Wow! Wat verschrikkelijk veel, Maria! Dan moet die bevoorrechte zwemmer hier vast tussen zitten! Ik duim voor je!
hoi meiden, allereerst weer super bedankt voor jullie lieve woorden en knuffels toen bleek dat mijn spontane eisprong niet is uitgelopen op een zwangerschap! nu ben ik even stuiterend als mariap86 hahaha. want ik moet vanavond pregnyl zetten en woensdag voor IUI naar ziekenhuis. vind het super spannend! dus mariap ik vind het fijn te lezen dat jij het reuze mee vond vallen, pak van mijn hart werd na de rustmaand zonder medicijnen wel weer helemaal gek van de clomid..... hormonen gierden alle kanten op evenals mijn humeur..... ook flink veel opvliegers dit keer... maar ik heb alles over voor die zeer gewenste baby! haha nog 2 dagen en ik zit bij je op de wachtbank hoor mariap!
Thanks! Ik hoop het ook zo! Hee Knokke, gezellig! Ook wel fijn om met iemand te kunnen babbelen die ook IUI doet. Ik heb best veel vertrouwen in deze techniek. Het klinkt logisch om de beste zwemmers hoog in de baarmoeder te spuiten voor meer kans. Ben ook wel opgelucht dat de moetjes niet meer moeten zeg maar. Snap dat je gek wordt van de clomid. Ik had dat ook, werd helemaal dol van de bijwerkingen. Zit nu op puregon en das echt zoveel fijner! Welke dosering zit je? Thanks Djoon!
Spannend Maria & Knokke!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim voor jullie joh! Sterkte op het wachtbankje. Maria, dat klinkt echt supergoed... zoveel zwemmers!
hoihoi, vanmorgen de eerste IUI gehad. viel mij idd ook 100% mee. beetje jammer dat de lage slagingskans nog even werd benadrukt.... geeft hoop :S maar goed, ik hoor gewoon bij de lage slagingskans! zal ze eens een poepie laten ruiken! hahaha hoop ik dan toch ik zit om 100 met clomid maria. ik reageer daar al maanden goed op wat eitjes betreft vandaar dat ze hebben aangeraden daar op te blijven. had er maandag 1 van 21 mm en 1 van 13 mm. diezelfde avond pregnyl gezet dus waarschijnlijk is enkel die grote gesprongen. thanks voor het duimen marytje! groetjes!
Lijst NOD ??? MariaP86, 27 jaar, 13e maand, 1e ronde puregon, 1e kindje ??? Elvira89, 24 jaar, 24e maand, 1e kindje ??? Anoniempje89, 24 jaar, 18e maand, 1e kindje ??? Knokke, 32 jaar, 16e maand, 6e ronde clomid, 1e kindje ??? Diligo Ergo Sum,, 26 jaar, ?e maand, 1e kindje Behandelingen Elvira89 Menopur spuiten 75 eh Maria87 Puregon spuiten MariaP86 Clomid 100 mg + pregnyl Knokke Clomid 100 mg +IUI Anoniempje89 Clomid 50 mg Diligo Ergo Sum IVF Afspraken Zwanger Paniekertje 25 jaar Uitgerekend op 13-10-2013 - ♥ ~ 26 september 2013 bevallen van een dochter! Merel123 23 jaar Uitgerekend op 12-12-2013 - ♥ ~ 5 december 2013 bevallen van een dochter! Niero 34 jaar Uitgerekend op 14-12-2013 - ♥ ~ 16 december 2013 bevallen van eeen zoontje Parelbloesem 26 jaar Uitgerekend op 24-01-2014 - ♥ ~ 1 februari 2014 bevallen van een meisje Babke 30 jaar Uitgerekend 23-02-2014 - ♥ NadineW 29 jaar Uitgerekend 30-04-2014 - ♥ Djoon 24 jaar Uitgerekend 17-05-2014 - ♥ LW85 25 jaar Uitgerekend 20-05-2014 - ♥ Marytje 30 jaar Uitgerekend 22-06-2014 - ♥ Meisje1987 26 jaar Uitgerekend 30-07-2014 - ?? Aster14 27 jaar Uitgerekend 01-09-2014 - ?? Tralala89 24 jaar Uitgerekend 12-09-2014 - ?? Wensje2014 27 jaar Uitgerekend 14-09-2014 - ??
Wie wil er de lijst bij gaan houden? Ik ga het niet trekken om deze bij meerdere topics bij te houden En zo te zien moeten er een aantal dames bij. Ik heb Maria87 eraf gehaald. Zij heeft helaas besloten van ZP af te gaan omdat het haar te veel energie en moeite kosten om te hendelen met alle dames in haar omgeving etc die zwanger werden, in de wetenschap dat ze nog minimaal 6 maanden met clomid verder moest.
wat is het hier rustig!! afgezien van parel's lijst met overname vraag en marytjes reactie niks geplaatst na mijn reactie van 6 dagen geleden.... mariap, elvira, anoniempje en diligo (met andere woorden de niet zwangeren volgens de lijst) hoe gaat het met jullie? waar zitten jullie in de cyclus? zit er iemand samen met mij in de wachtweken? zwangere dames, alles goed daarbinnen? en kersverse moeders, alles goed met de kleine en mama? mijn nod is vrijdag 7 maart
domdomdom, helemaal vergeten dat ik samen met mariap op de wachtbank zit na iui..... hoe gaat het met jou meid? ook allerlei kwaaltjes? ik wel hoor pff.... was tero en steph ook nog vergeten zag ik, hoe gaat het met jullie?
Hee Knokke, Het is hier idd rustig haha. Mijn nod is aanstaande zaterdag, maar ik heb het idee dat het wederom niet is gelukt. Heb weer symptomen van een komende menstruatie (veel dunne afscheiding, gevoelige tepels en krampen). Dus ik ben een beetje down. Wat voor kwaaltjes heb jij? Kom jij een beetje goed die wachtweken door?
MariaP! Van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan, hihi en lekker aansluiten bij de zwangeren! Ik ben zelf al een tijdje niet heel actief meer. Ik zal straks even rustig de laatste berichten lezen en reageren!
wauw gefeliciteerd maria!!! dat geeft mij moed ik heb al een week enorm stijven en pijnlijke tepels, ben af en toe kotsmisselijk en voel geregeld iets in mijn buik. nod is woensdag maar moet van ziekenhuis en vriend tot vrijdag wachten met testen.... weet niet of ik dat volhoud hoor.....