Thanks dames! Test liep zondag al aardig op dus ben blij! Knokke waarom moet je wachten eigenlijk? Ik hoop voor jou ook een rose test!
mooi maria! geen idee waarom ik moet wachten. de iui was in een ander ziekenhuis waarmee mijn ziekenhuis samenwerkt. bij mijn eigen ziekenhuis moest ik exact 2 weken na eisprong testen en van dit andere ziekenhuis moet ik 2 weken + 2 dagen wachten met testen. geen uitleg, dat moet zo. en mijn vriend houd zich daar dan stellig aan en vind dat ik dat ook moet doen hahaha maar ik heb minder geduld. zo stom, na iui had ik totaal geen hoop omdat die dokter niet zo positief was en de lage slagingspercentages nog even opnoemde maar door die pijnlijke tepels en alles wat ik voel ben ik heel benieuwd of het dan toch gelukt is
Och ik zou dat helemaal niet kunnen. Ik testte al 11 dagen erna haha stuk ongeduld dat ik ben. Waarom was de dokter niet positief dan? De slagingskans is 1 op 6 vertelde mijn dokter. Wat zijn jouw symptomen geweest? Ik hoop zo voor je dat het raak is!
Whaaaaaaa meideennnn IK BEN ZWANGEEERRRR!!!!! Ik heb vanochtend getest, echt knalpositief. Ik sta nog op mijn benen te trillen. Zo onwerkelijk dit!
Maria en anoniempje gefeliciteerd Ik heb in mijn album 5 foto's staan van ukje. Haal ze er vanavond wel weer af
Gefeliciteerd anoniempje! Hier helaas sinds zaterdag ongesteld. Heel raar, was er zo van overtuigd dat het gelukt was en toch geen traan gelaten dit keer. Totaal geen emotie terwijl ik altijd overloop van emoties. Tis balen maar ja vanavond weer aan de clomid