Wat fijn dat het zo goed voor je lijkt te hebben gewerkt, zeg. Wanneer mag je op controle voor een echo? Dan kun je het helemaal afsluiten. En inderdaad, hopelijk hoef je het niet nogmaals mee te maken.
Omdat ik donderdag naar ny vlieg mag ik maandag al voor echo komen. Kan je er nog niet heel veel van zeggen, maar mocht er dan duidelijk toch nog heel veel weefsel zijn dan dinsdag curretage. Mocht het er redelijk uitzien dan waarschijnlijk volgende afspraak nadat ik terug ben uit ny. En dan weten we het natuurlijk pas echt helemaal zeker.
Vandaag bij de gyn geweest, zat nog een ieniemini restje die er waarschijnlijk nog vanzelf uitkomt. Dus geen curretage voorlopig. Afspraak is wanneer ik straks weer ga menstrueren dan echo inplannen om te kijken of het echt weg is, mag dan ook gelijk afspraak voor terugplaatsing inplannen beter ingepland en af moeten zeggen. Mocht de rest er nog zitten dan krijg ik een hysteroscopie, stuk fijner dan curretage. Bloed nog wel redelijk maar aan de echo nog niet zo gek want er moet nog wat bloed uit