! :D

@Merel. WOW dat is niet normaal! Hoe krijgen ze dat over hun hart! Ze zouden op z'n minst helpen een voorlopige oplossing te vinden. Maar jullie daar met een baby laten zitten, dat kan gewoon niet! Sterkte meid.. ik hoop dat het inmiddels al is verholpen!

15. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Merle, jeetje wat een verhaal zeg! Ik hoop dat het ondertussen is opgelost! En anders idd zelf laten maken en inhouden op de huur.

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest. Heb dupasten gekregen en daarna gaan we aan de clomid 50mg. Ben beniuwd wat mn lcihaam ermee doet na natuurlijke cylcessen van ongeveer 190 dagen. Streven (ook van gyn) is om te gaan voor een cycles van 28 dagen en een mooie eisprong. Laten we het hopen!

16. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Tero. Fijn dat je kunt starten met een behandeling. Ik hoop dat je cyclussen idd korter zal worden, zodat je meer kansen in het jaar hebt!

Ik heb sinds gister last van mijn borsten. Ben bang dat dat dat geen goed teken is. Ik krijg namelijk altijd ongeveer een week voordat ik ongesteld word, last van mijn borsten. :( Ik baal ervan.. wil het liefst helemaal niets voelen nu!

Vandaag heb ik bloed laten prikken. Morgen krijg ik te horen of ik een goede eisprong heb gehad.

17. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Anoniempje: Hoeft niet, hoor! Ik had juist altijd net na de eisprong last van mijn borsten. Het was voor mij hét teken dat mijn eitje gesprongen was..

18. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    In jouw geval was dus pijnlijke borsten een goed teken! :D
    Ik heb dus altijd voor mijn menstruatie pijnlijke borsten ervaren, dus ik denk nu meteen aan ongesteld worden. (lijk wel klassiek geconditioneerd :p Pijnlijke borsten = menstruatie)

Hoe het met een zwangerschap is... ik heb geen flauw idee. Sommige vrouwen hebben idd last van hun borsten en anderen weer niet. Wat is het wachten toch vervelen!!

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hihi, soort Pavlov effect.. Alleen krijg je hier geen koekje bij.

En wat zwanger zijn is er geen pijl op te trekken, helaas! Hoeveel dagen na je eisprong hebben ze bloedgeprikt? Een week erna zit je op je piek van je progesteronwaarde. Die van mij is ooit 170 geweest met 2 eitjes, maar niet zwanger.

Toen ik zwanger was, had ik enorm veel last van mijn borsten. Ze waren zelfs een cupmaat groter, maar ik gebruikte dan ook Utrogestan..

20. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Haha precies, net een Pavlov effect!
    Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Op vrijdag 17 januari had ik mijn laatste FM. Toen had het eitje net een sprong gemaakt of zou in het weekend (18/19 jan) een sprong maken, ze wisten het niet met zekerheid te zeggen. Inmiddels ben ik zeker een week verder. Volgende week zou dan denk ik mijn NOD zijn.

Deel Deze Pagina