Toename ontlasting kort voor de bevalling in combi met menstruatiekrampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door D83, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Gefeliciteerd , wat een leuke naam Siem!!!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    #62 D83, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
    O jeetje lieverd wat vreselijk! Heb k t helemaal verkeerd begrepen..
    Ik heb hele goede injecties die helpen.. Sumatriptan..
    In overleg met m'n neuroloog ook tijdens m'n zwangerschap te gebruiken bij extreme aanvallen maar dat is t nu niet
    Zit al vanaf vrijdag te klieren, als t nou goed door zou zetten kan k t behandelen en ben k er vanaf
    Maar dit is niet te doen..
    Omdat t bij jou vnml hormonaal is weet ik niet of jij baat zou hebben bij de injecties, t is toch meer n pijnbestrijder en pakt niet de oorzaak van de aanval aan..
    Preventieve middelen hebben voor mij ook niet veel gedaan omdat ik vanwege bijwerkingen moest stoppen
    Ik ben al lang blij dat k iig iets heb wat de aanval zo snel stopt
    Voorheen jaren gezocht naar n effectief medicijn maar niks hielp behalve Diclofenac zetpillen maar dan moest k echt naar bed, en was k nog een dag kwijt
    Deze injecties werken precies waar ze moeten werken en binnen half uur ben k er weer zonder bijwerkingen
    Er is vnml in engeland veel onderzoek gedaan naar dit medicijn in combinatie met zwangerschap
    En dit is zo ver bekend de enige triptanen die in overleg met een arts in een zwangerschap gebruikt mogen worden. Diclofenac bijv mag echt niet! Maar werd hier wel n x geadviseerd..
    De gegevens over sumatriptan zijn nog niet zo bekend bij artsen in Nederland , hier in Zeeland al helemaal niet.. Laatst keken ze me bij de hap ook echt verbaasd aan toen ik t zei. Maar vind steeds meer gegevens/onderzoeksresultaten op internet terug waaruit t blijkt maar vertrouw vnml op m'n arts en gegevens die zij tot haar beschikking heeft. Hoop dat een dag t algemeen bekend wordt zodat alle vrouwen die kampen met migraine in een zwangerschap ergens op kunnen terugvallen want Paracetemol helft gewoon niet.. Althans niet bij mij en bij velen die ik ken ook niet..
    Weet nie waar je woont maar k zou je m'n neuroloog in Amsterdam kunnen aanraden
    Miss een consult waard
    Vanwege de afstand onderhouden we nu Telefonisch contact..

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kelly van harte gefeliciteerd meid! :)

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833