Ja echt heel veel en lang hoofdpijn.. Leek wel of ik juist migraine kreeg! Ja van elke vrouw is de hormonenhuishouding weer anders denk ik.. Wel hartstikke fijn dat het hielp tegen de migraine bij jou! X
Ik gebruikte alleen de nuva-ring. Maar toch zwanger geraakt van mijn duo door een medicijn wat niet samen bleek te gaan. Was wel schrikken. Nu gebruik ik weer de nuvaring.
Ik heb gestemd voor 'alleen de pil'. In het begin van onze relatie ook met condooms erbij maar na een soa/hiv test de condooms meteen de deur uitgedaan.
Wij gebruikten alleen de pil... uhh ik dan he Maar ik vergat hem zo vaak, dat ik ongeveer wel vruchtbaarheidsproblemen moest hebben. En uiteindelijk was dat ook zo. (toeval waarschijnlijk hoor)
IK heb anders gestemd. Voor ons huwelijk geen sex, en erna NFP, en na de geboorte van onze zoon NFP icm condooms.
Alleen de pil. Ik was al ruim 12 jaar aan de pil. Uiteraard over gehad, wat er zou gaan gebeuren als ik toch zwanger bleek te worden. Mocht ik toch door de pil heen zwanger zijn geworden, was het flink balen geweest, maar wel welkom. Nu gestopt: Laat de zwemmers maar hun werk doen 8)
De 2 jaar dat we samen waren geen seks ! Daarna wel seks maar met anticonceptiepil en condoom. Ruim 1.5-2 jaar later zijn we weer met de condooms gestopt en dus alleen anticonceptiepil. Toen zwanger geraakt tijdens het slikken van de pil. Na de zwangerschap enkel condooms gebruikt (en 2 maanden de pil geslikt). Toen zwanger doordat we 1x te lui waren voor een condoom !
Ik was aan de pil, in het begin wel nog dubbel op gedaan, maar na een jaar denk ik niet meer en alleen op de pil vertrouwd.
Ik was gewoon aan de pil en nu doen we dit ook terug zo. Er is maar een minimale kans dat je effectief zwanger raakt, en moest dit zo geweest zijn hadden we er gewoon voor gegaan denk ik. In het begin gebruikten we wel een condoom, want we waren maar 16 en 17, maar na een tijdje 'vergaten' we die te gebruiken.
De eerste 5 jaar van onze relatie gebruikte ik de pil. Op een gegeven moment was ik klaar met die troep in mijn lichaam en hebben we alleen nog maar een condoom gebruikt (met in ons achterhoofd 'gaat het "mis", dan heeft het zo moeten zijn'). Na een aantal jaar met condoom, waren we wel toe aan kinderen, dus alles de deur uit en zie mijn banner
alleen de pil, 9 jaar lang geslikt en nooit door de pil heen zwanger geraakt. Die kans is ook echt HEEL erg klein hoor.
Ik was aan de pil,heb 4 jr lang heftige migraine gehad,nu gaan we over op condooms. (we zijn nog niet aan kinderen toe) Ik heb zo genoeg van die rotpil,ben nu 10 dagen gestopt en heb 8 dg lang heftige migraineaanvallen gehad. Dit had ik overigens met alle 10 soorten pil die ik geprobeerd heb En oh ja,voordat we met elkaar naar bed gingen allebei getest op SOA natuurlijk ondanks dat we allebei maar 2 relaties hebben gehad
Hey, Een paar jaar de pil en daarna Mirena. Een condoom heb ik alleen gebruikt als ik niet zeker was van SOA's bij mijn nieuwe partner, en bij de overgang tussen pil en mirena. Mirena is zo veilig, heb ik me nooit onzeker bij gevoeld ivm zwangerschap... Maar alleen onthouding is 100%!
ik gebruikte 9 jaar de pil en ben er doorheen zwanger geraakt waar ik overigens echt blij mee ben! na bevalling de mirena gebruikt maar alleen maar buikpijn en andere klachten mee en na 6 maand laten verwijderen. Nu de Femcap i.s.m. zaaddodend pasta alleen nu is voor het eerst gisteren iets misgegaan en eisprong is ook nog eens dit weekend word lange 2 weken in de zenuwen zitten pff..