Privacy betreft berichten in statistieken

Discussie in 'Over deze site' gestart door MissXX, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo moderators ZP

Ik had een vraagje betreft de berichten in de statistieken.
    Natuurlijk heb je alles zelf in de hand wat je hier schrijft enzo en is het, net als op bijna ieder ander forum, mogelijk te zien in welke topics je een bericht plaatst.

Maar nu vraag ik mij af of het ook echt nodig is te zien wat je geschreven hebt in dat bericht. Als je iemands statistieken bekijkt kan je precies zien wat iemand allemaal schrijft en zodoende is je privacy een stuk minder dan wanneer dit niet het geval is.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Maar bij een vermoeden van identiteit kan je zodoende heel makkelijk checken of dit inderdaad het geval ipv honderden pagina's door te moeten lezen om diens geplaatste berichten tegen te komen..

2. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Dat ben ik helemaal met je eens!

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik ook!

4. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Mooi, samen staan we sterk! :D

Soms klik ik het profiel van iemand aan en dan vind ik het echt eng om te zien hoeveel je meteen van iemand komt te weten, en is een eventuele link zo gelegd. Heel jammer!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    O dat vind ik juist wel handig...

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Echt? Komt dat dan doordat je heel nieuwsgierig bent? ;) Haha!

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.290
    2.987
    113
    Beste MissXX,

Dit is een standaard functie van de forum software die samenwerkt met de zoekfunctie waardoor we 'm niet uit kunnen schakelen, sorry.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    ha ha

betrapt...

Ja klopt :p

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.899
    19.386
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het juist wel handig. Als iemand met een vraag zit en je wilt een goed en persoonlijk antwoord geven, kan het wel fijn zijn als je een beetje terug kunt kijken. Of als een naam me bekend voorkomt en ik weet niet meer waarvan, dan kijk ik vaak ook even in welke topics die persoon heeft meegepraat. Ik ben slecht in namen, maar vaak weet ik het dan wel weer.

Wat betreft privacy... tja, dat is je eigen keus toch? Ook zonder zoekfunctie is het denk ik verstandiger om bepaalde dingen niet online te zetten en voor jezelf te houden. Misschien dat zo'n zoekfunctie juist wel een stok achter de deur om jezelf een beetje in toom te houden wat betreft. Want het is denk ik een illusie om te denken dat mensen je identiteit niet kunnen raden als zo'n zoekfunctie er niet is.

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik vind het ook fijn, als ik inderdaad denk dat iemand me bekend voor komt.
    en tja, op google ben je ook zo te vinden als je hier uitgebreid vanalles neerzet. die verantwoording is bij jezelf en niet bij zp lijkt me zo :)

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Antwoord door beheer is gegeven voor het overzicht doe ik deze op slot ;)

Deel Deze Pagina