13 weken zwanger donker afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Senna82, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Ik maak me een beetje zorgen
    Afgelopen week ben ik behoorlijk verkouden geweest met heel veel niezen.Gisteravond zag ik tijdens het wc bezoek dat er wat roodbruine afscheiding in mn broekje zat.
    Ik schrok behoorlijk (in oktober een miskraam gehad.)
    Bij het afvegen na het plassen afscheiding van een lichtbruine kleur.Na het afvegen vanmorgen weer hele licht bruine afscheiding.
    Kan dit kwaad?
    Hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Bruinverlies is niks om je zorgen over te maken, en aangezien je al 13 weken bent kan rood ook een gesprongen vaatje betekenen.. Zolang je niet veel rood met stolsels verliest + buikkrampen, hoef je je geen zorgen te maken :)

3. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    +1

Succes, ik heb het ook meerdere keren gehad, zelfs hevig bloedverlies......

4. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Bedankt! Stelt me gerust.
    Al sloeg de schrik er behoorlijk in toen ik het zag.
    Rotnacht gehad.

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik snap dat je een rotnacht hebt gehad meid! Ik zou er ook enorm van geschrokken zijn. Maar zoals gezegd zou het inderdaad een gesprongen vaatje kunnen zijn door al het hoesten en niezen.

Mocht het aanhouden, zou ik persoonlijk, de VK bellen. Zeker gezien je voorgeschiedenis is dat niet raar.

Succes!!

6. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ja dat snap ik, kan zijn door het niezen dat er misschien een vaatje is gesprongen.

7. ML82

ML82 Niet meer actief

Heel herkenbaar! Ik ben nu bijna 10 weken en heb gisteren ook een beetje bloed verloren bij het plassen en nu nog wat bruine afscheiding, echt heel minimaal.
    Heb dit 2 weken geleden ook gehad en vk zei indd dat er een adertje geknapt kan zijn. Daarna nog een prima echo gehad!!
    Alles is erg gevoelig en je hebt 3 liter extra bloed bij je! Je hebt bijv. ook sneller kans op een bloedneus nu...
    Maar al met al word je er niet blij van, elk wc bezoekje is slopend, hopen dat er niet meer komt! Of elk krampje dat je voelt... zucht...
    Gezien mijn voorgeschiedenis is het allemaal al spannend genoeg! Dit kunnen we er niet ook nog bij gebruiken... grrrr...

Hoe gaat het nu dan Senna?

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Denk ook dat je je niet druk hoeft te maken, maar ik sluit me hier wel bij aan...gezien je voorgeschiedenis...Gewoon even voor je eigen gemoedsrust een etxtra controle.

9. lien123

lien123 Niet meer actief

Ik had ook met 14 weken bruinverlies. Ik mocht meteen komen voor een echo en er was niets aan de hand. Ik schrok ook zo. Als je het fijn vind zou ik echt even vragen om een echo. Gewoon voor je eigen gemoedsrust.

Deel Deze Pagina