@ Melle, je bent vandaag uitgeteld. Spannend! Voel je al iets gebeuren of denk je dat het nog even duurt?
Ik zag in het begin al iets staan over dat het misschien handig was er een pol bij te maken....Of word er ook een overzicht bij gehouden? ben er wel benieuwd naar hoe we er nu voorstaan! *stoetel ik zie dat er nu een pol is... waar kan ik die vinden?!* 25 ben ik als mijn 1e kindje geboren word
Ik was nog net 23 toen mijn dochter geboren werd. (16 dagen later werd ik 24) en ik ben nu 27 en in februari uitgerekend van nr 2. (ben dan nog steeds 27)
Ik was nog net 29, 3 weken later werd ik 30. Was wel eerder gepland/gewenst, maar je hebt niet alles voor het zeggen.
Ik was net een week 24 jaar toen ik beval van mijn eerste kindje en zal net 4 weken 26 jaar zijn als ik beval van mijn tweede kindje...
24 bij mijn eerste zoon, 26 bij mijn tweede zoon en 31 bij mijn eerste dochter, nu dus Ik wou mijn kinderen voor mijn dertigste, ben een jaartje overtijd gegaan
24 als het goed is Blijft hij net zo lang zitten als ik deed (was op dezelfde datum uitgerekend) dan ben ik net 25