23, en gepland (want dat is de eerste vraag die iedereen leek te stellen toen ik vertelde dat ik zwanger was )
33 dat we besloten te stoppen met de pil 33 dat ik zwanger raakte 33 dat ik beviel en 1 week later werd ik 34
Ik heb een tijdje geleden gereageerd, dat als het goed zou gaan (volgens de uitgerekende datum) ik 23 zou zijn. Maaarrrr ik was lekker nog net een kwartiertje 22 !
Op 25 ste verjaardag gestopt met pil, 25 toen in zwanger werd en zal nog 25 zijn als ik beval. Ik word 2 maanden later 26
Ik was 27,5 toen ons zoontje geboren werd. Al wilde ik zelf altijd op mijn 25e zwanger worden van de 1e. Maar ja, 2,5 jaar later is ook prima geweest hihi...
zo een beetje gelezen hier en zie toch dat er veel mensen zijn die in de 20 zijn toen ze zwanger werden. wij zijn in het weekeinde dat ik 30 werd zwanger geworden dus een verjaardags kadootje en was ook 30 toe ik ben bevallen.
ik was net 1 maand 19 bij de eerste, net 1 maand 21 bij de 2e en net een maand 23 bij de 3e. Dus ik denk dat ik het tegenovergestelde ben whaha....
Ik was 22 toen ik zwanger raakte van de eerste en ook 22 toen de eerste werd geboren. Ik zal 24 zijn als de tweede wordt geboren. Bovendien hoog opgeleid dus extra bijzonder om al zo jong moeder te zijn (gezien voor die groep het gemiddelde op zo'n 33 jaar ligt geloof ik)