De laatste dagen ben ik wat snel duizelig als ik buk maar goed heb dat vaker maar nu vind ik het eng worden. Ik werd geroepen door me zoon of ik stond op van de bank want ik zat ff lekker. Ik loop richting me zoon en voel me raar in me hoofd worden en zag vlekjes ik wilde de stoel pakken maar dat lukte niet meer. Me lichaam deed heel raar en toen ik me ogen open deed lag ik op de grond. Ben dus ff weg geweest ben alleen thuis met 2 kindjes en ben nu best wel bang dat nog een keer gaat gebeuren ik voel me nu weer redelijk gewoon alleen hoofdpijn omdat ik op me hoofd ben gevallen. Ik zal vamiddag met knul naar drievliet gaan en hoop dat straks weer weg is vind zo zielig om niet te gaan. Weet iemand wat dit kan zijn ? Begin me nu wel zorgen te maken
Ben geen dokter, maar het klinkt oa als lage bloeddruk of probleem met je evenwichtsorgaan... Wil niet vervelend doen, maar als je vanmorgen nog flauwgevallen bent en hard je hoofd hebt gestoten lijkt het me niet zo'n heel goed idee om in de hitte naar drievliet te gaan en daar in een attractie tegen hetzelfde probleem aan te lopen... Zou eens langs de huisarts gaan als ik jou was!
Ik heb er vroeger veel last van gehad. Dan werd het zwart voor mijn ogen en begon mijn lichaam oncontroleerbaar te shaken. Dit had met lage bloeddruk en tekort aan ijzer te maken. Zou als ik jou was even naar de dokter gaan om jezelf te checken! Sterkte!
ik zou ook zeker niet naar drievliet gaan zou eerder de hap ff bellen.. lijkt me niet echt goed kan je niet morgen naar drievliet en vandaag badje neerzetten ofzo?
Met bukken doet me denken aan een lage bloeddruk inderdaad. Dan heb je daar snel last van. Flauwvallen hoeft echt niet iets engs te betekenen hoor. Ken zoveel mensen die regelmatig van hun stokje gaan. Mijn zusje door stress bijvoorbeeld, een kennis van mij die ging wel eens twee keer op een dag.
Heb dit al jaren met regelmaat en nooit een echte oorzaak gevonden. Ze denken dat het een combinatie kan zijn van lage bloeddruk 100/60 gemiddeld en erg lang zijn ( 1.80) maar dat weten we niet zeker. Jaren onderzoek gehad aan hard, bloed etc. Heb het bij opstaan altijd en minimaal 4x per week val ik echt flauw. Bij veel inspanning ben ik ook altijd de pineut. Toch belemmerd dit mijn niet van dagelijkse activiteiten. Als je eenmaal flauw bent gevallen blijf je heel de dag slapjes en hoofdpijn zou ook wel even blijven ( komt niet persee door val maar eerder door tijdelijk geen/weinig bloed in de hersenen. ) wat zoute drop en bijv zoet houtthee drinken om de bloeddruk te verhogen, goed eten en even je lichaam de tijd geven te herstellen. Na past uurtjes gaat het dan wel weer. Zorg dat je vandaag regelmatig eet en goed drinkt
Kan een lage bloeddruk zijn, ijzertekort of vermoeidheid. HAP zal ik niet bellen na 1 keer flauwvallen. Tenzij je hoofdpijn erger wordt of nog een keer flauwvalt. Na het flauwvallen heb je altijd wel een raar hoofd de rest van de dag. Naar Drievliet gaan lijkt me echt niet verstandig, sterker nog, niet gaan! Rustig aan doen vandaag. Sterkte ermee!
Klinkt een beetje als een bloeddrukdaling bij het veranderen van lichaamshouding, zoals opstaan, bukken e.d. Google maar eens op orthostatische hypotensie. Dit kan veel oorzaken hebben, waaronder een gevolg van juist een hoge bloeddruk, maar ook bv. het gebruik bepaalde medicatie, bloedarmoede of te weinig drinken kan een oorzaak zijn ( + nog een heleboel dingen meer ). Ik denk dat je er verstandig aan doet om in ieder geval de hitte niet teveel op te zoeken, zeker niet in een attractiepark. Verder goed drinken en met het veranderen van lichaamshouding zoals opstaan en bukken e.d. er op letten dat je dit niet te snel doet. Wanneer je klachten aanhouden, zou ik volgende week zeker even langs je h.a. gaan.
Voel me nu wel weer Okey alleen nog beetje hoofdpijn. Me vader zegt dat hij het ook wel eens heeft en dat niet veel kwaad kan. Waarom ik niet een andere keer naar drievliet kan is heel simpel ik kan alleen vandaag morgen hebben we andere dingen te doen en maandag zal het wel weer zo druk zijn en de rest van de week moet mijn man weer werken dus dan kan het niet. We gaan niet in heel drukken dingen. Maar wel draai dingen denk dat ik die dat maar ff oversla vandaag. Denk de treintje en de kinderachtbaan en dat soort dingen. Me zoon is nog te kleine om overal alleen in te mogen dus ik moet met de meeste dingen mee maar kijk het nog ff aan. De plannen waren pas voor vamiddag uurtje of 1 ga nu ff wat eten en drinken en dan kijk ik weer verder.
als je al zo slap bent zou ik echt niet in de volle zon bij 25+ graden gaan lopen. Dat is vragen om problemen.
Ik zou ook lekker thuis blijven als ik jou was.. Heel sneu voor je kindje maar wat niet gaat, dat gaat niet. En ik denk dat het heel onverstandig is om nu, met dit warme weer, in een druk park rond te lopen.
Ik zou nu ook niet gaan. Je zoontje is 4 zag ik? Die is oud genoeg om uit te kunnen leggen waarom het nu niet kan. Je gezondheid is toch belangrijker dan zo'n dagje uit. En daarbij, denk even na, hoe het voor je zoontje zal zijn, als jij daar vanmiddag weer flauwvalt, en de medewerkers laten een ambulance komen met toeters en bellen. Denk dat dat meer impact heeft dan dat je er nu voor kiest om thuis te blijven, en het dagje uit even uit te stellen. Zo belangrijk is dat nu toch ook weer niet?
Ik zou ook niet gaan als ik jou was, Geef je lichaam even de tijd om te herstellen en ga dan even op een ander dagje als je weer 100% fit bent Weet je zeker dat het een gewone hoofdpijn is en geen hersenschudding? Ben een jaar geleden zelf bij een proefdag werken bij de Mc donalds van me stokkie gegaan vol met me hoofd op de tegels Hersenschudding aan over gehouden toen.
Ik zou ff je HB-gehalte laten checken bij de HA. Misschien heb je een ijzertekort. Kan ook dat je te snel bent opgestaan, dan schijnt er opeens een golf aan bloed naar beneden te stromen. Gisterenavond toevallig de dochter van mijn vriend hier neergeklatst. Viel door de douchedeuren naar buiten, uiteraard met haar hoofd tegen de rand van een stenen muurtje. Werd onwel in de douche, maar dat schijnt vaker voor te komen bij vrouwen (bloedvatverwijding door de warmte). Huilend en trillend kwam ze naar beneden, overal bloed. Ging ik op haar hoofd zoeken (ze had pijn maar wist niet wat er gebeurt was), kom ik een snee van hier tot Tokyo tegen. Moest ze gehecht worden. Gelukkig allemaal goed afgelopen, maar zij heeft ook wat hoofdpijn door de harde klap.
Klinkt n btje als orthostatische hypotensie zoals eerder in de reacties genoemd... kan op zich geen kwaad, wel rekening houden met rustig van houding veranderen, voldoende drinken. Wel vervelend van je hoofdpijn, kan door de val komen? Afh van hoe je je erbij voelt zou ik denk wel gaan hoor
Ik heb dat ook door lage bloeddruk en weinig ijzer. Vooral met dit weer. Veel water drinken lijkt iets te helpen.
Misschien komt het ook wel door de warmte??? Heb dat ook weleens.. Dus zou zeker niet in de zon gaan lopen nu
Ik weet niet of je bent gegaan, maar als je het zelf eng vind worden dan zou ik zeker niet gaan..........
Nee ben noet gegaan ben geëindigd in het ziekenhuis omdat ik me raar blijf voelen net of ik kon weg vlieg ik heb een veels te lagen bloeddruk en moet vanavond veel drinken en zoute dingen eten en als me morgen goed voel mag ik alles weer doen. Normaal is mijn bloeddruk 120 over 80 en nu was die voor mijn doen erg laag 95 over 70 me hoofdpijn komt doordat er even geen bloed in me hersenen was tijdens het flauwvallen heb pijnstillers gehad en nu maar hopen dat het snel weer goed gaat voel me nog steeds wat duizelig en of ik ga vliegen maar de testjes van vinger naar je neus op 1 been staan enz die waren goed