hier ook nog niks binnen! denk dat het inderdaad helaas na het weekend wordt, baal er ook van maar ja is niet anders!
Ook hier nog niks. Ik heb ook rabobank. Ben benieuwd wanneer het komt. Ben blij te lezen dat ik niet de enigste ben die nog niks heeft. Ik verwacht zorg en kgb
als er gestort word kan het toch gewoon maar max 2 a 3 werkdagen duren dus kan het toch gewoon in het weekend gestord worden.
Hier ook nog niks.. ABN schijnt weer te maken te hebben met een storing.. De toeslagen staan wel als uitbetaald op Mijn Toeslagen, ook zonder verrekeningen, dus ik hoop dat het er vanavond nog bijkomt, of morgenochtend, anders wordt het een mager weekend deze keer..
Ik heb net ook eens zitten kijken op mijn toeslagen en ook hier staat dat het uitbetaald is. Nou zou mij benieuwen wanneer we het gaan krijgen.
ah ik vroeg het me ook al af. Ik dacht ik kijk even op zp. ALs ik niet de enige ben staat er vast een topic. Ja dus. Maar hier ook nog niks heb rabo normaal altijd wel de 20e binnen (tenzij weekend uiteraard)
Valt wel op dat het heel veel mensen zijn die het nog niet hebben... Bellen met ABN heeft volgens mij geen zin, die zien net zoveel als wij...
Pff, gelukkig om te lezen dat ik niet de enige ben! Bij mij idd op de site van toeslagen ook te zien dat het word bijgeschreven, maar heb Rabobank, en staat nog niks op helaas, bij mijn vriend ook niet! Moet eigenlijk wel want we hadden dagje weg in de planning en dat kan dus anders niet meer doorgaan!
Hier ook nog niet binnen Rabo. Zat er niet echt op te wachten maar vond het wel gek toen ik net keek. Ben dus niet de enige
Hier ook ABN en verwachtte het ook rond 12:00...kan niet inloggen vanwege storing. Had gelukkig nog wat geld thuis dus toch boodschappen kunnen doen en ga morgen dagje uit,heb wel wat apart gelegd maar toch een prettiger idee als die toeslagen erop staan.