toeslag 15e

Discussie in 'De lounge' gestart door zogezegend, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Is deze nu afgeschaft?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Waar heb je het over? Toeslagen komt toch altijd op de 20e en de voorlopige teruggaaf op de 15e?

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Toeslagen krijg je de 20e.

4. zogezegend

Sorry voorlopige teruggaaf bedoel ik, bestaat dat nog?

5. penseel

penseel Niet meer actief

Dat is over gegaan naar het kindgebonden b. Dus afgeschaft: kreeg je idd altijd op de 15 de.

6. zogezegend

Oke bedankt!!

7. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Bestaat nog. Vandaag zelf een briefje ontvangen dat een bedrag naar mijn rekening is overgemaakt (voorlopige teruggave inkomstenbelasting 2015). Wat over is gegaan naar kindgebonden budget is de alleenstaande ouderkorting.

8. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Bestaat nog, vandaag binnen zoals altijd op de 15e.

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gaat het hier om kgb of de andere toeslagen? even in de war :) kgb hier nog niets van gezien

10. penseel

penseel Niet meer actief

Oké bij mij dus in mijn kgb. Heb niks gehad vandaag.

Niet dat het nodig is. Met kgb en toeslagen kom ik zelfs beter uit dan in 2014.

Dacht eerst naar de 1480 te gaan naar heb loon strook gezien en ben iet om hoog gegaan wel die toeslag is er af van alleen staande ouder. Maar dat zit idd in het Kgb. En ben 40 euro om hoog gegaan.

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier vandaag ook een bedrag gestort gekregen, maar nog geen idee wat het precies is :)

12. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Ik zou ook wat terug krijgen. .heffingskorting ofzo dat is toch geen bedrag die je standaard iedere maand krijgt ? Want stond dat ik dat terug krijg in termijnen..altijd lekker :)
    Nu had ik ook meer kgb gekregen vorige keer.. zal dat alvast een deel zijn geweest dan? Of is kgb gewoon omhoog gegaan?
    Ben er benieuwd naar..net al gebeld en stonden in de wacht werd de verbinding verbroken..ik zie dit topic en ik dacht ik vraag het hier ook maar even :)

13. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Oja en op internet stond ING voor 12 u en de rest van de banken in ieder geval voor 0:00
    Of ik heb het verkeerde gelezen maar dat denk ik niet :)

14. zogezegend

Oke...ik heb nog niets gehad en wist dat er dus iets geschrapt werd, ik wacht dan wel af.

15. zogezegend

Er verandert dus toch aardig wat, ik ga van een alleenstaande ouder uitkering naar een alleenstaande uitkering, kindergebondenbudget gaat iets omhoog, en voorlopige teruggave is dus gewoon geschrapt...
    Dat word nog wat met mijn administratie, nu de 20e afwachten wat ik krijg, en einde van de maand...

16. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Voorlopige teruggaaf is niet geschrapt. De alleenstaande ouderkorting is alleen geschrapt, maar als je bv een koophuis hebt, heb je ook nog te maken met hypotheekrenteaftrek en die teruggaaf krijg je gewoon de 15de gestort.

Toeslagen de 20ste, kgb geen idee.

17. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Huh hoe komen sommige erbij dat de voorlopige teruggaaf is geschrapt? Het enige wat de 15e is vervallen is de alleenstaande ouderkorting. Deze zit nu in het kgb die inderdaad de 20e komt.
    Maar ik heb gewoon mijn voorlopige teruggaaf gekregen hoor alleen dan inderdaad wat minder.

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb helemaal geen teruggaaf gehad... Dus zo de bd maar eens bellen. Heb hem vorig jaar aangevraagd en gebeld en toen werd er gezegd dat als je hem ininvuld voor 2014 dat hij dan automatisch gewoon doorloopt... Maar niet dus kennelijk.

Moet ik nu elke keer in januari een voorlopige aanslag gaan invullen van dat jaar?

19. derisa

derisa Lid

14 jan 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook gewoon gehad..

20. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Het loopt gewoon door. Heb niks opnieuw moeten aanvragen. Kreeg de beschikking mbt voorlopige teruggave inkomstenbelasting tegelijkertijd met de toeslagen beschikking eind november.

En gisteren dus ook gewoon voorlopige teruggave IB gekregen.

Deel Deze Pagina