Ik heb gister in Duitsland net over de grens een kinderwagen van het merk Moon gekocht. Lijkt qua design een beetje op Joolz, dus misschien ook een tip voor mensen die die te duur vinden. Maxi cosi kan er ook gewoon op. Nee ik heb geen aandelen in dit merk Liep er zelf per toeval tegen aan, dus denk misschien ook voor anderen een idee.
Mooie wagen! Een link naar winkel is misschien handig? Overigens hier een Joolz in huis maar vind hem er niet echt op lijken
Link staat op de foto erbij baby-direkt.de Wel mooie wagen Voor duitse begrippen..de meeste duiters lopen met een oerlelijk ding dat afstamt uit het jaar 1901
Ik heb even op de website gekeken missymaaike. Ben zeer slecht in Duits, dus uit de tekst kan ik het niet halen, maar zie er geen plaatjes bij staan waarbij het kindje naar je toe gedraaid zit.
Ja, het zitje kan je gewoon naar je toe zetten. Ook de maxi cosi kan erop, worden adapters voor bij geleverd. Via babywalz.nl te bestellen in Nederland, wel via een Duitse firma. Heb hem zelf net over de grens in Bocholt gehaald. Maar dat is natuurlijk alleen interessant als je er niet zo ver vandaan woont. Ben er zelf erg tevreden over.
Ah dus toch. Ik ga eens op babywallz kijken, wonen zelf sowieso ook vlakbij de grens. Wel fijn om hem ook in het echt te zien. Mooi ding op de plaatjes in elk geval.
Wauw. Dat ziet er heel goed uit! Mooie wagen voor een mooie prijs! Wij wonen 15 minuten van duitse grens. Dat is nog ns t kijken waard! Thanks voor deze tip!!! Ben wel benieuwd hoe t met inklappen vd wagen zit. Of ie makkelijk achterin de auto (clio) te vervoeren is. Maaaaar dan wordt dat n bezoekje aan de buren