wij gaan een bon geven voor 1 of 2 nachtjes weg. Kunnen ze zelf kijken waar ze heen willen. En de kleinkinderen gaan natuurlijk iets knutselen
Idd lekker een paar nachtjes weg. En wat ook leuk is: een boeket geinspireerd op het bruidsboeket van toen. Mocht je creatief zijn en wat meer tijd hebben is het mss leuk om 40 foto's te verzamelen. Uit elk jaar van het huwelijk 1. Natuurlijk starten met de grote dag zelf . De foto's kan je aanvullen met korte quotes of herinneringen.
robijn staat voor 40 jaar huwelijk. daar zou ik wat mee doen. toen mijn so 30 jaar getrouwd waren hebben we iets met parel gedaan
Wij hebben vorig jaar met z'n vieren voor mijn schoonouders het volgende gedaan; Een familie fotoshoot. Inclusief de afdruk op groot formaat. En ik en m'n schoonzusje hebben nog een grote mand per koppel gedaan. Ik had er van alles in. Ontbijt lunch en diner spullen. Thee en koffie en lekkers voor erbij. Voor daarna een lekkere wijn en bier met wat lekkers. Plus nog wat leuke andere dingen, 2 grote mokken met herten, 2 hartvormige kaarthouders en nog meer. Plus ik had een dingetje gemaakt, een boom van een songtekst uitgeknipt. En dan op de takken zaten twee vogels. En dan 2 hartjes erbij met de trouwdatum en hun naam. Dat in een lijstje. Ze waren er erg blij mee