Wow !! Eerlijk gezegd dacht ik dit al, je had geen buikpijn, je bent geen kindje verloren oid, het leek zoveel op mijn verhaal !! Maar ja, ben geen verloskundige, alleen maar ervaringsdeskundige Heerlijk dat je toch bent geweest en dat alles goed is ! Geniet er van !
Wow, wat een goed nieuws!!!! Je leest een soort gelijk verhaal best vaak hier op ZP. Ben zo blij voor jullie. Geniet ervan! Fijn dat je nu opgelucht het weekend in kan gaan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Na een donderwolk weer een rose wolk voor je! Hopelijk lukt het een beetje er van te genieten!
@Maanvrouwtje dus toch een laagliggende placenta.... Misschien heb je wat aan het topic bij Zwangerschap Placenta praevia totalis. Het kan zijn dat je de hele zwangerschap (af en toe) bloedverlies zal houden. Het is wel iets om rekening mee te houden. Maar wat super dat alles goed is!
Potverdikkie meid! Ik zie nu pas je update. Wat een opluchting zal dat geweest zijn. Bij mij hetzelfde verhaal geweest. Ik wacht nu nog wel op onderzoek door gynaecoloog, maar als het maar goed gaat met de baby'tjes Gefeliciteerd!
Nog een update: op de echo van de nekplooimeting werd een groot hematoom gezien, van 7 bij 3,5 cm. Zou geen kwaad kunnen, maar vind het toch wel een eng idee. Zag er op de echo even groot uit als ons kindje. Ook gek dat de vlos het afgelopen vrijdag niet zag. Iemand ervaring?
Ja lijkt mij ook eng. Het moet vanzelf oplossen en je zou alles mogen doen, maar als het mij betrof zou ik voorlopig alleen nog maar op de bank liggen en me heel rustig houden. Het kan goed gaan, dat weet ik wel. Maar ik heb ook weleens begrepen dat als je baarmoeder erg geprikkeld raakt door het bloed, het toch mis kan gaan. Wil je niet bang maken, echt niet, maar geef het je toch mee.
Vandaag echo gehad bij de gyn en hematoom was van 7,5 naar 1,5 cm gekrompen!! Nu nog 2 wk rustig aan en dan weer een echo. Als het hematoom weg is, mag ik weer alles! Nu alleen nog duimen op een goede afloop van de NIPT en dan kan het echte genieten beginnen!!!!