Hallo, Een tijdje geleden heb ik al wat vragen gesteld over flesweigeren. Helaas drinkt ze nog steeds geen druppel uit de fles. Daar had ik me al bij neer gelegd. Heb een kolf gekocht, zodat ik op het werk mijn productie op gang houdt. Op het kinderdagverblijf blijven ze stug oefenen met de fles om het vervolgens lepelend te geven. Niet handig, maar je moet toch wat. Nu sinds twee dagen is mijn borstvoeding echt erg aan het terug lopen. Ze wil alleen maar aan de borst, maar krijgt echt te weinig binnen. Blijft ontevreden en we zitten alweer op 2 nachtvoedingen (terwijl ze sliep van 21.00 - 05.30). Hoe moet dit nu verder? Is mijn productie nog op te krikken op een andere manier? Begin me echt zorgen te maken dat ze niet meer genoeg krijgt... Gr. Jolanthe
Heb je al eens gehoord van Domperidon? Lees er maar eens over op Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding Het is een beproefd middel en van 2 X 10 mg zien we al heel goede resultaten terwijl dat een minimale dosering is. Het is misschien raar; medicijnen slikken die als bijwerking hebben dat je er meer melk van krijgt, maar in dit geval moet je misschien wat. Soms is 1 of 2 weken slikken voldoende om zo'n boost te krijgen dat je daarna kunt afbouwen. Apotheken doen soms lastig als je zegt dat je het voor BV gebruikt. Op zich is het wel vrij verkrijgbaar. succes Linda