Toen werd ik wakker op de grond

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Bedankt xxx

2. ladygaga

Vannacht was het zo ver dat ik weer een flinke daling had en zit er nu nog midden in zolang ik zit of lig gaat goed ik kan op dit moment niet lopen want dan val ik flauw me man is op dit moment ors halen in de hoop dat het dan beter gaat

3. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Pff, getver wat lastig zeg ;) Heel veel beterschap en pas goed op jezelf!

4. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Bah wat naar! Beterschap!!

5. Als het nu niet opknapt... zou ik terug naar het ziekenhuis gaan. Je drinkt wat en als je bloed gaat naar je maag om dat te verwerken. Waardoor je in een vicieuzecirkel terecht komt. Dan kan je beter iets toegediend krijgen via een infuus lijkt mij.. Beterschap!!

6. ladygaga

Net weer bij de huisartsen post geweest en dit krijg ik te horen.
    Je ziet er niet ziek uit.
    Bloeddruk gemeten suiker gemeten.
    Je heb niks en zit tussen je oren.
    Ik kan niet lopen want dan val ik flauw wat nou tussen de oren
    Ik ben niet gek ik voel toch wat mijn lichaam me vertelt.

Ik ben dus weer thuis maar er is niks opgelost en kan nog steeds niet lopen ik doe alles op mijn kont schuivend door het huis want als ik zit gaat het wel.

Ik heb vamiddag zelf me bloeddruk gemeten en als ik zit is deze gewoon goed.
    Ga ik dus staan dan zakt mijn bloeddruk echt heel erg soms niet een meer meetbaar.

Ik word nu bij de huisartsen post behandelt als iemand die gek is.

Ik heb besloten een klacht in te dienen want zo behandel je geen mensen .

Nu moet ik tot dinsdag wachten en naar me eigen huisarts te gaan want ze willen me niet helpen.
    Krijgen er ook nog een andere ziekte op want de hele wachtkamer zat vol me spugende mensen dus dokterspost leyenburg bedankt alvast voor de gratis buikgriep en voor geen hulp.

7. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Als het echt zo erg is en je word daar niet geholpen, waarom ga je dan niet gewoon naar de Eerste hulp in het ziekenhuis? Als je niet eens kan lopen zonder dat je flauw valt dan ga je toch niet tot dinsdag wachten!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Als alles goed is...je bloeddruk en suiker...

Kan het dan misschien niet een stress aanval zijn?

Ik heb dat namelijk een keer gehad. Ik had mezelf zo druk gemaakt dat ik duizelingen kreeg en niet meer kon staan. Ik viel steeds weg naar 1 kant. Ik ging gelijk liggen aan 1 kant en toen ging het langzaam beter.
    Zodra ik er weer aan dacht gebeurde het weer.

Geen idee of dit bij jou ook kan zijn ( of je heel gestresst bent)

9. Eiveo

Eiveo Niet meer actief

Drink je nog steeds veel water of krijg je ondertussen al meer zout en suikers binnen? Die zijn namelijk nodig om het vocht makkelijker in je bloedvaten te krijgen, waardoor hopelijk het bloedvolume groter wordt en de bloeddruk toeneemt.

10. ladygaga

Was bij de eerste hulp geweest maar die stuurde me terug naar huisartsen post dus werd daar niet geholpen ik zit nu thuis probeer te lopen een klein stukje 2 meter gaat prima maar voelt erg raar.

Ja ik drink me suf water flesjes gaan hard en eet veel zoute dingen.
    Ik ga straks naar bed en hoop dat als ik morgen wakker word weer normaal kan lopen ik ga volgende week op vakantie.
    Dinsdag ga ik me eigen dokter bellen.

Niet echt stress wel me werk verloren afgelopen week maar dat boeit me niet zo .

Ik heb net een klacht gestuurd over hóe ik ben behandelt ben er nog niet klaar mee.

Mocht ik morgen nog niet goed zijn ga ik naar een andere lokatie

11. ladygaga

Straks naar de huisarts ik moet mij voortbewegen op de grond voor me kindjes zorgen.
    Ik hoop dat er snel een oplossing gaat komen ik ga volgende week al op vakantie.
    Ik heb me nog nooit zo raar gevoelt maar hulp krijg ik tot nu toe niet

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Mm kan er niet iemand je komen helpen? dit gaat toch niet? dat snap je zelf ook wel neem ik aan? Man? moeder vader? Broer zus?

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Heb je ergens erge pijn? Heb je moeite met 'gezond' eten? Heb je misschien scherpe stekende pijn? Heb je hyperventillatie voor je flauwvalt? Ben je lang out wanneer je flauwvalt? Hoe voel jij je erna?
    Ik at slecht toen zei de dokter dat ik IBS had toen at ik nog minder en viel ik aan de lopende band flauw tis pas de laatste 2 jaar dat ik niet meer flauw gevallen ben om dat ik redelijk gestructereerd eet en elke ochtend ga poepen... Verstopping kan mij ook echt misselijk ziek tot zelf flauwvallen laten voelen.. Dokters zijn een beetje shit vandaag de dag alleen maar ijzer checken en als je niet knock gaat recht voor hun neus en daarbij jezelf goed zeer doet schieten ze echt niet op.. Stelletje prutsers..

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even relativeren meis, dat risico loop je altijd in de wachtkamer van een arts.
    Als je vandaag naar je eigen huisarts moet, zullen daar vast ook zieke mensen zitten.
    Als je gezond bent, hoef je immers niet naar de huisarts toe?
    En dat iemand anders ziek is, hoeft niet automatisch te betekenen dat jij het ook zult krijgen.

Voor de rest wil ik je veel beterschap wensen. Laat je maar goed onderzoeken en laat je niet afschepen. Het is jouw lichaam en het gaat om jouw gezondheid! Die lage bloeddruk (volgens mij is bij jou de onderdruk prima, maar juist de bovendruk aan de erg lage kant) moet verder onderzocht worden. Dat moet toch ergens vandaan komen? En dat je niet rechtop kunt lopen....laat het maar goed aan de huisarts zien.

15. Evientje

Evientje Niet meer actief

Hoe is het bij de huisarts geweest?
    Ben benieuwd wat er bij de huisarts uit komt!
    In ieder geval beterschap!

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    enal geweest?

17. ladygaga

Ben net terug ik moet morgen bloed laten prikken en dan krijg ik donderdag de uitslag.
    Ik heb volgens de dokter een te lage bloeddruk maar dat wist ik al.
    Ik moet er maar mee leren leven en zal dit de rest van me leven met me mee dragen.

Nog even terug te komen op mijn stukje met spugende mensen ik heb een kots fobie ik heb ook een erg grote angst voor buikgriep omdat ik pds heb en een buikgriep bij mij niet goed uitpakt.
    Ik ben dus erg mee bezig zeker in een wachtkamer.
    Een normaal griepje of verkoudheid gaat maar door boeit me niet, buikgriep moet ik echt proberen te voorkomen.

Maar goed nu dus afwachten op de uitslag deze weet ik als mee zit donderdag

18. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Dat klinkt wel heel dramatisch.

Je weet nog niet eens wat er aan de hand is.
    En als het lage bloeddruk is, dan is daar prima mee te leven.
    Opletten met eten en niet te snel opstaan.

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

IK Vind het maar een beetje vaag een dramatisch allemaal.

20. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    lage bloeddruk kun je klachten van krijgen maar niet die klachten die jij omschrijft dat is wel heel erg

klinkt mij meer als een virus op het evenwichtsorgaan

Deel Deze Pagina