Toen was het gebeurt.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rnate, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hahha lijkt me zoontje wel
    die donderd van het aanrecht af met een flinke jaap in zijn kin als gevolg en klimnt er de dag erna weer op

grrrrrrrrrrr...kinderen hahaha

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat komt later pas, dat ze echt gaan leren van ervaringen. Nu zou ze echt tig keer van de trap moeten vallen, voor ze er iets van leert :( De leeftijd he: herhalen, herhalen, herhalen, en daarom idd bij echt gevaarlijke dingen voorkomen dat het ze kan overkomen.
    Maar ook hier hoor: wel eens een paar stappen van de commode af gedaan om even het nieuwe pak luiers te pakken. En boem, daar lag ze :(

Voor de rest: veel sterkte! Zou fijn zijn als je man het licht nog gaat zien, maar iig duidelijk dat er echt iets moet gebeuren, omdat dit geen leefbare situatie is :(

3. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Wat zul je geschrokken zijn, dat kan ik me voorstellen. Bij ons viel Gilian over de kop van de glijbaan met zijn hoofd op de tegels en hij brak zijn onderarm op twee plaatsen. En ik....ik stond er een meter van af en was te laat. Ik heb me heel schuldig gevoeld maar ik kon er niks aan doen.

Wat ik je nog wel als tip wil geven als het nog een keer gebeurt....

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar baby en dreumes.

Jeetje zeg, natuurlijk ben je geschrokken.
    Gelukkig maakt ze het goed!
    Mijn man viel met kind en al...dat doe je niet expres, sommige dingen gebeuren gewoon.
    Sterkte! Dit zal inderdaad nog wel ff spelen in je hoofd.

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ze was al bezig omhoog te krabbelen dus dat scheelde. Wel een goeie tip al zou ik er zelf op dat moment niet aan gedacht hebben als ik het al wist...

7. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Meid, ik weet precies hoe jij je voeld, onze zoon greep met 1,5 jaar een kopje kokend heet water van het aanrecht, ik stond er notabene maar een meter vandaan, met boeiende sirenes zijn we maar het brandwondencentrum in groningen gebracht waar hij 6 dagen op ren ic kamer en daarna nog 4 dagen op een mc heeft gelegen mijn kind had dit dit allemaal aan mij te danken hij was 9% verbrand in gezicht en borst/buik. Ik voelde me een hele slechte moeder, maar ik zat daar met bijna allemaal ouders die ongeveer het zelfde mee had#n gemaakt, kindjes zien geen gevaar en er gebeuren dagelijks dit soort ongelukken soms loopt het goed af soms niet, en je bent nog steeds een goede moeder hoor (wat heb ik hier toen aan getwijfeld) maar echt je kindje heeft niets en nu moet jij dit gaan verwerken, één ding is zeker het zal je nooit weer gebeuren en dat traphek controleer jij nu 2xgeloof me. het gevoel trekt weg en. dat je dit nu telkens herbeleefd is verwerkingsproces. Suc6 het komt goed je bent nog steeds een goede moeder en je kleine zal dit beamen.

8. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ps: kinderen van die leeftijd leren er niet van, daar zijn ze te jong voor, zij weet het waarschijnlijk al niet eens meer ( zij de psycholoog in het zh ons) wij zijden hij zal er wel van geleerd hebben. Nee zij ze dat hebben kinderen op die leeftijd niet!

Deel Deze Pagina