Moet je iets terug betalen dat het dan verrekend is met het KGB? want dat zou kunnen... maar idd maar even bellen morgen mocht de andere 75 euro niet komen vandaag
hier alles binnen het gelukkig kloppen de bedragen nu wel (heb 2x te weinig ht gekregen) had wel verwacht dat dit erbij zou komen maar dat zal wel met de eindbeschikking. zorgtoeslag heb ik ook het gehele bedrag maar dat zal straks wel minder zijn ivb met een toeslagschuld van 40 tot maart
Dat zat ik dus ook al te denken maar kan me niks daarvan herinderen. Dus toch maar even bellen morgen voor de duidelijkheid. Bedankt voor t meedenken.
Gohh jij werkt zeker bij de belasting haha? Maar idd, ik kreeg dat te horen na 14 minuten gewacht te hebben. Gesprek was dus zeer kort.. Ondertussen heb ik nog steeds geen huurtoeslag en zorgtoeslag! Ik bel dus morgen fijn weer trug, want ik had wel alle papieren van 2011 binnen waarin staat dat wij er gewoon recht op hebben. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, heb altijd alles netjes op tijd binnen gehad..maar helaas.
huh wat raar zorgtoeslag is binnen gekomen vandaag maar huur nog niet?? hoe kan dat normaal gesproken krijg ik ze beide op dezelfde dag>>?