Mijn dochtertje plast de laatste paar dagen af en toe weer in haar broek..gewoon expres dat weet ik heel zeker. Ze is bijna 2.5 maar al maanden zindelijk. Ik denk dat het een manier is van aandacht vragen vanwege de de baby. maar mijn vraag is..hoe moet ik er mee omgaan? Moet ik boos worden? straf geven? net doen alsof er niets gebeurd is? wat is de beste methode. Ze is de laatste 2 weken al echt een ramp en nu plast ze dus ook weer in haar broek. iemand hier die hetzelfde heeft meegemaakt? en hoe hebben jullie het opgelost?
Daan was ook helemaal zinnelijk totdat de roerige tijd van het einde van me zwangerschap zat is hij weer in zijn broek gaan plassen en ik krijg het nu niet afgeleerd op dit moment. afwachten en wachten tot er weer wat meer rust komt in huis
doe jij hem dan een luier om overdag..of laat je hem gewoon de hele tijd in zijn broek plassen? Het gaat nu wel goed..vandaag geen ongelukjes..he tis ook niet dat ze het elke dag doet en dan de hele dag door..maar ze heeft haar momenten.. Als je haar bijv. straf geeft en naar de kamer stuurt..dan piest ze volledig in haar broek als ze dan toevallig net heel nodig moest..