Uitslag bloedonderzoek: niet zwanger. Dat hadden we al verwacht dus zat vol goede moed te wachten op wanneer ik weer mag starten. En toen kwam pas de klap: mijn hormoonwaardes staan precies zo dat ik niet spontaan ongesteld ga worden maar ook geen nieuwe ronde kan starten.... ik moet nu 10 dagen duphaston ofzo gaan slikken om menstruatie op te wekken die waarschijnlijk 5 dagen daarna pas eens komt en dan kan er pas gestart worden met een nieuwe ronde. heb zitten janken als een klein kind. ben ik eens niet van slag dat het niet gelukt is omdat ik dat van begin af aan al dacht en krijg je dit weer. het zit ook daadwerkelijk nooit mee als het om onze kinderwens gaat....
Getver Knokke, wat vervelend. Jij gebruikt alleen Clomid toch? Kun je niet aankaarten om te spuiten, bijv puregon en pregnyl? Sterkte! Niks aan zo... Ik heb vorige week donderdag de pregnyl gezet en zaterdag de inseminatie. Dus nu de akelige wachtweken .. Heb ontzettend veel kwaaltjes door de pregnyl : moe moe moe en vreselijk zere borsten. Gisteren deden ze zo'n zeer dat ik ze eraf wilde. En heel emotioneel. De kunst is om me er niet gek door te laten maken, de pregnyl veroorzaakt ook zulke kwaaltjes, maar het geeft ook hoop . . . Ben er gek genoeg wel minder mee bezig dan vorige keren. Wij gaan zaterdagavond voor een week naar Malta. Lekker veel afleiding tijdens de laatste week. Gisteren medisch paspoort opgehaald, dus de puregon gaat mee, voor het geval ik daar op Malta eerder ongesteld word. Jammer dat het zo rustig is hier.. Volgens mij zijn de hoogzwangere dames bezig met hun nesteldrang Knokke, ik hoop dat je snel weer kunt beginnen. Zo vervelend dat wachten, vooral als je nog niet kan beginnen. Liefs
Ik heb trouwens elke maand na de eisprong steken in mijn borstkast . Lijkt wel een hartaanval. Typisch PMS kwaaltje. Dat begon gisteren ook, dus gelijk het gevoel dat het niet gelukt is.. Maar nu eerst genieten van de vakantie!!
fijne vakantie shiva! balen dat je zoveel last hebt van bijwerkingen. kan je niet overstappen naar een vervanger voor pregnyl? ik heb clomid en pregnyl, al bijna een jaar inmiddels en nu 3x in combinatie met IUI gehad. eerste keer dat het zo loopt dus ga nog niet van mijn neus maken om over te stappen naar iets anders. mocht het volgende keer weer zo zijn dan wel natuurlijk.