Machteloos gevoel, vooral de vraag waarom?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dansprinsesje, 29 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    pff vandaag een hele slechte dag.
    Voel me zo machteloos.
    Waarom is het toch nog misgelopen :(
    Wat heeft jullie gynaecoloog gezegd waarom het nog misloopt na +/- 9 weken?
    Ook al heb je perfecte echo op 8,5 week (perfecte grootte , perfect kloppend hartje)
    pff :cry:

2. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Vervelend dat je je zo voelt en ook heel begrijpelijk. Ik heb een keer een miskraam gehad met 8 weken. Tja.. wisten we maar waardoor het komt.. helaas is daar niet veel over te zeggen.
    Mij troostte wel de gedachte dat het beter nu mis kon gaan dan met bijvoorbeeld 20 weken.. zekerheid heb je nooit, pas als je je kindje in je armen hebt.
    Klinkt cliché, ik weet het.. maakt het niet minder verdrietig en de wens is er nog steeds.. maar dan verwacht je het echt niet meer.
    In de aanleg is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan, hoe vervelend ook.. :(

Ik werd wel heel snel weer zwanger, de gedachte dat het wel kon vond ik ook geruststellend al heb je er op dat moment helemaal niks aan.

Wees lief voor jezelf, je gevoelens mogen er zijn. Het is ook gewoon verdrietig! Dikke knuffel vanaf hier.

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Vanaf een week of 8 moet de placenta het echt gaan overnemen van het dooierzakje. Het kindje gaat dan echt van jouw leven. Er moet veel gebeuren voordat de placenta volledig werkt. In dit proces kan altijd iets mis gaan. Weet je op sommige vragen zul je nooit een antwoord krijgen. Hoe hard het ook is..

Dansprinsesje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina