Heeft iemand hier ooit verhoogde leverwaarde gehad? ging ongeveer een maand geleden voor de eerste keer met bepaalde klachten na de huisarts bloedtest laten doen in het ziekenhuis verhoogde leverwaarde goed in de gaten houden en toen moest ik afgelopen dinsdag opnieuw laten testen afgelopen dinsdag opnieuw bloedonderzoek laten doen net gebeld voor de uitslag leverwaarde nog steeds verhoogd maar wel stabiel nu moet ik na de feestdagen weer mijn bloed laten testen om te kijken of ie nog steeds verhoogd is wordt er een beetje onzeker van weet niet wat ik er mee aan moet
Hallo, Mijn leverwaarde is al jaren verhoogd. Maar blijft stabiel. Zolang het niet gaat stijgen kan het weinig kwaad als het licht verhoogd is. Ik voel me verder prima, en word 1x per jaar geprikt op leverwaarde. Hij is al 4 jaar verhoogd, maar stabiel. geen reden tot zorgen aldus de arts.
Ik heb dat gehad, was dusdanig verhoogd dat de huisarts mij belde of ik me nog wel goed voelde. Maar bleek bij mij idd met galstenen te maken te hebben.
ben de laatste tijd ook wel erg moe maar heb de rest van de klachten van pfeifer niet en heb de laaste dagen alweer van die steken in mijn linkerborst
ik heb altijd al verhoogde leverwaarden gehad, maar dat heeft ook met mijn chronische ziekte te maken, het blijft gewoon stabiel dus ik hoef me geen zorgen te maken.
hier ook verhoogde leverwaarde.. aantal jaren terug ik weet niet hoeveel onderzoeken gehad.. de internist in zh hier hield vol dat het alleen bij alcoholisten voorkwam.. ik drink geen druppel.. dat geloofde die niet.. en ging in medische termen overleggen met zijn collega... heb 100 keer bloed geprikt.. en op gegeven moment begonnen ze te praten over leverkanker etc.. dat is de dag dat ik opnieuw begonnen ben met roken.. ik heb maanden aangemodderd.. had mega jeuk over hele lijf hele dag door etc.. dat kwam door die verhoging.. tot een arts in opleiding bij mijn HA zei.. stop eens met de pil... (had de klachten nl niet tijdens mijn zwangerschappen en de periodes dat ik geen pil slikte) binnen 3 weken klachtenvrij... en de waardes gingen in recordtempo omlaag..
ik heb er nog niks mee gedaan vanwege het feit dat ik er van uit ga dat het gewoon met mijn ontpillen te maken heeft die steken dan
Ik had het in april ging ook met klachten naar ziekenhuis ook een veel te hoge leverwaarde ik moest meteen blijven ze dachten aan onstoken alvleesklier. Onderzoeken en scans gehad en bleek een broertje van pfeiffer gehad te hebben en last had van galaanvallen. Was toen bezig met cambridgedieet en heel veel afgevallen in korte tijd en het kon daarmee te maken hebben de galaanvallen. Gelukkig verder nooit meer klachten gehad moet over paar weken weer terug om bloed te prikken bij de internist.
Het is een beetje lastig antwoord te geven , er zijn namelijk zoveel leverwaarden. Wat is er dan precies verhoogd???
da hebben ze niet gezegd welke leverwaardes het enige wat ze zeiden is dat ik na de feestadagen opnieuw bloed moet laten prikken en als ik bepaalde klachten had dat ik dan eerder moest bellen en dat was als ik buikpijn kreeg of andere ontlasting had
Als je het aan je gal hebt dan kan je last krijgen van grijze poep. ( stopverfkleur) (hoeft trouwens niet altijd) Dat was je dan wel opgevallen denk ik hoor.