dat vond ik dus ook al.. meestal ben ik rond drie uur al wel in de winkel, maar het staat er nog niet op..
meestal is het idd wel al rond een uur of 2 binnen tis nu al 4 uur geweest, kan me eigenlijk net herinneren hoe het eerder was zo direct na het weekend..
best lullig... vandaag zijn we 3 jaar samen en ik zou lekker soepje maken en die rond 4 uur half 5 eten.. en dan daarna lekker uitgebreid koken.. en nou moet ik het óf allemaal opschuiven, óf de soep laten zitten..
jeetje dat is niet leuk nee...vorige keer was ik ook een ratjetoe aan het maken, en stond het er laat pas op....ik moet ook nog luiers halen etc...pfff wat een gedoe het is sinds een aantal keer dat het laat komt snap niet waarom eigelijk
Hier ook rabo en ook nog niks!! Normaal altijd rond 3 uur volgens mij, maar nu nog steeds niks!! Ik heb het gelukkig niet nodig, maar snap wel dat dit irritant is voor mensen die er misschien wel op zitten te wachten!! Beetje vaag ook waarom het zo laat komt!
Ja ik heb t nu echt hard nodig! Zijn namelijk al dingen geincasseert dus er moet ff bijgeschreven worden zodat ik weer boodschappen kan halen. Snsbank is nog nooit zo traag geweest volgens mij...
@Rono: dank je voor dit topic, ik dacht er nu aan om maar eens te checken ! Had vanmorgen gekeken en toen stond er nog niets op en nu dus wel.
wat stom normaal kijk ik s morgens gelijk maar had er nu niet aan gedacht, maar het is binnen bij de abn @rono herkenbaar dat waggelen haha!
Ik wacht nog steeds op het kindgebonden budget... Zorgtoeslag stond er vanmorgen vroeg al bijgeschreven.