Ik zal die gemiddelde leeftijd hier es ff omhoog krikken Ik was 41 toen ik beviel van mijn 1ste en zal als het goed is net 44 zijn geworden als de 2de komt. Of ik hiervoor gekozen heb? Nee dat niet, maar soms loopt het leven anders dan je gewild zou hebben. Of je maakt 'verkeerde' keuzes, zoals in mijn geval jaren lang wachten omwille van mijn stiefkinderen. Als ik nu terug kijk zou ik dat niet meer doen. Godzijdank heb ik ontzettend veel mazzel gehad dat ik op mijn leeftijd nog 2x zwanger mocht raken van een gezonde baby.
20 bij de eerste...21 bij de 2de nu 25 als nr 3 komt een slimme meid krijgt haar kind optijd aldus de gyn die het leuk vindt om eens een jonge meid te zien... in mn omgeving beginnen ze vaak pas eens voorzichtig met 25
Als ons kleintje geboren word ben ik 24, een paar dagen later zal ik jarig zijn. Mn man is wel een jonge papa, die is 22!
Tjonge, wat een hoop reacties al. Ik ben 29 nu, maar 30 als ons kindje komt. Had voor mij ook 3,5 jaar eerder gemogen hoor, maar is niet eerder gelukt. Weet iemand hoe ik hier een poll van kan maken?