Ik vergeet nog wat: echt ieuw.... ik stopte altijd geld in mijn mond, dubbeltjes, kwartjes en stuivers! Heb het met de euro's nog niet geprobeerd, of zou ik eruit gegroeid zijn?
Toen ik zeven was heb ik samen met mijn zus tegen ons broertje gezegd dat de drolletjes van onze cavia hele lekkere dropjes waren. Hij vond ze uiteindelijk toch niet zo lekker! ale:
ik weet ook nog goed dat mijn vriendinnetje heel trots de nieuwe auto van haar vader had gewassen.......... met een STALEN SCHUURSPONS !
er zitten verhalen tussen zeg..... ieuuwwwwww. Hoop niet dat mijn kind later van die gekke dingen gaat doen hoor! Ik deed niet zoveel geks, volgens mij. Ik at wel altijd kruimels van bouillonblokjes en legde ze dan tussen de muur en koelkast ofzo. Mijn broertje pluisde elke nacht zijn (vaak vieze) luier uit! Kwam mijn moeder s'morgens allemaal van die wattebollen tegen, sommige helemaal nat, bah! En hij heeft een keer hondenpoep aan een stokje door brievenbussen heen gegooid, met een rode kop vertelde hij het toch maar....
jeetje wat was ik dan een braaf kindje weet alleen dat ik op mijn 3de of zo mijn vervelende buurjongen een steentje naar zijn hoofd heb gegooid met gevolg gat in zijn kop
We woonden eerst in een flat. Toen heb ik een keer op de balkon gepoept, en ben er met een stokje in gaan roeren. Het grappige is dat mijn tante vroeger precies hetzelfde heeft gedaan. Ik had vroeger altijd last van wormpjes. Mijn moeder vroeg zich altijd af hoe ik daaraan kwam, en dat ze steeds terug kwamen. Totdat mijn moeder me betrapte. Wat bleek dat ik de gepaneerde schnitzels steeds aflikte, eerst met mijn hand eroverheen en dan mijn hand aflikken (bllleeehhhhh).
Wat leuk om te lezen zeg ! Ik was dol op bier en zand meer niet geloof ik ? Oja, ik was ook dol om alles uit te likken ! Mijn neef wel, die had een keer een katteluik ondekt bij de buren en heeft toen alle katten van de buurt bij hun naar binnen gestopt !
ik stopte altijd slakken in mijn jaszak die nog in hun huisje zaten. Maar als ze er eenmaal uitkwamen dan vond ik het niet leuk meer. Dan ging ik naar mijn moeder toe om ze eruit te laten halen. Heb ook nog wel eens een hele groep slakken een kleurtje gegeven met stiften. Dit bleef nog best wel lang zitten want ik kwam ze de weken erna overal tegen. Kon precies zien welke ik in mijn handen had gehad.
Ik at stiekem de hondenbrokjes op van het hondje van mijn opa en oma. (jakkes...) Ik knipte alle planten van mijn moeder kapot (ook haar jonge, gekweekte scheutjes van het een of het ander) om er groenten-soep mee te maken, net als mama
hahah, ik weet nog dat ik moest oppassen op mijn broertje en zusje. ik wilde ons een lekker schaaltje joghurt maken met heeeeeeeel veeeeeeel suiker. Mijn moeder bewaarde het suiker en de zout altijd in glazen bussen. Dus uiterlijk niet van elkaar te verschillen. Ik pakte dus per ongeluk de bus zout en kwakte er bij ons 3en lekker veel over de joghurt. NIET TE VRETEN dat spul... gelijk weggegooid, maar mam-lief kwam de volgende dag wel vragen wat die vele joghurt in de vuilnisbak te betekenen had. hahahaha Oh ja, en ik stak ook eens met lucifers de gordijnen in de woonkamer in brand. toen liep ik naar de keuken waar mijn vader was en zei: pot pot (voor kapot kapot). Mijn vader nietsvermoedend naar de woonkamer gelopen.... tja dat was schrikken dus...... gelukkig kon hij het zelf nog blussen......
Haha leuke en vieze verhalen dit... Ik deed wat veel meisjes ws nu nog steeds doen. Mn haar zelf knippen! Was moeders niet zo blij mee hihi.