mijn ouders hebben niets extra aangeschaft maar het duurt ook nog wel even voordat zl daar een keer gaat blijven. Mijn schoonouders hebben een complete uitzet bij elkaar verzameld en wij hebben ook nog een deel gekregen van het verzamelde. Ik geloof niet dat ze er wat voor hebben betaald ze hebben alles gekregen. Zl kan daar gewoon blijven slapen in het oude bedje van mijn vriend en ze hebben alles behalve een autostoel dus hij kan daar altijd heen. Het enigste wat wij meenemen is luiers en doekjes. Zl is daar elke week een dag dus het is wel nodig dat ze alles hebben.
Mijn schoonmoeder heeft echt bergen speelgoed, bijna net zo veel als wij thuis hebben met drie kids. Speelkeukentje+enorm veel benodigdheden/poppenhuis/poppen/poppenbedje/houten treinbaan/duplo/puzzels/fisher price/lego/kast vol prentenboeken/ knutselspullen etc etc. Ook heeft ze een bedje/kinderstoel/borden,bekers etc Als we daar komen met de kids zijn ze dus altijd erg zoet. Ik vind het wel echt abnormaal veel, maargoed ze vind het zelf altijd erg leuk om van alles te kopen op rommelmarkten en heeft ook veel dingen nog van vroeger. Mijn ouders hebben ook een kinderstoel en bedje gekocht en ook een paar curver bakken vol met speeltjes bij de kringloop vandaan. Het is een veel kleiner aanbod aan speelgoed maar niet minder leuk. Mijn moeder is ook altijd erg veel samen met onze kids aan het spelen en voorlezen en spelletjes doen en daarom zien ze haar heel graag! Zelf hebben we een extra autostoeltje gekocht die we dan meegeven als het nodig is.
Mijn schoonouders hadden al 3 kleinkinderen en daar staat een kinderstoel en een boel speelgoed. Ze passen nooit op (omdat ik dat niet wil...) dus ik heb daar ook niet neergezet verder. Mijn ouders hebben 3 maanden lang 3 dagen in de week opgepast en passen nu 1 dag in de week op. Ik heb daar zelf een bedje met matras en beddengoed neergezet, een box, aankleedkussen en kinderstoel. Ik pieker er niet over om ze dit zelf te laten kopen! Wel hebben ze naast het speelgoed wat ik daar heb neergelegd speelgoed voor onze dochter gekocht. Dit blijft ook bij opa en oma liggen. Oh ja.... het enige wat ze aangeschaft hebben is een babyfoon....
Mijn so weet ik niet (was toen net wel/net niet in beeld ) maar hun kennende niks en hebben ze het hun dochter laten betalen. mijn ouders hebben ook niks gekocht, campingbedje, kinderstoel en speelgoed hadden ze nog, maar jongste zusje is ook maar 7jaar ouder dan mijn zoon en scheelt 15 jaar met de oudste, ma vond het dus nooit de moeite om op te ruimen o ja, ze heeft pas wel nieuwe bordjes en bekers gekocht, ze kwam te kort telkens Nieuw speelgoed hoeft ze van mij helemaal neit te halen, er staat nog zoveel en kinderen spelen er altijd mee. Autostoel zelf gekocht en daar neergezet. Binnenkort gaat ze wel zelf een buggy kopen (tweedehands) omdat mijn neefje een flinke beer is en ze er rugpijn van krijgt als ze hem naar onze oma moet dragen haha