We hebben jaren toeslagen ontvangen en het is nog nooit gebeurd dat het niet werd gestort dus ik zou zeggen relaxt en wacht gewoon even 😉
tja er word niet eens gevraagd of het er op staat. het gaat over dat het gisteravond niet op uitbetaald stond.. Waar word er gezegt HELP het staat er niet op? nergens toch? Dat eeuwige gezeur altijd.. Sjees laat elkaar in hun waarde. De een moet er mee rondkomen de ander niet. Probeer je eens in te leven in mensen die er naar uitkijken er wel op wachten.. Pfff @Ts hier staat het nu wel op uitbetaald
Ben het vast eens met het merendeel. Geef die mensen een beetje tijd! Het is nog de heeeeele dag de 20e. Dus pas gaan paniekeren als je het morgen nog niet hebt. Edit om te zeggen dat ik dat geld ook hard nodig heb, maar eigenlijk gaat het altijd goed met die toeslagen, dus nu vast ook.
Hier hoeven we normaal gesproken niet van toeslag naar toeslag te leven maar door een paar flinke tegenvallers is het deze maand heel erg welkom maar nog niet binnen. Zal wel rond 10:00 of 14:00 zijn.
Het staat hier ook op uitbetaald nu. Komt vast goed Ik heb Rabo en het staat er meestal in de loop van de middag op.
Hier staat het wel op mijn rekening, maar bij toeslagen nog niet op uitbetaald, vind ik ook een beetje gek haha!
Inderdaad dat was mijn enige vraag haha. Ik hou het in de gaten omdat bij mij in het verleden fouten zijn gemaakt door de bd waardoor ik maanden niks had enz. Zit daar nu niet op te wachten. Maar gisteren waren ze inderdaad laat haha, maar ik was in slaap gevallen en toen ik wakker werd stond het al op mijn rekening haha