Lieve dames, Misschien dat jullie hier meer over weten. Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden, dit is ronde 1 nog maar. Ik moet morgen eigenlijk ongesteld worden, maar ik heb dus sex gehad tijdens m'n eisprong. Nu voel ik al sinds een weekje ongeveer lichte krampjes/steekjes in mn buik(alsof ik ongesteld moet worden) En sinds een dag of 4 ben ik de hele dag door met vlagen misselijk maar met de dag word de misselijkheid erger, vooral vandaag ben ik ontzettend misselijk. En de hoofdpijn heb ik heel lichtjes ookal sinds een dag of 4 en vandaag voel ik het echt heel erg. Ik heb net een zwangerschapstest gekocht van k2v5. Die ben ik van plan morgen te doen. Maar weet iemand of die hoofdpijn en misselijkheid horen bij een aankomende menstruatie of zal het toch een zwangerschap zijn? Kun je al zo vroeg symptomen hebben??? Please help
Je kan zeker al zo vroeg symptomen hebben, nadat je eitje is ingenesteld wordt het progesteron, oestrogeen en hcg aangemaakt en dit kan allerlei kwaaltjes geven. Maar hoofdpijn kan natuurlijk ook met je aankomende ongi te maken hebben. Die misselijkheid is natuurlijk wel heel typisch
Nou als je morgen ongesteld zou moeten worden kan t allebei zijn, enige manier is testen.. Spannend! Knap dat je er mee kunt wachten tot morgen. Hoop voor je dat t raak is!
Bedankt voor het reageren Ik heb die hoofdpijn dus ook al 4 dagen, het begon heel lichtjes en vandaag echt erg. Ik heb dit anders nooit voor mijn menstruatie. En die misselijkheid word ook steeds erger met de dag, elke slok drinken wat ik neem word ik misselijk van elke hap wat ik eet ook en ook bij alle geurtjes.... herkent u dit misschien?
Ja ik hoop natuurlijk ook dat het raak is, gelijk al met de eerste keer proberen. Het is ook super spannend, ik wil eigenlijk vanavond al testen maar ik weet niet of het dan te vroeg is. Mocht dit een zwangerschap zijn en dit dus symptomen zijn, zou een test dat toch moeten zien? of hebben symptomen niks met HCG te maken?
ja als de symptonen van een zwangerschap zouden komen zou dit idd een posiieve test moeten geven. je zou dus al kunnen testen. als je niet teveel gedronken hebt zou je t kunnen doen.
Hoi! Hopelijk is het raak! Ik wil niet flauw doen maar in het jaar voor ik zwanger raakte had ik elke maand de meest vreemde symptomen Toen het raak was helemaal niks. Vorige maand voelde ik vanalles maar nee hoor,gewoon ongesteld. Ik krijg trouwens koppijn vlak voor ik ongesteld wordt Het irritante is gewoon dat veel symptomen ook hetzelfde zijn als je menstruatie komt. Laat je het nog even weten? Lijkt me geweldig als het meteen raak zou zijn.
Ben je al lang van de pil? Want dat zou er natuurlijk voor kunnen zorgen dat je 1ste eisprong/menstruatie wat langer op zich laat wachten. Ben je zeker van je eisprong? Kan inderdaad 2 kanten uit, ik hoop dat het meteen raak is natuurlijk. Ben benieuwd!
Ja ik heb echt nog nooit hoofdpijn gehad voordat ik ongesteld word, en al helemaal niet zo erg als vandaag. Maar goed kan eerste keer zijn toch haha Ik laat het morgen weten wat er van de test is gekomen spannend
Oh nee ik slik de pil al zeker 3 jaar niet meer, ik kon er namelijk niet zo goed tegen, dus daar ligt het niet aan. Ik heb mn eisprong duidelijk gevoeld. Ik heb trouwens ook last van witte romige afscheiding... ik weet niet of dat wat is?!